Ik vind anders dat je briljant kan uitleggen wat je niet aanstaat aan rap en R&B.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan muziek niet uitleggen hoor. Ik vind ook het laatste album echt geweldig
.
Oeh, scherp.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind anders dat je briljant kan uitleggen wat je niet aanstaat aan rap en R&B.
NWA en Ice-T zijn allebei in '87 begonnen, check your facts.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets commercieel uitbuiten staat niet gelijk aan 'de eerste ermee zijn'. En Ice-T rapte al toen NWA en Dr. Dre nog vage electro maakten onder de naam: World Class Wreckin' Cru. Ice-T heeft zelfs opgetreden als gastrapper in een aantal van die WCWC nummers van ze.
Dat is geen muziek.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind anders dat je briljant kan uitleggen wat je niet aanstaat aan rap en R&B.
quote:
Als je niet verder kijkt en komt dan Wiki misschien...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:16 schreef stbabylon het volgende:
NWA en Ice-T zijn allebei in '87 begonnen, check your facts.
Goed, ga jij een plaat van Ice-T van voor zijn eerste platencontract inscannen. Doen we!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt en komt dan Wiki misschien...
Zal ik de platen voor je inscannen?
Tof!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze is live erg goed. 2x geweest ( had ooit vriendin die Anouk gek was )
7 Juni ga ik naar Megadeth.....super zin in.
Mad Nes en Lowlandsquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof!
Ik ga 26-6 ook nog naar AWFS, en ws ook nog naar LL. Verder pak ik nog wat losse concertjes wanneer die toevallig voorbij komen.
Oh goed dat je het zegt, ik moet XKCD nog bijlezenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:20 schreef JoeBravo het volgende:
nerd alert:
http://questionablecontent.net/view.php?comic=1668
Goed punt, opzichquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Ice T neem je toch niet meer serieus sinds hij een semi-bad-cop in Law and Order speelt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, ga jij een plaat van Ice-T van voor zijn eerste platencontract inscannen. Doen we!
Law & Order is tof man. Elliotquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Ice T neem je toch niet meer serieus sinds hij een semi-bad-cop in Law and Order speelt.
Gelukkig hebben we al z'n oudere briljante werk nog. I'm your pusher, 6 in the morning.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef Kluts het volgende:
Hoe dan ook, Ice T neem je toch niet meer serieus sinds hij een semi-bad-cop in Law and Order speelt.
doe eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt en komt dan Wiki misschien...
Zal ik de platen voor je inscannen?
Oh, Law and Order vind ik super, ik kijk het sowieso elke dag. En idd. Elliot.quote:
Begrijpelijk, Tobey zelf zou je nog uitlachen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
Ik werd trouwens gisteren keihard uitgelachen door mijn huisgenootje omdat ik Tobey McGuire (of hoe je dat ook schrijft) in Spiderman hot vond.
Why? Een nerd met een atletisch lichaam!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk, Tobey zelf zou je nog uitlachen.
Dat was alleen voor de film.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Why? Een nerd met een atletisch lichaam!![]()
Meestal 1, die ik dan in zijn geheel download voorzover mogelijk, ben nu nog met Lost bezig en the Pacific.quote:
Afgelopen week alle afleveringen van Twin Peaks weer eens bekeken. Binnenkort beginnen met The Kingdom.quote:
Ik heb het ook over hoe hij eruit ziet in die specifieke film.quote:
Ach, ik in vrouwen, en ze hebben soms ook wel gelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het ook over hoe hij eruit ziet in die specifieke film.
Maar goed, ik schijn sowieso een vreemde smaak qua mannen te hebben.
Ah, ze staan gewoon op discogs...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef stbabylon het volgende:
Goed, ga jij een plaat van Ice-T van voor zijn eerste platencontract inscannen. Doen we!
dat was eens, ben ik vandaag achter gekomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Why? Een nerd met een atletisch lichaam!![]()
WcWc is een prima naam voor dit soort bagger lijkt mequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ze staan gewoon op discogs...
Ice-T -- 1983
http://www.discogs.com/Ice-T-Cold-Wind-Madness/master/111123
WCWC (later NWA) -- 1985
http://www.discogs.com/World-Class-Wreckin-Cru-Juice/master/83110
Zo, nu jij weer.
Nou, in Spiderman vond ik hem best oke.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Ripley het volgende:
T mcG heb ik dan weer niks mee. Hij heeft een beetje een aardappel hoofd.
Altijd leuk als iemand zijn gelijk weet te bewijzen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ze staan gewoon op discogs...
Ice-T -- 1983
http://www.discogs.com/Ice-T-Cold-Wind-Madness/master/111123
WCWC (later NWA) -- 1985
http://www.discogs.com/World-Class-Wreckin-Cru-Juice/master/83110
Zo, nu jij weer.
Jason is cool. Jason in een film is kijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, in Spiderman vond ik hem best oke.
Maar ik heb dan toch liever Jason Statham.
Ken heel die gozer niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jason is cool. Jason in een film is kijken.
+1quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
Al die mensen die foto's van hun blaag als profielfoto op hyves hebben.\
Kinderen staan tegenwoordig echt van de wieg tot het graf met hun bek op internet, of ze nou willen of niet.
Er staat nog net geen echo's.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
Kinderen staan tegenwoordig echt van de wieg tot het graf met hun bek op internet, of ze nou willen of niet.
Ik heb die platen origineel, 12" vinyl. Dus tja.. maar is ook al voor babs z'n tijd hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef vencodark het volgende:
Altijd leuk als iemand zijn gelijk weet te bewijzen.
Hyvesquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
Ook dat!quote:
Dat was juist electro/breakdance. Zonder suffe gangsterteksten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
WcWc is een prima naam voor dit soort bagger lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |