Raar dat iMovie er nog niet in staat idd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Skv het volgende:
Iemand een idee wanneer iMovie en Case Program in de NL appstore komen? Heb net mijn iPhone 4 binnen.
http://www.iphoneclub.nl/(...)d-en-belgie-gestart/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:20 schreef Skv het volgende:
Iemand een idee wanneer iMovie en Case Program in de NL appstore komen? Heb net mijn iPhone 4 binnen.
Office² Plus ?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:21 schreef ruffian het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)d-en-belgie-gestart/
iemand een werkende gratis app voor Google Docs?
En dan niet alleen de view optie maar ook bewerken.
Je hebt toch gewoon een scrollbalkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef tsijben het volgende:
Ik vind het lastig dat ik geen 'scrollbalk' heb in de ingebouwde Ipod.
Dus dat je niet makkelijk verder kan scrollen in een nummer.
Is er toevallig een handigere muziekspeler app oid?
'k Vind helaas alleen de remote control voor Winamp.
Druk 1x op het scherm en je scrollbalk komt te voorschijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef tsijben het volgende:
Ik vind het lastig dat ik geen 'scrollbalk' heb in de ingebouwde Ipod.
Dus dat je niet makkelijk verder kan scrollen in een nummer.
Is er toevallig een handigere muziekspeler app oid?
'k Vind helaas alleen de remote control voor Winamp.
Hierbij krijg ik continue de melding:quote:
Heb je installous geļnstalleerd? Loopt dat niet vast omdat 'ie ook Core Utilities, cURl, Hackulous Security en OpenSSL installeert?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef o.us het volgende:
Imo de beste (door mij vaakgebruikte) apps!
[ afbeelding ]
Waarom valt iedereen steeds over mijn radiator?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef Luco het volgende:
Waarom je een radiator als achtergrond hebt is mij dan weer een groot raadsel...
slecht, ik snap niet waarom je 2 rijen short-range ergens middenin hebt neergezetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:47 schreef EvilMarc het volgende:
Wat denken jullie van m'n Plants vs Zombies tactiek?
[ afbeelding ]
quote:
Mobileme heeft die optie, betaald weliswaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:42 schreef Skv het volgende:
Wie weet een goede app om je iPhone te beveiligen als 'ie gestolen is? Dus een trackback applicatie met pushberichten en lockdown van afstand? Cerebro in Cydia is nog niet 4.x volgens mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |