Jason is Cool met een hoofdletter C.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jason is cool. Jason in een film is kijken.
Ah het gaat over kinderen, HW gaat weer losquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Had er maandag nog een hele discussie over, wij niet-ouders snappen nog wel tot op zekere hoogte hun kijk op het leven, dat hun kind voor HUN het middelpunt is, maar ouders hebben (meestal) gewoon NUL KOMMA NUL begrip dat dat voor anderen niet zo is.
* googled.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jason is Cool met een hoofdletter C.
Zo'n soort man die na de hele dag schurken verslaan thuiskomt en je over de schouder gooit en meeneemt naar de slaapkamer om je alle hoeken van de kamer te laten zien.![]()
In mijn dromen dan.
Ik hoor de klachten wel vaker en ik geloof ze ook wel maar ik heb die ervaring helemaal niet met mijn vrienden. Die blijven vrijwel hetzelfde met kinderen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Had er maandag nog een hele discussie over, wij niet-ouders snappen nog wel tot op zekere hoogte hun kijk op het leven, dat hun kind voor HUN het middelpunt is, maar ouders hebben (meestal) gewoon NUL KOMMA NUL begrip dat dat voor anderen niet zo is.
Ik vond het echt een matige film. Ik ben nu al vergeten hoe ie ook alweer ging en het is 2 weken terug dat ik hem gezien heb.quote:
Dat is dan lovenswaardig, ook mijn broertje begint er nu over te klagen, terwijl die mij eerst nog maar vreemd vond dat ik zoveel mensen van vroeger niet meer spreek. Hij ondervindt nu precies hetzelfde, koters en je ziet ze niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoor de klachten wel vaker en ik geloof ze ook wel maar ik heb die ervaring helemaal niet met mijn vrienden. Die blijven vrijwel hetzelfde met kinderen.
Ik zat er al op te wachtenquote:
Snatchquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jason is Cool met een hoofdletter C.
Zo'n soort man die na de hele dag schurken verslaan thuiskomt en je over de schouder gooit en meeneemt naar de slaapkamer om je alle hoeken van de kamer te laten zien.![]()
In mijn dromen dan.
Dat herinnerd me, moet nog een vriendin bellen (met koter).quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan lovenswaardig, ook mijn broertje begint er nu over te klagen, terwijl die mij eerst nog maar vreemd vond dat ik zoveel mensen van vroeger niet meer spreek. Hij ondervindt nu precies hetzelfde, koters en je ziet ze niet meer.
Hehe, eindelijk iemand die hem ook geen bal aan vond!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het echt een matige film. Ik ben nu al vergeten hoe ie ook alweer ging en het is 2 weken terug dat ik hem gezien heb.
Oh dat het wat minder is vind ik niet meer dan logisch. Maar niet meer zien is niet aan de orde. Als ze even kunnen gaan ze gewoon mee een borrel drinken of een hapje eten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan lovenswaardig, ook mijn broertje begint er nu over te klagen, terwijl die mij eerst nog maar vreemd vond dat ik zoveel mensen van vroeger niet meer spreek. Hij ondervindt nu precies hetzelfde, koters en je ziet ze niet meer.
idem, en het feit dat ik er geen kijk op heb word weer bewezen: ik snap het niet.quote:
Ik weet ook wel dat die mensen er ook zijn, maar het meerendeel helaas niet. Oh well, we hoeven er ook niet verder over te discussieren hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat het wat minder is vind ik niet meer dan logisch. Maar niet meer zien is niet aan de orde. Als ze even kunnen gaan ze gewoon mee een borrel drinken of een hapje eten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snatch![]()
Lock, Stock![]()
The transporter![]()
Crank
doe maar niet neequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat die mensen er ook zijn, maar het meerendeel helaas niet. Oh well, we hoeven er ook niet verder over te discussieren hoor.
Ik vind het altijd leuk en frappant dat ervaringen op zo een kleine afstand zo kunnen verschillen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat die mensen er ook zijn, maar het meerendeel helaas niet. Oh well, we hoeven er ook niet verder over te discussieren hoor.
Daarbij vind ik wel dat jij in die situaties in het begin opok erg weinig moeite hebt gedaan om je andersom te verdiepen. Dan krijg je ook andersom niet veel terug.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou hem verpesten. Hij is ook geen bond. Daar is hij te stoer voor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind dat hij de volgende James Bond moet worden.
Na deze opmerking, graag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm is er besloten om mijn posts te negeren ofzo?
Misschien wel, maar het houdt natuurlijk gewoon een keer op, na 10 keer "nee ik kan niet want..." komt er niet nog een 11de keer als er geen initiatief van de andere kant komt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarbij vind ik wel dat jij in die situaties in het begin opok erg weinig moeite hebt gedaan om je andersom te verdiepen. Dan krijg je ook andersom niet veel terug.
Keek als kind wel vaak naar Roger Moore, dat is dé Bond voor mij. De films met Sean en die anderen heb ik zelden gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou hem verpesten. Hij is ook geen bond. Daar is hij te stoer voor.
De huidige bond is al te veel bink. Ik accepteer hem ook nog steeds niet als bond. Hij mist de charme, finesse en humor wat een bond moet hebben. Die films met craig zijn leuke actie films maar geen 007.
Terug kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Keek als kind wel vaak naar Roger Moore, dat is dé Bond voor mij. De films met Sean en die anderen heb ik zelden gezien.
Betwijfel of ik de films nu nog leuk vind...als kind vond ik ze echt geweldig. Werden op vrijdagavond nogal eens uitgezonden toen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terug kijken
Ik ben opgegroeid met Moore en dat was dus ook de James bond voor mij. Na het terug kijken op latere leeftijd weet ik toch wel dat Sean het echt was. Al was Moore ook verdomde goed.
Ben ik met je eens, maar ik ben ook totaal geen Bond-liefhebber.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou hem verpesten. Hij is ook geen bond. Daar is hij te stoer voor.
De huidige bond is al te veel bink. Ik accepteer hem ook nog steeds niet als bond. Hij mist de charme, finesse en humor wat een bond moet hebben. Die films met craig zijn leuke actie films maar geen 007.
Andersom ging jij ook niet naar hun kinderen kijken bijvoorbeeld - dat kweekt niet erg veel goodwillquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het houdt natuurlijk gewoon een keer op, na 10 keer "nee ik kan niet want..." komt er niet nog een 11de keer als er geen initiatief van de andere kant komt natuurlijk..
We kunnen een gecombineerde zender maken van The fresh prince en 007. Nooit genoeg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Betwijfel of ik de films nu nog leuk vind...als kind vond ik ze echt geweldig. Werden op vrijdagavond nogal eens uitgezonden toen.
Sean heeft wel een hele goeie kop en betwijfel niet dat Moore en Sean dicht bij elkaar liggen zeg maar.
neh k vind het niksquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://www.kingtartous.com/king2/images/jason_statham.jpg
Het overkomt ons allemaal weleens. Misschien waren je posts niet interessant genoeg ofzo. Niet persoonlijk lijkt me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het is gewoon zoik probeer mee te posten maar niemand die reageert
Min puntjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik ben ook totaal geen Bond-liefhebber.
En Scrubs?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen een gecombineerde zender maken van The fresh prince en 007. Nooit genoeg.
nee, niet als ze de baby-kijk-dag samen laten vallen met Nederlands-elftal met de explicite mededeling dat er niet gerookt en geen lawaai gemaakt mag wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Andersom ging jij ook niet naar hun kinderen kijken bijvoorbeeld - dat kweekt niet erg veel goodwill
2 dagen erna of een week later ben je vast ook nog welkom.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, niet als ze de baby-kijk-dag samen laten vallen met Nederlands-elftal met de explicite mededeling dat er niet gerookt en geen lawaai gemaakt mag worden.
Dat was dan wel taktisch van ze.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
nee, niet als ze de baby-kijk-dag samen laten vallen met Nederlands-elftal met de explicite mededeling dat er niet gerookt en geen lawaai gemaakt mag worden.
Niet roken en geen lawaai lijkt me normaal bij een nieuwe baby en je kunt natuurlijk ook op een andere dag plannen of iig interesse tonen in iets dat voor hen heel belangrijk is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leer ik jou!quote:
Ja, 1 van de weinige series waar ik hardop moet lachen en nooit kan voorspellen wat er gaat gebeuren.quote:
Er staat me iets van bij dat dat zelfs hier besproken werd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, kan best kloppen iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat dat zelfs hier besproken werd.
Hoelang is dat al geleden dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat dat zelfs hier besproken werd.
Bond die een Carlton-dansje doet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen een gecombineerde zender maken van The fresh prince en 007. Nooit genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |