abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:01:51 #151
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81675033
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

100% mee oneens.

Nooit gehoord van een voorlopige teruggaaf? Je kan ook het hele jaar door geld terugkrijgen, dan hoef je niet te wachten tot 1 juli van het volgende jaar. Als je van te voren al weet dat je geld tegoed gaat hebben, is dat de snelste en slimste weg.

En verheven voelen, nee hoor. Maar ik heb het wel op orde. De mensen die hier het hardst jammeren en meest bellen naar de BD hebben allemaal zorg en/of huurtoeslag en hebben het geld nodig om gaten te dichten of om "eindelijk wat leuks te doen". Dan heb je het dus niet goed op orde, of niet zo breed. Beide gevallen zijn geen reden om de BD meer onder druk te zetten. Want als je een beetje goed meegelezen hebt de laatste paar topics zijn deze mensen die bellen ook regelmatig grote schoften die schelden over en tegen de BD. Net of die er iets aan kunnen doen. Zolang het nog geen 1 juli is, heb je geen enkel recht van spreken. Dat hebben we nu eenmaal met elkaar afgesproken in Nederland. Als je het daar niet mee eens bent moet je je aansluiten bij een politieke partij die dit wil veranderen naar bijvoorbeeld: "voor 1 april aangifte, voor 3 april bericht". Dan is het probleem opgelost.

Dit topic is bedoeld voor mensen die de teruggaaf al hebben gehad, en het enige sloebergedrag wat ik zie is: "het is er nog niet, kut tering BD, ik ga direct bellen" en "ik heb de brief op 15 mei 14:00 gehad en het is nu 15 mei 14:01 waar blijft mijn geld". Daar is dit topic niet voor, dan begin je maar een topic: "sloeber hier om je paar rotcenten van de BD" oid.
Uiteraard, ik ben het met de laatste alinea eens. Maar ik als student krijg het echt niet voor elkaar om gemiddeld naast mijn studie 1500+ euro per maand te verdienen hoor. En daarom kan ik dat geld goed gebruiken.

Verder hoor je me dan ook niet klagen over dat het er nog niet is. Ik vind het wel treurig dat mensen vloeken op de BD, inderdaad, ja. Maar om iemand direct een sloeber te noemen als diegene het geld wel kan gebruiken, nee.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81675074
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:53 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat dus.
En je krijgt het in principe voor 1 juli, dus in je planning zet je: nieuwe camera kopen, 3 juli. Dan zit je redelijk safe. Simpel toch?
pi_81675090
Geld is binnen!!!!!!!!!!!!!!!

Rabobank, dagtekening 22 mei.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:12:06 #154
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81675500
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En je krijgt het in principe voor 1 juli, dus in je planning zet je: nieuwe camera kopen, 3 juli. Dan zit je redelijk safe. Simpel toch?
Daar ging ik ook van uit maar gezien mijn dagtekening van 22 mei en volgende week een sollicitatiegesprek zou het mooi zijn het net voor die tijd te hebben.

Een hoop mensen krijgen het nu binnen zie ik zou mooi zijn, ben benieuwd of het te maken heeft met bank toch, ik heb ING .
It's you my love, you who are the stranger
pi_81675817
Ik had van de week met de belastingdienst gebeld voor een wijziging van mijn rekeningnummer en de daarbij verbonden informatie. Heb toen ook even gevraagd hoe ver ze waren met mijn behandeling en die mevrouw kon mij vertellen dat er een brief onderweg is met Dagtekening 22 Mei. Ik heb het eind februari verstuurd!
pi_81676435
Ik wil ook
pi_81676625
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef Ebelo-Ebeshoen het volgende:
Ik had van de week met de belastingdienst gebeld voor een wijziging van mijn rekeningnummer en de daarbij verbonden informatie. Heb toen ook even gevraagd hoe ver ze waren met mijn behandeling en die mevrouw kon mij vertellen dat er een brief onderweg is met Dagtekening 22 Mei. Ik heb het eind februari verstuurd!
ik heb er vandaag 1 binnen gekregen met dagtekening 22 mei over geen voorlopige aanslag. Het maffe is dat ik vorige week al een voorlopige aanslag binnen heb gekregen en ook al het geld op mijn rekening is gestort
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:47:27 #158
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_81679890
Ik heb het inmiddels ook mogen ontvangen Niet zoveel als voorgaande jaren, maar het is leuk voor erbij
pi_81682686
vandaag een brief ontvangen, nadat ik half maart mijn gegevens digitaal ingevuld en verstuurd heb.
ik heb rabobank, maar het staat er nog niet op.

ik ga ervan uit dat het vandaag of morgen gestort zal worden.
de dagtekening is 22 mei.

Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 20 mei 2010 @ 18:16:59 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_81683776
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef babipangang het volgende:

[..]

ik heb er vandaag 1 binnen gekregen met dagtekening 22 mei over geen voorlopige aanslag. Het maffe is dat ik vorige week al een voorlopige aanslag binnen heb gekregen en ook al het geld op mijn rekening is gestort
fiscaal partner?
sofinummer op eerste brief en deze brief gelijk?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_81684968
Hier kwam zowaar een brief over 2008 met dagtekening 18 mei binnen vandaag, das de eerste keer dat ik een dagtekening zie die daadwerkelijk in het verleden ligt.
Nu maar weer wachten op de bijbehorende centjes, zal dan morgen/volgende week wel weer ergens komen. Wel snel, heb pas eind april aangifte gedaan over 2008..
pi_81685309
Krijg hem net binnen, dagtekening 22 Mei
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:09:19 #163
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_81685929
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:45 schreef silliegirl het volgende:
Hier kwam zowaar een brief over 2008 met dagtekening 18 mei binnen vandaag, das de eerste keer dat ik een dagtekening zie die daadwerkelijk in het verleden ligt.
Nu maar weer wachten op de bijbehorende centjes, zal dan morgen/volgende week wel weer ergens komen. Wel snel, heb pas eind april aangifte gedaan over 2008..
Hier inderdaad ook allebei een brief met dagtekening 18 mei binnengekregen en het geld is nog niet binnen. Nu nog even wachten op de brief van 2009.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:37:03 #164
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_81690042
Net een blauwe brief d.d. 22-5-2010. Of ze 3830 euro konden overmaken. Heb niet gechecked of het al binnen is, maar komt goed.
pi_81693693
Heb het 28 maart ingestuurd geloof ik. Zal bij mij dus nog wel even duren . Maakt me ook niet zoveel uit. Deze maand vakantiegeld gekregen en dat is ongeveer net zoveel dus goede maanden zo
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_81705463
Ik vraag me toch echt af waarom iedereen hier zo vreselijk moeilijk doet!!! Je word hier dus uitgemaakt voor rotte vis als je op je belasting geld zit te wachten!!
Ik denk dat er dan ook meer mensen blij zullen zijn met deze extra inkomsten!! En je kan dan wel zeggen Tha-Duck dat de mensen die zitten te wachten hun zaakjes niet goed op orde hebben maar, volgens mij heeft dit er helemaal niets mee te maken en sloebers zijn het al zeker niet.
Soms zijn er oorzaken waarom mensen niet zoveel inkomen hebben hoor!!
Het laat in ieder geval wel zien dat jij genoeg inkomsten hebt!!

En als dat zo is waarom ben je hier dan nog? Of wacht je stiekem ook ?
pi_81705954
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 07:19 schreef julia26almere het volgende:
Ik vraag me toch echt af waarom iedereen hier zo vreselijk moeilijk doet!!! Je word hier dus uitgemaakt voor rotte vis als je op je belasting geld zit te wachten!!
Ik denk dat er dan ook meer mensen blij zullen zijn met deze extra inkomsten!! En je kan dan wel zeggen Tha-Duck dat de mensen die zitten te wachten hun zaakjes niet goed op orde hebben maar, volgens mij heeft dit er helemaal niets mee te maken en sloebers zijn het al zeker niet.

100% mee eens!
Snap niet dat mensen die zich zo ergeren aan dit topic toch altijd hier komen kijken en
erop reageren.
Als je je echt zo enorm eraan ergert, kom dan gewoon niet in dit topic!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:42:00 #168
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_81706451
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:14 schreef zwolle83 het volgende:

[..]

100% mee eens!
Snap niet dat mensen die zich zo ergeren aan dit topic toch altijd hier komen kijken en
erop reageren.
Als je je echt zo enorm eraan ergert, kom dan gewoon niet in dit topic!
Het gaat er niet om dat mensen kijken en reageren. Het gaat erom dat de belastingdienst wordt uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is omdat iemand *&#*&^@^ zijn zuurverdiende centen nog niet heeft gekregen. Als iemand vindt dat de &@^)(!&*^# ambtenaren bij de belastingdienst eens op moeten schieten, heeft dat niets met het topic te maken. Zeker niet als je van tevoren weet wat de spelregels omtrent de aangifte zijn.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_81706619
Precies , tis tenslotte ons eigen geld die we vorig jaar hebben meoten afdragen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:59:18 #170
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_81706814
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:50 schreef mindyourstep het volgende:
Precies , tis tenslotte ons eigen geld die we vorig jaar hebben meoten afdragen.
Had je het vorig jaar moeten terugvragen. Heb je nu geen reden tot klagen, laat staan tot schelden.
pi_81706863
Wij hebben de brief afgelopen week ontvangen, het geld op zich weet ik eigenlijk niet. Maar goed, dat komt ook wel, inclusief een fijne heffingsrente waar menig spaarrekening jaloers op mag zijn.
pi_81706953
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:59 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Had je het vorig jaar moeten terugvragen. Heb je nu geen reden tot klagen, laat staan tot schelden.
Ik klaag en scheld niet, ben wel beniewd wanneer ik het krljg.
Vandaar het volgen van dit topic
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:14:03 #173
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_81707167
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:06 schreef mindyourstep het volgende:

[..]

Ik klaag en scheld niet, ben wel beniewd wanneer ik het krljg.
Dan is de opmerking niet voor jou bedoeld. Er zijn er genoeg die het wel doen. Daar reageerde ik op.
quote:
Vandaar het volgen van dit topic
Denk niet dat je die informatie uit dit topic haalt. Zal toch echt uit je eigen brievenbus en op je eigen bankrekening staan.
pi_81707248
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 07:19 schreef julia26almere het volgende:
Totaal mee oneens. Het heeft niets te maken met inkomen, maar met plannen. Of ik meer of minder dan jij verdien, is helemaal niet belangrijk. Ik heb net als jij gewoon vaste lasten als hypotheek, gas/water/licht, zorgverzekering, etc. Deze zijn (hopelijk bij jouw ook) afgestemd op mijn inkomen. Echter, ik zorg dat ik het grootste deel (enkele duizenden euro's) in de loop van het jaar terugkrijg. De laatste 1 a 2 duizend kan ik dan rustig op wachten van 1 april tot 1 juli. Dat noemen ze financieel plannen en vooruit kijken. Als je recht hebt op je geld, kan je dat gewoon in de loop van het jaar terug te betalen.

En buiten dat alles, de regel is: 1 april verstuurd, voor 1 juli bericht. En dan kan je wel half mei beginnen met jammeren en bellen, maar dat is volledig onterecht!
quote:
Ja, anders zat ik toch niet in dit topic? Daar is niets stiekems aan, ik heb mijn belastingteruggaaf nog niet binnen. Maar dat komt vanzelf, net als alle eerdere jaren, goed.
pi_81707264
Voor de statistieken: 28 februari aangifte gedaan, eergisteren voorlopige aanslag ontvangen en gisteren geld binnen op rekening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')