En Robbie Williams met You know me ook.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Eigenlijk, stiekem, heel onopvallend, vind ik Brabant van Meeuwis eigenlijk best leuk...
I know what you meanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Eigenlijk, stiekem, heel onopvallend, vind ik Brabant van Meeuwis eigenlijk best leuk...
psssst, ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Lief topic dit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:23 schreef vencodark het volgende:Wat een openheid en bekentenissen vandaag!
Beyonce hater ben je ook he.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat soort dingen kan ik ook wel hebben, Meeuwis, het houdt bij mij echt op bij R&B en house eigenlijk, en dan kan ik een uurtje house nog wel hebben, bij 1 nummer Beyonce houdt het op.
ja, ik kan dat kreng echt niet uitstaan gewoonquote:
Jij bent zo'n hokjesmens met muziek, dat neem ik niet eens serieus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat soort dingen kan ik ook wel hebben, Meeuwis, het houdt bij mij echt op bij R&B en house eigenlijk, en dan kan ik een uurtje house nog wel hebben, bij 1 nummer Beyonce houdt het op.
Is met reallive contacten net zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb geen forumvrienden. Alleen vage lui die hier dingen posten waarvan de echtheid in twijfel getrokken kan worden.
Ik wel, soms.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik kan dat kreng echt niet uitstaan gewoon.
Ik geloof vrijwel iedereen hier, iig 98% van de tijd, en de laatste 2% van de tijd wordt het zo doorzichtig verteld, dat ik het meteen door heb.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb geen forumvrienden. Alleen vage lui die hier dingen posten waarvan de echtheid in twijfel getrokken kan worden.
Je houd van Beyonce of niet, maar het is een geweldige zangeres en artiest. Haar laatste cd is ook echt tof en de dvd's van haar shows zijn ook onwijs gaaf om te zien.quote:
Daar lig ik ook niet wakker van hoor, gevoel voor smaak komt met de jaren meisjequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent zo'n hokjesmens met muziek, dat neem ik niet eens serieus.
Real life weet ik wie zeverkutten zijn en die kom ik enkel in de kroeg tegen.quote:
Met bovenstaande.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik geloof vrijwel iedereen hier, iig 98% van de tijd, en de laatste 2% van de tijd wordt het zo doorzichtig verteld, dat ik het meteen door heb.
Snap niet waarom je het in twijfel trekt. (Singles dan he)
Heb alleen Halo van haar. Sommige nummers zijn ok, maar niet downloadwaardig en andere nummers zijn echt draken (bijv. Divaquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je houd van Beyonce of niet, maar het is een geweldige zangeres en artiest. Haar laatste cd is ook echt tof en de dvd's van haar shows zijn ook onwijs gaaf om te zien.
Ze kan wel zingen, maar de manier waarop vind ik tenenkrommend, uithalen om het uithalen, hele zinnen inslikken, dingen laten rijmen door alle woorden gewoon lekker op hetzelfde te laten eindigen etc...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je houd van Beyonce of niet, maar het is een geweldige zangeres en artiest. Haar laatste cd is ook echt tof en de dvd's van haar shows zijn ook onwijs gaaf om te zien.
Ik laat mij de wet niet voorschrijven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh crap, nou gaat het mis. We mogen hier nml. niet lief doen
R&B is ook niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik trek dat genre denk ik wel het slechtste...
Is hier andersomquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, echt...U2.![]()
Zelfs Kane kan ik nog beter verdragen.
Dat mag, maar snap ik niet, Kane is zo nep, U2 heeft in 20 jaar zoveel muziek gemaakt, daar moet echt iets tussenzitten dat je ok vindt, als je van rock etc houdt iigquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, echt...U2.![]()
Zelfs Kane kan ik nog beter verdragen.
Kan R & B wel hebben. Heb er weinig van in mijn collectie maar als ik het tegenkom op de radio of wat dan ook, geen probleem.quote:
Heb 1 nummer van U2 gehad, Walk on. Maar dat luister ik nooit meer. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, het is wel een goeie band met sterke nummers. Maar ik vind het persoonlijk vreselijk en kan het niet waarderen. Je hoort me niet zeggen dat ze het niet kunnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, maar snap ik niet, Kane is zo nep, U2 heeft in 20 jaar zoveel muziek gemaakt, daar moet echt iets tussenzitten dat je ok vindt, als je van rock etc houdt iig.
Ik vind juist de wat minder bekende nummers mooi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb alleen Halo van haar. Sommige nummers zijn ok, maar niet downloadwaardig en andere nummers zijn echt draken (bijv. Diva)
R&B is wel meer dan wat gejengel, maar er zit idd een hoop bagger tussen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze kan wel zingen, maar de manier waarop vind ik tenenkrommend, uithalen om het uithalen, hele zinnen inslikken, dingen laten rijmen door alle woorden gewoon lekker op hetzelfde te laten eindigen etc...
Nee, ik trek dat genre denk ik wel het slechtste...
Maar onder U2 kom je bijna niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
Ik snap die hele haat niet tegen bepaalde muzikanten en muziek. Je vindt het niks? Dan luister je toch niet. Ik vind het al leuk dat die mensen een bepaalde doelgroep er blij mee kunnen maken.
Punt is dat je er soms mee doodgegooid wordt op de radio.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
Ik snap die hele haat niet tegen bepaalde muzikanten en muziek. Je vindt het niks? Dan luister je toch niet. Ik vind het al leuk dat die mensen een bepaalde doelgroep er blij mee kunnen maken.
Ik had het gister met mijn huisgenootje over Guus en wij kwamen tot exact die conclusie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik haat de liedjes van guus meeuwis en met name brabant. De man zelf is wel sympathiek.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Punt is dat je er soms mee doodgegooid wordt op de radio.
Er zit een knop op je TV radio...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef STING het volgende:
Zet je hem af. Koop je een MP3 speler, etc etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan ga ik het nog vreselijker vinden. Ik kon Shakira bijv. ook wel wurgen toen dat liedje 'hips don't lie' dagelijks (2 maal) bij Sky radio kwam (was op mijn werk, dus weinig te zeggen over de zender).
Van U2 hebben ze echt jaren lang dat duet met Mary J. Blige uitgezonden met One, kwam ook m'n strot uitquote:Overigens kwam dat liedje nu ook net voorbij bij 3fm.
Ik denk ook niet dat ik 5 juni erg geboeid zal zijn neequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een zwak voor met name de oudere nummers van U2. Kane is het kwaad.
Dat dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad
Van U2 hebben ze echt jaren lang dat duet met Mary J. Blige uitgezonden met One, kwam ook m'n strot uit
Zo, weer ff geneog geklaagd voor vandaag
Ik zou zeggen, leef je eens ff wat meer inquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:36 schreef Godtje het volgende:
Zet je hem af. Koop je een MP3 speler, etc etc.
De radio heeft meer voordelen dan nadelen. Vind ik. Ik ontdek of herontdek veel goede nummers dankzij de radio. Op de MP3 speler blijf ik haken bij de albums die ik al ken. (Mijn vele concert en festivalbezoeken tellen ook mee, hoewel een groot deel daarvan ook weer bezocht wordt DOOR de nummers die ik hoor op de radio.)quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zet je hem af. Koop je een MP3 speler, etc etc.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:37 schreef vencodark het volgende:
Overigens heb ik sowieso een hekel aan herhaling. Ik kan maar zoveel hebben.![]()
Ik luister met periodes als ik ff wat anders wil horen dan mijn eigen muziek. Soms hoor je weer eens wat goeds of iets waar je lekker op kan werken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leef je eens ff wat meer in
Je hebt niet altijd onder controle welke muziek je hoort, bijv. op de werkvloer.
Zelf luister ik nooit radio op het moment.
Inderdaad. Ik lieg ook, want ik bedenk me nu dat ik in de auto meestal Veronica aan heb staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik luister met periodes als ik ff wat anders wil horen dan mijn eigen muziek. Soms hoor je weer eens wat
goeds of iets waar je lekker op kan werken.
Haha, ik verveel me niet snel maar herhalingen op tv en/of radio is echt dodelijk.quote:
Dus dan heeft dat sterke klagen van sommige op de nummers die ze niet leuk vinden ook niet veel zin. Ik ben vrij makkelijk met muziek en heb nergens een hekel aan. Ik luister sommige dingen niet maar ik heb aan niks een hekel. Ik heb wel wat beters te doen met mijn gevoelens. Die negatieve energie zal tot niks goeds komen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De radio heeft meer voordelen dan nadelen. Vind ik. Ik ontdek of herontdek veel goede nummers dankzij de radio. Op de MP3 speler blijf ik haken bij de albums die ik al ken. (Mijn vele concert en festivalbezoeken tellen ook mee, hoewel een groot deel daarvan ook weer bezocht wordt DOOR de nummers die ik hoor op de radio.)
The fresh prince kan natuurlijk niet vaak genoeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik verveel me niet snel maar herhalingen op tv en/of radio is echt dodelijk.Weet wel, hoef niet te kijken of te luisteren maar als ik zap en voor de 1200e keer The Fresh Prince of Roseanne tegenkom, wil ik de tv het liefst naar buiten smijten.
Jaa lekker meezingen en geen geouwehoer van willekeurige dj's.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef rival het volgende:
maar bv in de auto wil ik toch echt mijn eigen muziek
Leuke serie hoor, maar niet elk jaar opnieuw.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
The fresh prince kan natuurlijk niet vaak genoeg!
Voornamelijk meneer Corton bezorgt mij heel veel nieuwe artiesten die ik anders ws. niet had gekent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik vind naar de radio luisteren veel leuker, hoor je nog eens nummers waar je zelf niet aan denkt.
Van mij mag er gewoon een fresh prince zender komen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa lekker meezingen en geen geouwehoer van willekeurige dj's.![]()
[..]
Leuke serie hoor, maar niet elk jaar opnieuw.
Hoewel ik Friends ook al tig keren heb gezien.
Haha, Fresh Prince hooligan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van mij mag er gewoon een fresh prince zender komen.
Idd, Kink heeft ook veel nieuwe muziek etcquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik vind naar de radio luisteren veel leuker, hoor je nog eens nummers waar je zelf niet aan denkt.
Now this is the story all about how my life got twist, turned upside down, etc.. Geweldige serie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
The fresh prince kan natuurlijk niet vaak genoeg!
Hm, misschien eens van zender veranderen dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Kink heeft ook veel nieuwe muziek etc.
En het is echt totaal geen rock/metalzender verder.
Ik had ooit een overstap in Philidelphia, mag jij raden wat ik zong (zachtjes) toen ik het vliegtuig uit staptequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Now this is the story all about how my life got twist, turned upside down, etc.. Geweldige serie.
Ik ken die teksten ook ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Now this is the story all about how my life got twist, turned upside down, etc.. Geweldige serie.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets waar de meeste zenders (helaas) last van hebben ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef vencodark het volgende:
ik werd namelijk ook gek van de herhaling van Classic Rock/Arrow ofzo.
Alle zenders, en ik snap het nooit, je hebt (pak em beet) 20-30 jaar muziek om uit te kiezen en toch draaien ze elke week wel One fine day van Elton, en dat is me toch een potje een herhalende zeikplaatquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets waar de meeste zenders (helaas) last van hebben ja.
Ben ik het eindelijk eens vrijwel geheel met je eens.quote:
ja met video is toffer, maar kon hem zo snel niet vinden omdat ik te lam was om meer dan "fresh prince summer" in te typen op yt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben ik het eindelijk eens vrijwel geheel met je eens.![]()
Al liever met video
HW, dat valt me tegen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Summertime is goud.
Samen met Ice ice baby het enige rapnummer dat ik uit mijn hoofd ken.
1 skimmer heeft meerdere slachtoffers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Ruim helft minder geslaagde skimpogingen
Nederlanders hebben gemiddeld!!! ¤40.000 op hun lopende rekening staan???
Die plaat is geniaal, een van mijn favo platen ooitquote:
Dat dus, plus gangsters paradise van Coolioquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Summertime is goud.
Samen met Ice ice baby het enige rapnummer dat ik uit mijn hoofd ken.
waar zie je dat staan ? Volgende maand start het nieuwe pinnen, leuk voor al die oudjes die dat niet begrijpenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
Ruim helft minder geslaagde skimpogingen
Nederlanders hebben gemiddeld!!! ¤40.000 op hun lopende rekening staan???
Ik vond dat zo grappig toen Djayz en ik bij jou waren. Dat je pa zei: Ik heb Kink opgezet hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, misschien eens van zender veranderen dan.Wij luisteren beneden tegenwoordig ook Kink, ik werd namelijk ook gek van de herhaling van Classic Rock/Arrow ofzo.
Al te veel gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef dawg het volgende:
[..]
ja met video is toffer, maar kon hem zo snel niet vinden omdat ik te lam was om meer dan "fresh prince summer" in te typen op yt.
Die kan ik ook nog goed hebben jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dus, plus gangsters paradise van Coolio
Ah right ja, 917 apparaten omgebouwt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 skimmer heeft meerdere slachtoffers.
Ja, The Doors zijn meer mijn tijd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn. Voor je tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |