Dus dan heeft dat sterke klagen van sommige op de nummers die ze niet leuk vinden ook niet veel zin. Ik ben vrij makkelijk met muziek en heb nergens een hekel aan. Ik luister sommige dingen niet maar ik heb aan niks een hekel. Ik heb wel wat beters te doen met mijn gevoelens. Die negatieve energie zal tot niks goeds komen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De radio heeft meer voordelen dan nadelen. Vind ik. Ik ontdek of herontdek veel goede nummers dankzij de radio. Op de MP3 speler blijf ik haken bij de albums die ik al ken. (Mijn vele concert en festivalbezoeken tellen ook mee, hoewel een groot deel daarvan ook weer bezocht wordt DOOR de nummers die ik hoor op de radio.)
The fresh prince kan natuurlijk niet vaak genoeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik verveel me niet snel maar herhalingen op tv en/of radio is echt dodelijk.Weet wel, hoef niet te kijken of te luisteren maar als ik zap en voor de 1200e keer The Fresh Prince of Roseanne tegenkom, wil ik de tv het liefst naar buiten smijten.
Jaa lekker meezingen en geen geouwehoer van willekeurige dj's.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef rival het volgende:
maar bv in de auto wil ik toch echt mijn eigen muziek
Leuke serie hoor, maar niet elk jaar opnieuw.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
The fresh prince kan natuurlijk niet vaak genoeg!
Voornamelijk meneer Corton bezorgt mij heel veel nieuwe artiesten die ik anders ws. niet had gekent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik vind naar de radio luisteren veel leuker, hoor je nog eens nummers waar je zelf niet aan denkt.
Van mij mag er gewoon een fresh prince zender komen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa lekker meezingen en geen geouwehoer van willekeurige dj's.![]()
[..]
Leuke serie hoor, maar niet elk jaar opnieuw.
Hoewel ik Friends ook al tig keren heb gezien.
Haha, Fresh Prince hooligan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van mij mag er gewoon een fresh prince zender komen.
Idd, Kink heeft ook veel nieuwe muziek etcquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik vind naar de radio luisteren veel leuker, hoor je nog eens nummers waar je zelf niet aan denkt.
Now this is the story all about how my life got twist, turned upside down, etc.. Geweldige serie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
The fresh prince kan natuurlijk niet vaak genoeg!
Hm, misschien eens van zender veranderen dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Kink heeft ook veel nieuwe muziek etc.
En het is echt totaal geen rock/metalzender verder.
Ik had ooit een overstap in Philidelphia, mag jij raden wat ik zong (zachtjes) toen ik het vliegtuig uit staptequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Now this is the story all about how my life got twist, turned upside down, etc.. Geweldige serie.
Ik ken die teksten ook ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Now this is the story all about how my life got twist, turned upside down, etc.. Geweldige serie.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets waar de meeste zenders (helaas) last van hebben ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef vencodark het volgende:
ik werd namelijk ook gek van de herhaling van Classic Rock/Arrow ofzo.
Alle zenders, en ik snap het nooit, je hebt (pak em beet) 20-30 jaar muziek om uit te kiezen en toch draaien ze elke week wel One fine day van Elton, en dat is me toch een potje een herhalende zeikplaatquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets waar de meeste zenders (helaas) last van hebben ja.
Ben ik het eindelijk eens vrijwel geheel met je eens.quote:
ja met video is toffer, maar kon hem zo snel niet vinden omdat ik te lam was om meer dan "fresh prince summer" in te typen op yt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben ik het eindelijk eens vrijwel geheel met je eens.![]()
Al liever met video
HW, dat valt me tegen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Summertime is goud.
Samen met Ice ice baby het enige rapnummer dat ik uit mijn hoofd ken.
1 skimmer heeft meerdere slachtoffers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Ruim helft minder geslaagde skimpogingen
Nederlanders hebben gemiddeld!!! ¤40.000 op hun lopende rekening staan???
Die plaat is geniaal, een van mijn favo platen ooitquote:
Dat dus, plus gangsters paradise van Coolioquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Summertime is goud.
Samen met Ice ice baby het enige rapnummer dat ik uit mijn hoofd ken.
waar zie je dat staan ? Volgende maand start het nieuwe pinnen, leuk voor al die oudjes die dat niet begrijpenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Ruim helft minder geslaagde skimpogingen
Nederlanders hebben gemiddeld!!! ¤40.000 op hun lopende rekening staan???
Ik vond dat zo grappig toen Djayz en ik bij jou waren. Dat je pa zei: Ik heb Kink opgezet hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, misschien eens van zender veranderen dan.Wij luisteren beneden tegenwoordig ook Kink, ik werd namelijk ook gek van de herhaling van Classic Rock/Arrow ofzo.
Al te veel gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja met video is toffer, maar kon hem zo snel niet vinden omdat ik te lam was om meer dan "fresh prince summer" in te typen op yt.
Die kan ik ook nog goed hebben jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dus, plus gangsters paradise van Coolio
Ah right ja, 917 apparaten omgebouwt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 skimmer heeft meerdere slachtoffers.
Ja, The Doors zijn meer mijn tijd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn. Voor je tijd.
De Carlton dance!quote:
ah, een echte fan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al te veel gedaan.Eerste hit als je op summertime zoekt.
NWA - Striaght out of Compton of NWA - Fuck the policequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan ik ook nog goed hebben ja.
Mama said knock you out is ook een toppertje.
LL Cool J.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kan ik ook nog goed hebben ja.
Mama said knock you out is ook een toppertje.
Pa luistert ook vaak 10 gold maar ik heb hem overtuigd iets anders te luisteren. Pa heeft soms best hippe smaak hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond dat zo grappig toen Djayz en ik bij jou waren. Dat je pa zei: Ik heb Kink opgezet hoor!
Dat zouden mijn ouders nooit luisteren. Die luisteren naar Radio 10 Gold.Waardoor ik dus een tyfushekel aan de Beatles ed heb gekregen.
Daar heb ik het dan weer niet zo mee, van die "serieuze" rap met een duidelijke anti-boodschap etc..quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NWA - Striaght out of Compton of NWA - Fuck the policeBazenrap!
Bazenrap hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
NWA - Striaght out of Compton of NWA - Fuck the policeBazenrap!
Chosen Fewquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef dawg het volgende:
even wat anders.
gangsta's paradise heb ik trouwens nog een heel vet hakkuhnummer van. van chosen few.
COMPTON Biatch!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan weer niet zo mee, van die "serieuze" rap met een duidelijke anti-boodschap etc..
Oh bij mij ook niet. Heb best wel variatie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
The doors ook nog lang geluisterd ja. Komt nu wat minder vaak voorbij. Ik denk dat de meeste mensen mijn playlist een zooitje vinden. Het past allemaal niet bij elkaar.
Ik vind dat patsen met je criminele drugsleven, gevangenis etc altijd zo triestquote:
Ik luister wat dat betreft ook liever naar rappers die iets te melden hebben, dan met goud behangen gasten die alleen maar over bitches, money en bitches praten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan weer niet zo mee, van die "serieuze" rap met een duidelijke anti-boodschap etc..
ze hebben wel wat te vertellen, sommigen dan, itt britney en consorten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat patsen met je criminele drugsleven, gevangenis etc altijd zo triest.
Ach, het ene moment luister ik Napalm Death dan weer Simon & Garfunkel , de Dijk , Chet baker...etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
The doors ook nog lang geluisterd ja. Komt nu wat minder vaak voorbij. Ik denk dat de meeste mensen mijn playlist een zooitje vinden. Het past allemaal niet bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |