quote:Op maandag 24 mei 2010 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nieuwe myspace-bevestiging: http://www.myspace.com/starkey
Nee dit is precies goed. Mag wel iets later beginnen maar och.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:26 schreef frame-saw het volgende:
Dit weer
op Lowlands?
![]()
Of is dat wat te warm (het is hier 26 graden ofzo).
Heerlijk met het zonnetje uit je tentje gebrand worden na een lange, zware nachtquote:Op maandag 24 mei 2010 14:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee dit is precies goed. Mag wel iets later beginnen maar och.
Idd dat was echt een hel. Met 25+ een kilometer lopen met een sporttas en een rugtas op je rug en ook nog 2 tassen vasthouden. Ik dacht dat ik dood ging daar en 't nooit meer zou halen tot de kaartcontrolequote:Op maandag 24 mei 2010 15:00 schreef zonisdegod het volgende:
dit weet is perfecto. Alleen als je vanaf je auto/bij de ingang loopt naar je camping mag het wel gaan briezen plz
Wat nam je eerst mee wat je nu niet mee zou nemen?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Idd dat was echt een hel. Met 25+ een kilometer lopen met een sporttas en een rugtas op je rug en ook nog 2 tassen vasthouden. Ik dacht dat ik dood ging daar en 't nooit meer zou halen tot de kaartcontrole
Dit jaar iig flink wat minder spullen mee
wat zij zegt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het weer zoals het vorig jaar op Pinkpop en Rock Werchter was hoef ik niet trouwens.Vier dagen 30 graden ofzo.
paar kilo etenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat nam je eerst mee wat je nu niet mee zou nemen?
even het LL topic bijlezen uiteraard.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |