Nette score!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:17 schreef dotKoen het volgende:
Voor de statistieken: 28 februari aangifte gedaan, eergisteren voorlopige aanslag ontvangen en gisteren geld binnen op rekening.
Ja pap.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:21 schreef Five_Horizons het volgende:
Kunnen we hier wel een beetje lief zijn tegen elkaar?
Rotte vis is vies
Wij hebben trouwens 2 maart onze aangifte verstuurd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:01 schreef Errrwin het volgende:
Wij hebben de brief afgelopen week ontvangen, het geld op zich weet ik eigenlijk niet. Maar goed, dat komt ook wel, inclusief een fijne heffingsrente waar menig spaarrekening jaloers op mag zijn.
Jij bent echt een schatje hè... zo begaan ook met andere mensen!quote:
Erhm, wat is relevantie tussen begaan zijn met mensen en vragen of ze mod willen worden?!?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:57 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Jij bent echt een schatje hè... zo begaan ook met andere mensen!![]()
Ik refereer eigenlijk meer aan de eerdere reacties van jou, maar ik dacht, laat ik deze eens even quoten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Erhm, wat is relevantie tussen begaan zijn met mensen en vragen of ze mod willen worden?!?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Het heeft niets te maken met inkomen, maar met plannen. Of ik meer of minder dan jij verdien, is helemaal niet belangrijk. Ik heb net als jij gewoon vaste lasten als hypotheek, gas/water/licht, zorgverzekering, etc. Deze zijn (hopelijk bij jouw ook) afgestemd op mijn inkomen. Echter, ik zorg dat ik het grootste deel (enkele duizenden euro's) in de loop van het jaar terugkrijg. De laatste 1 a 2 duizend kan ik dan rustig op wachten van 1 april tot 1 juli. Dat noemen ze financieel plannen en vooruit kijken. Als je recht hebt op je geld, kan je dat gewoon in de loop van het jaar terug te betalen.
En buiten dat alles, de regel is: 1 april verstuurd, voor 1 juli bericht. En dan kan je wel half mei beginnen met jammeren en bellen, maar dat is volledig onterecht!
[..]
Ja, anders zat ik toch niet in dit topic? Daar is niets stiekems aan, ik heb mijn belastingteruggaaf nog niet binnen. Maar dat komt vanzelf, net als alle eerdere jaren, goed.
Jup!quote:
Blijkbaar is het nodig om het iets dwingerder te zeggen: geziek met/op/onder elkaar doen jullie nu maar via PM. Volgende posts note ik en wis ik. Jullie wisten al dat doorgaan na diverse waarschuwingen een ban op kan leveren?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:21 schreef Five_Horizons het volgende:
Kunnen we hier wel een beetje lief zijn tegen elkaar?
Al die VT's moeten érgens van betaald worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef MissHobje het volgende:
dagtekening 18 mei, ingestuurd eind februari enne flinke tegenvaller mag een derde meer gaan dokkenmaargoed dat hoeft pas 29 bij hun binnen te zijn
Geen 1 keer gebeld ervoor, gewoon netjes afgewacht!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef Tha_Duck het volgende:
@MissHopje: Heb je ook fanatiek gebeld wanneer je mocht betalen? Wanneer eindelijk de brief binnenkwam en het geld eraf mocht van je rekening? Of gelden er andere regels voor betalen dan voor krijgen?
Dat zijn de betere berichten. Sowieso ging het automatisch invullen dit jaar van een leien dakje vond ik, hoefde praktisch alleen nog maar op verzenden te drukken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Jup!
Eerste keer dat ik aangifte deed en ben er erg tevreden over. Alles was al van te voren ingevuld door de BD, gebruiksvriendelijk programma en toen ik vorige week belde hoe ver het met de afhandeling stond werd ik erg vriendelijk en snel geholpen.
http://www.belastingdienst.nl/particulier/betalen/betalen-26.htmlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:06 schreef Coelho het volgende:
Weet iemand hoe het rentepercentage exact berekend wordt dat door de BD vergoed wordt? Ik dacht dat het een middelrente was, dus over het gehele bedrag gerekend vanaf 1 Juli. Van 1 Juli t/m nu is zo'n 10,5 maanden. Het rentebedrag dat ik krijg is echter slechts 2,3% van het originele bedrag.
Het fluctueert dus per kwartaal.quote:Het rentepercentage voor het 1e, 2e, 3e kwartaal 2009 is respectievelijk 4,90%, 3,50% en 2,75%.
en eerste en tweede kwartaal 2009 zijn dus niet aan de orde. aangezien het vanaf 1 juli tot dagtekening geldt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef Errrwin het volgende:
[..]
http://www.belastingdienst.nl/particulier/betalen/betalen-26.html
+
http://download.belasting(...)ages_ov0191z07pl.pdf
[..]
Het fluctueert dus per kwartaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |