quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:47 schreef VancouverFan het volgende:
Thema New York en veel levels waar het flink score is 100.000+ is makkelijk te halen
Betaal gewoon.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Weet iemand een soort Shazam kloon? 5 Tags per maand sinds de update, belachelijk weinig, en er voor betalen heb ik uiteraard geen zin in.Iemand suggesties?
Soundhound.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Weet iemand een soort Shazam kloon? 5 Tags per maand sinds de update, belachelijk weinig, en er voor betalen heb ik uiteraard geen zin in.Iemand suggesties?
Echt verschil is er niet, al mis ik wel het plaatje van een retweeter, nu denk ik bij iedere RT "Huh die volg ik heulemaal niet"quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Officiële Twitter for iPhone app/Tweetie3 is uit: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=333903271&mt=8&affId=1380330
Nee die boomerangvogel is hardquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die boomerang vogel is kut. Maar wat blijft dit spel geweldig. Level 1-5 alles op drie sterren ( heeeeeeel lang over gedaan
.
Runkeeper Pro. Inclusief Google Maps etc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Remzz het volgende:
Is er nog een leuk programma om je snelheid+route bij te houden via GPS? Bij het wielrennen/joggen bijvoorbeeld?
Voor fietsen gebruik ik CycleMeter.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Remzz het volgende:
Is er nog een leuk programma om je snelheid+route bij te houden via GPS? Bij het wielrennen/joggen bijvoorbeeld?
MusicID, met 80ct goedkoper en ook sneller dan Shazamquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef SuperRogier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |