Dat was juist electro/breakdance. Zonder suffe gangsterteksten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
WcWc is een prima naam voor dit soort bagger lijkt me.
Jason is Cool met een hoofdletter C.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jason is cool. Jason in een film is kijken.
Ah het gaat over kinderen, HW gaat weer losquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Had er maandag nog een hele discussie over, wij niet-ouders snappen nog wel tot op zekere hoogte hun kijk op het leven, dat hun kind voor HUN het middelpunt is, maar ouders hebben (meestal) gewoon NUL KOMMA NUL begrip dat dat voor anderen niet zo is.
* googled.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jason is Cool met een hoofdletter C.
Zo'n soort man die na de hele dag schurken verslaan thuiskomt en je over de schouder gooit en meeneemt naar de slaapkamer om je alle hoeken van de kamer te laten zien.![]()
In mijn dromen dan.
Ik hoor de klachten wel vaker en ik geloof ze ook wel maar ik heb die ervaring helemaal niet met mijn vrienden. Die blijven vrijwel hetzelfde met kinderen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Had er maandag nog een hele discussie over, wij niet-ouders snappen nog wel tot op zekere hoogte hun kijk op het leven, dat hun kind voor HUN het middelpunt is, maar ouders hebben (meestal) gewoon NUL KOMMA NUL begrip dat dat voor anderen niet zo is.
Ik vond het echt een matige film. Ik ben nu al vergeten hoe ie ook alweer ging en het is 2 weken terug dat ik hem gezien heb.quote:
Dat is dan lovenswaardig, ook mijn broertje begint er nu over te klagen, terwijl die mij eerst nog maar vreemd vond dat ik zoveel mensen van vroeger niet meer spreek. Hij ondervindt nu precies hetzelfde, koters en je ziet ze niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoor de klachten wel vaker en ik geloof ze ook wel maar ik heb die ervaring helemaal niet met mijn vrienden. Die blijven vrijwel hetzelfde met kinderen.
Ik zat er al op te wachtenquote:
Snatchquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jason is Cool met een hoofdletter C.
Zo'n soort man die na de hele dag schurken verslaan thuiskomt en je over de schouder gooit en meeneemt naar de slaapkamer om je alle hoeken van de kamer te laten zien.![]()
In mijn dromen dan.
Dat herinnerd me, moet nog een vriendin bellen (met koter).quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan lovenswaardig, ook mijn broertje begint er nu over te klagen, terwijl die mij eerst nog maar vreemd vond dat ik zoveel mensen van vroeger niet meer spreek. Hij ondervindt nu precies hetzelfde, koters en je ziet ze niet meer.
Hehe, eindelijk iemand die hem ook geen bal aan vond!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het echt een matige film. Ik ben nu al vergeten hoe ie ook alweer ging en het is 2 weken terug dat ik hem gezien heb.
Oh dat het wat minder is vind ik niet meer dan logisch. Maar niet meer zien is niet aan de orde. Als ze even kunnen gaan ze gewoon mee een borrel drinken of een hapje eten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan lovenswaardig, ook mijn broertje begint er nu over te klagen, terwijl die mij eerst nog maar vreemd vond dat ik zoveel mensen van vroeger niet meer spreek. Hij ondervindt nu precies hetzelfde, koters en je ziet ze niet meer.
idem, en het feit dat ik er geen kijk op heb word weer bewezen: ik snap het niet.quote:
Ik weet ook wel dat die mensen er ook zijn, maar het meerendeel helaas niet. Oh well, we hoeven er ook niet verder over te discussieren hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat het wat minder is vind ik niet meer dan logisch. Maar niet meer zien is niet aan de orde. Als ze even kunnen gaan ze gewoon mee een borrel drinken of een hapje eten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snatch![]()
Lock, Stock![]()
The transporter![]()
Crank
doe maar niet neequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat die mensen er ook zijn, maar het meerendeel helaas niet. Oh well, we hoeven er ook niet verder over te discussieren hoor.
Ik vind het altijd leuk en frappant dat ervaringen op zo een kleine afstand zo kunnen verschillen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat die mensen er ook zijn, maar het meerendeel helaas niet. Oh well, we hoeven er ook niet verder over te discussieren hoor.
Daarbij vind ik wel dat jij in die situaties in het begin opok erg weinig moeite hebt gedaan om je andersom te verdiepen. Dan krijg je ook andersom niet veel terug.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou hem verpesten. Hij is ook geen bond. Daar is hij te stoer voor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind dat hij de volgende James Bond moet worden.
Na deze opmerking, graag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm is er besloten om mijn posts te negeren ofzo?
Misschien wel, maar het houdt natuurlijk gewoon een keer op, na 10 keer "nee ik kan niet want..." komt er niet nog een 11de keer als er geen initiatief van de andere kant komt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarbij vind ik wel dat jij in die situaties in het begin opok erg weinig moeite hebt gedaan om je andersom te verdiepen. Dan krijg je ook andersom niet veel terug.
Keek als kind wel vaak naar Roger Moore, dat is dé Bond voor mij. De films met Sean en die anderen heb ik zelden gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou hem verpesten. Hij is ook geen bond. Daar is hij te stoer voor.
De huidige bond is al te veel bink. Ik accepteer hem ook nog steeds niet als bond. Hij mist de charme, finesse en humor wat een bond moet hebben. Die films met craig zijn leuke actie films maar geen 007.
Terug kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Keek als kind wel vaak naar Roger Moore, dat is dé Bond voor mij. De films met Sean en die anderen heb ik zelden gezien.
Betwijfel of ik de films nu nog leuk vind...als kind vond ik ze echt geweldig. Werden op vrijdagavond nogal eens uitgezonden toen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terug kijken
Ik ben opgegroeid met Moore en dat was dus ook de James bond voor mij. Na het terug kijken op latere leeftijd weet ik toch wel dat Sean het echt was. Al was Moore ook verdomde goed.
Ben ik met je eens, maar ik ben ook totaal geen Bond-liefhebber.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou hem verpesten. Hij is ook geen bond. Daar is hij te stoer voor.
De huidige bond is al te veel bink. Ik accepteer hem ook nog steeds niet als bond. Hij mist de charme, finesse en humor wat een bond moet hebben. Die films met craig zijn leuke actie films maar geen 007.
Andersom ging jij ook niet naar hun kinderen kijken bijvoorbeeld - dat kweekt niet erg veel goodwillquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het houdt natuurlijk gewoon een keer op, na 10 keer "nee ik kan niet want..." komt er niet nog een 11de keer als er geen initiatief van de andere kant komt natuurlijk..
We kunnen een gecombineerde zender maken van The fresh prince en 007. Nooit genoeg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Betwijfel of ik de films nu nog leuk vind...als kind vond ik ze echt geweldig. Werden op vrijdagavond nogal eens uitgezonden toen.
Sean heeft wel een hele goeie kop en betwijfel niet dat Moore en Sean dicht bij elkaar liggen zeg maar.
neh k vind het niksquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://www.kingtartous.com/king2/images/jason_statham.jpg
Het overkomt ons allemaal weleens. Misschien waren je posts niet interessant genoeg ofzo. Niet persoonlijk lijkt me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het is gewoon zoik probeer mee te posten maar niemand die reageert
Min puntjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik ben ook totaal geen Bond-liefhebber.
En Scrubs?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen een gecombineerde zender maken van The fresh prince en 007. Nooit genoeg.
nee, niet als ze de baby-kijk-dag samen laten vallen met Nederlands-elftal met de explicite mededeling dat er niet gerookt en geen lawaai gemaakt mag wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Andersom ging jij ook niet naar hun kinderen kijken bijvoorbeeld - dat kweekt niet erg veel goodwill
2 dagen erna of een week later ben je vast ook nog welkom.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, niet als ze de baby-kijk-dag samen laten vallen met Nederlands-elftal met de explicite mededeling dat er niet gerookt en geen lawaai gemaakt mag worden.
Dat was dan wel taktisch van ze.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
nee, niet als ze de baby-kijk-dag samen laten vallen met Nederlands-elftal met de explicite mededeling dat er niet gerookt en geen lawaai gemaakt mag worden.
Niet roken en geen lawaai lijkt me normaal bij een nieuwe baby en je kunt natuurlijk ook op een andere dag plannen of iig interesse tonen in iets dat voor hen heel belangrijk is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leer ik jou!quote:
Ja, 1 van de weinige series waar ik hardop moet lachen en nooit kan voorspellen wat er gaat gebeuren.quote:
Er staat me iets van bij dat dat zelfs hier besproken werd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, kan best kloppen iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat dat zelfs hier besproken werd.
Hoelang is dat al geleden dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat dat zelfs hier besproken werd.
Bond die een Carlton-dansje doet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen een gecombineerde zender maken van The fresh prince en 007. Nooit genoeg.
Zo leer je je echte vrienden wel kennen ja.quote:
Ik in ieder geval niet meerquote:
Ik ken de situatie niet en jou of die mensen niet dus nofi.quote:
Ik denk toch wel langer dan een jaar of daarbij in de buurt.quote:
Heb ik niet meegekregen dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk toch wel langer dan een jaar of daarbij in de buurt.
Ik weet het nog omdat er ophef was waarom er beneden niet gerookt kon worden terwijl het kindje boven lag oid.
Ach, we missen allemaal wel eens wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 12:59:42 ]
Dat en mijn geheugen is nogal selectief. Dit soort dingen hoef ik helemaal niet te onthoudenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, we missen allemaal wel eens wat.Nee, dat is wel zo maar het had gekund dat ik het mij wel had herinnerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet ik niet meer eigenlijk. Lijkt me vrij logisch dat je in je eigen huis mag beslissen of er wel of niet gerookt wordt trouwensquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk toch wel langer dan een jaar of daarbij in de buurt.
Ik weet het nog omdat er ophef was waarom er beneden niet gerookt kon worden terwijl het kindje boven lag oid.
Er was ooit een vrouw in het eetcafé waar ik werkte. Ze wilde ijs maar dat mocht geen softijs zijn want ze was zwanger (en dus niet goed voor de baby ofzo). Kort erna staat ze bij de rokende mannen bij de bar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:00 schreef Kluts het volgende:
Ik rook sowieso niet in de buurt van baby's en kinderen, ook al doen de ouders dat soms wel.
Ik blaas de rook uit in hun gezichtjes. Worden ze hard van. Anders krijg je later weer van die vervelende zuer kinderen die nergens tegen kunnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:00 schreef Kluts het volgende:
Ik rook sowieso niet in de buurt van baby's en kinderen, ook al doen de ouders dat soms wel.
En toch had ze daar volkomen gelijk in. Al had ze misschien beter ook niet naast die mannen kunnen staan maar nog altijd een kleiner risico.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er was ooit een vrouw in het eetcafé waar ik werkte. Ze wilde ijs maar dat mocht geen softijs zijn want ze was zwanger (en dus niet goed voor de baby ofzo). Kort erna staat ze bij de rokende mannen bij de bar.![]()
Daar begreep ik ff helemaal niets van.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blaas de rook uit in hun gezichtjes. Worden ze hard van. Anders krijg je later weer van die vervelende zuer kinderen die nergens tegen kunnen.
Hoezo is soft ijs zo gevaarlijk dan? Ik bedoelde niet te zeggen dat ik het van dat ijs niet begreep (weet alleen de reden niet), maar daarna tussen de rook staan vond ik niet zo logisch.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toch had ze daar volkomen gelijk in. Al had ze misschien beter ook niet naast die mannen kunnen staan maar nog altijd een kleiner risico.
Omdat 'ie een typefout maakt bij zeur?quote:
Vanwege de bacteriën in het softijs.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef vencodark het volgende:
Hoezo is soft ijs zo gevaarlijk dan? Ik bedoelde niet te zeggen dat ik het van dat ijs niet begreep (weet alleen de reden niet), maar daarna tussen de rook staan vond ik niet zo logisch.
Als dat de reden zou zijn zouden er enorm veel posts op fok die gequote moeten wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat 'ie een typefout maakt bij zeur?
Vertel dat maar aan je kindje met al z'n gebreken.quote:
Nee, dat doe ik alleen als ik een joint rook. Die rook blijft zo lekker lang hangen in die wandelwagens met kap.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik blaas de rook uit in hun gezichtjes. Worden ze hard van. Anders krijg je later weer van die vervelende zuer kinderen die nergens tegen kunnen.
Bij mij thuis wel en ik rook zelf niet eens. Maar ik vind dat mensen geen reden hoeven te geven als je niet mag roken in hun huis. Hun huis, hun beslissing.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
In mijn huisje wordt ook niet gerookt hoorbah
Dat is ook weer zoiets.quote:
Bacteriën zijn net als mensen, je hebt goede en slechte. Dus je gaat iets te kort door de bocht hier.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:06 schreef Belsezar het volgende:
Dat is ook weer zoiets.
Het menselijk lichaam bestaat voor maar 10% uit menselijke cellen. De rest is bacteria en andere dingen.
Ik vind dat nogal overtrokken.
In het apparaat om precies te zijn.quote:
Ik had het ook niet eerder gehoord en heb toch heel wat zwangere vrouwen softijs geserveerd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoiets.
Het menselijk lichaam bestaat voor maar 10% uit menselijke cellen. De rest is bacteria en andere dingen.
Ik vind dat nogal overtrokken.
Ik vind het gewoon stinken en krijg er koppijn van, bovendien is het een 1kamerapp. dus moet ik er ook nog in slapen maar idd mijn huisje, mijn beslissingquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel en ik rook zelf niet eens. Maar ik vind dat mensen geen reden hoeven te geven als je niet mag roken in hun huis. Hun huis, hun beslissing.
Andersom hier. Ik rook maar niet in mijn huis.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel en ik rook zelf niet eens. Maar ik vind dat mensen geen reden hoeven te geven als je niet mag roken in hun huis. Hun huis, hun beslissing.
Wat is listeriose?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had het ook niet eerder gehoord en heb toch heel wat zwangere vrouwen softijs geserveerd!
Ben ik met je eens, maar bottom line is, dat IK ervoor kies om rook mijn longen in te zuigen. Die kinderen niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:03 schreef vencodark het volgende:
Mijn ooms en tantes hebben altijd gerookt als ze op bezoek kwamen. Ik heb er iig niets aan overgehouden. Heel goed om kinders te beschermen tegen roken maar vind wel dat er soms overdreven wordt.
Misschien wel maar ik vind dat we tegenwoordig te ver gaan met kinderen en alles ontsmetten enzo. Was vroeger niet zo en ging prima.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bacteriën zijn net als mensen, je hebt goede en slechte. Dus je gaat iets te kort door de bocht hier.
Die is het risico bij ongepasteuriseerde producten. Dat is bij softijs als het goed is niet het geval.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is listeriose?
Listeriose is een infectie die wordt veroorzaakt door een bacterie, Listeria, die in voedsel kan voorkomen. De infectie kan zonder ziekteverschijnselen verlopen, maar kan ook ernstige ziektebeelden veroorzaken zoals een hersen(vlies)ontsteking of een bloedvergiftiging (sepsis). Besmetting met de Listeria-bacterie is vooral gevaarlijk voor (de ongeboren vrucht van) zwangeren, pasgeborenen en mensen met een verminderde afweer. In Nederland komt de ziekte weinig voor.
Volgens mij mag je trouwens niks emer eten als je alles gaan napluizen
Vroeger is voor mijn tijd, dus ik weet niet hoeveel zwangerschappen last hadden van dergelijke verschijnselen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Belsezar het volgende:
Misschien wel maar ik vind dat we tegenwoordig te ver gaan met kinderen en alles ontsmetten enzo. Was vroeger niet zo en ging prima.
Dat dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:12 schreef stbabylon het volgende:
En juist door dit overbeschermende gedrag van ouders, worden kinderen tegenwoordig bij het minste geringste ziek
Wijsneusquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger is voor mijn tijd, dus ik weet niet hoeveel zwangerschappen last hadden van dergelijke verschijnselen.
Als je ziet hoeveel veiligheidsmaatregelen er tegenwoordig zijn, zou eigenlijk iedereen van voor 1980 nooit zijn tienerjaren hebben moeten halen. Als het echt allemaal zo gevaarlijk/slecht is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger is voor mijn tijd, dus ik weet niet hoeveel zwangerschappen last hadden van dergelijke verschijnselen.
Oh, maar dat je ouders roken is begrijpelijk dat je er iets van meekrijgt. Mijn ouders hebben nooit gerookt toen wij kwamen (mijn moeder voor haar zwangerschappen wel, tijdens niet). Het ging mij erom dat de overheid soms beetje overdrijft (ze wilden ooit boetes opleggen als je thuis rookte toch?).quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar bottom line is, dat IK ervoor kies om rook mijn longen in te zuigen. Die kinderen niet.
Als ik later zelf koters heb, wil ik helemaal gestopt zijn. Het heeft echt wel invloed of je als ouder zijnde rookt of niet. Zelfde geldt overigens ook voor drankgebruik.
Mijn ouders roken allebei als een ketter en drinken ook elke dag. Ik vond dat altijd doodnormaal, totdat ik bij andere mensen thuis zag dat dat het niet is. En zowel ik als mijn broertje en zusje roken alledrie en zuipen regelmatig tot we erbij neervallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |