LL Cool J.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan ik ook nog goed hebben ja.
Mama said knock you out is ook een toppertje.
Pa luistert ook vaak 10 gold maar ik heb hem overtuigd iets anders te luisteren. Pa heeft soms best hippe smaak hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond dat zo grappig toen Djayz en ik bij jou waren. Dat je pa zei: Ik heb Kink opgezet hoor!
Dat zouden mijn ouders nooit luisteren. Die luisteren naar Radio 10 Gold.Waardoor ik dus een tyfushekel aan de Beatles ed heb gekregen.
Daar heb ik het dan weer niet zo mee, van die "serieuze" rap met een duidelijke anti-boodschap etc..quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NWA - Striaght out of Compton of NWA - Fuck the policeBazenrap!
Bazenrap hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
NWA - Striaght out of Compton of NWA - Fuck the policeBazenrap!
Chosen Fewquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef dawg het volgende:
even wat anders.
gangsta's paradise heb ik trouwens nog een heel vet hakkuhnummer van. van chosen few.
COMPTON Biatch!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan weer niet zo mee, van die "serieuze" rap met een duidelijke anti-boodschap etc..
Oh bij mij ook niet. Heb best wel variatie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
The doors ook nog lang geluisterd ja. Komt nu wat minder vaak voorbij. Ik denk dat de meeste mensen mijn playlist een zooitje vinden. Het past allemaal niet bij elkaar.
Ik vind dat patsen met je criminele drugsleven, gevangenis etc altijd zo triestquote:
Ik luister wat dat betreft ook liever naar rappers die iets te melden hebben, dan met goud behangen gasten die alleen maar over bitches, money en bitches praten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan weer niet zo mee, van die "serieuze" rap met een duidelijke anti-boodschap etc..
ze hebben wel wat te vertellen, sommigen dan, itt britney en consorten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat patsen met je criminele drugsleven, gevangenis etc altijd zo triest.
Ach, het ene moment luister ik Napalm Death dan weer Simon & Garfunkel , de Dijk , Chet baker...etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
The doors ook nog lang geluisterd ja. Komt nu wat minder vaak voorbij. Ik denk dat de meeste mensen mijn playlist een zooitje vinden. Het past allemaal niet bij elkaar.
NWA waren de eerste, en rapten vooral over hoe kut het is. Niet zoals 50 Cent nu, die rapt over hoe stoer het is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat patsen met je criminele drugsleven, gevangenis etc altijd zo triest.
KRS-ONE.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
Ik luister wat dat betreft ook liever naar rappers die iets te melden hebben, dan met goud behangen gasten die alleen maar over bitches, money en bitches praten.
True, maar om nou trots te zijn omdat je in de bak gezeten hebt.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ze hebben wel wat te vertellen, itt britney en consorten.
Mensen noemen mijn playlist schizofreen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
Ach, ik kan hier en daar een britneytje ook wel waarderen hoor. Voor mij hoeft muziek niet altijd een boodschap te hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ze hebben wel wat te vertellen, sommigen dan, itt britney en consorten.
Met dat vreselijke step into a world zeiknummer.quote:
Dat vertel ik ook zovaak.. alleen is mn bankrekening niet zo goed gevuld als die van haarquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar om nou trots te zijn omdat je in de bak gezeten hebt.....
britney vertelt tenminste nog dat ze geil is ofzo (niet dat dat nu nog leuk is).
Nope. Schooly D, Ice-T en heel wat anderen gingen NWA al voor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef stbabylon het volgende:
NWA waren de eerste, en rapten vooral over hoe kut het is.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar om nou trots te zijn omdat je in de bak gezeten hebt.....
britney vertelt tenminste nog dat ze geil is ofzo (niet dat dat nu nog leuk is).
ik zou hem eerder apart noemen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen noemen mijn playlist schizofreen.
Hij heeft zoveel platen gemaakt, er zit een hoop goed spul tussen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef Kluts het volgende:
Met dat vreselijke step into a world zeiknummer.
voor mij ook niet. maar britney.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, ik kan hier en daar een britneytje ook wel waarderen hoor. Voor mij hoeft muziek niet altijd een boodschap te hebben
ik luister dat soort commerciele muziek eigenlijk nooit. of het moet toevallig op de radio of op tv komen ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoor liever Britney dan Beyonce ook al weet ik best dat de laatste een veel betere artieste is.
Ik vind toxic wel leuk en het mierzoete Sometimes I run. Geen idee waaromquote:
Me neither.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef dawg het volgende:
ik luister dat soort commerciele muziek eigenlijk nooit. of het moet toevallig op de radio of op tv komen ofzo.
Ik ook niet hoor, maar ja, ik kom ook nog wel eens buitenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik luister dat soort commerciele muziek eigenlijk nooit. of het moet toevallig op de radio of op tv komen ofzo.
Ze is live erg goed. 2x geweest ( had ooit vriendin die Anouk gek was )quote:
Ice T was ongeveer tegelijkertijd, die andere is volgens mij nooit doorgebroken. NWA en Ice-T waren misschien niet de eerste, maar die hebben het wel groot gemaakt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Nope. Schooly D, Ice-T en heel wat anderen gingen NWA al voor.
ik ook wel hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ja, ik kom ook nog wel eens buiten.
jawel een beetje, maar leuke teksten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef Ripley het volgende:
Alsof insane clown posse niet commercieel is
Niet een voorkeur die ik bij jou had verwacht, gezien je voorliefde voor andere rockbands.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vooral zin in Muse in Goffertpark.
Ik vind Muse een van de beste bands die er zijn op het momentquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet een voorkeur die ik bij jou had verwacht, gezien je voorliefde voor andere rockbands.
Ik? Minimaal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He maar Q, nog steeds net zo tof ende stoer als ik?
Iets commercieel uitbuiten staat niet gelijk aan 'de eerste ermee zijn'. En Ice-T rapte al toen NWA en Dr. Dre nog vage electro maakten onder de naam: World Class Wreckin' Cru. Ice-T heeft zelfs opgetreden als gastrapper in een aantal van die WCWC nummers van ze.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Ice T was ongeveer tegelijkertijd, die andere is volgens mij nooit doorgebroken. NWA en Ice-T waren misschien niet de eerste, maar die hebben het wel groot gemaakt.
(overigens, geinig, op de Nederlandse wiki staat dat Ice-T bij de Crips heeft gezeten)
Wat spreekt je er zo in aan? Ik vind hun eerste albums met de wat meer rechttoerechtaanbenadering nog steeds geweldig. Met name dat laatste album vind ik veel te bombastisch. Net allemaal iets té als je het mij vraagt. Neemt niet weg dat wat die zanger allemaal met zijn gitaar doet briljant is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind Muse een van de beste bands die er zijn op het moment.
Ik kan muziek niet uitleggen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat spreekt je er zo in aan? Ik vind hun eerste albums met de wat meer rechttoerechtaanbenadering nog steeds geweldig. Met name dat laatste album vind ik veel te bombastisch. Net allemaal iets té als je het mij vraagt. Neemt niet weg dat wat die zanger allemaal met zijn gitaar doet briljant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |