Kleine tip, als je op het groene 'MSN' mannetje boven een post klikt, dan zie je gelijk het profiel van die user incl. registratiedatum etc. Dus dat 'letterlijk gaat controleren' is niet echt veel werk te noemen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:47 schreef mkabel het volgende:
[zinloos]
zo te zien ben jij de enige die ermee zit.
nadat ik al die berichtjes van de mensen hier las over tegenstrijdige berichten en dergelijken. ben ik na 3 jaar hier rondneuzen zonder account, toch maar eens een account gaan maken, is dat erg? en wat voor leven hebje als je letterlijk gaat controleren hoelang mensen staan ingeschreven voordat se posten?[/zinloos]
[..]
Pics!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef julia26almere het volgende:
Hahaha nou allereerst zal die puur toeval zijn!! En tja die cijfers omdat ik dat vrijwel altijd gebruik al ben ik nu 27![]()
Maar schat vertel is wat wil je weten dan als meer info???
http://fotoboek.fok.nlquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef julia26almere het volgende:
hahaha msn pics van mij mag je het allemaal hoor maar weet niet waar ik ze neer zou moeten zetten ( krijg je he als je pas 1 dag lid bent ) hahaha
Ga naar de pagina fotoboek en vul daar even alles inquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef julia26almere het volgende:
hahaha msn pics van mij mag je het allemaal hoor maar weet niet waar ik ze neer zou moeten zetten ( krijg je he als je pas 1 dag lid bent ) hahaha
27, ja dat is eigenlijk net te oud voor mequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef julia26almere het volgende:
Hahaha nou allereerst zal die puur toeval zijn!! En tja die cijfers omdat ik dat vrijwel altijd gebruik al ben ik nu 27![]()
Ow in dat geval wil ik je cupmaat graag weten en of je aan anaal doet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef julia26almere het volgende:
hahaha datetopic ja jeetje ben ook maar gewoon vriendelijk.... maar goed de foto's zijn te groot waaa zo handig ben ik dus niet maar goed weet je wat wil je perse foto's zien check mijn msn maar julliette46@hotmail.com:) accepteer wel en ben je aardig misschien mag je blijven....
Btw ik vroeg ook niet wat je van mij wou ik vroeg wat je verder zou willen weten dus niet zo bijdehand doen he hihi
Internethelden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ow in dat geval wil ik je cupmaat graag weten en of je aan anaal doet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef julia26almere het volgende:
hahaha datetopic ja jeetje ben ook maar gewoon vriendelijk.... maar goed de foto's zijn te groot waaa zo handig ben ik dus niet maar goed weet je wat wil je perse foto's zien check mijn msn maar julliette46@hotmail.com:) accepteer wel en ben je aardig misschien mag je blijven....
Btw ik vroeg ook niet wat je van mij wou ik vroeg wat je verder zou willen weten dus niet zo bijdehand doen he hihi
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef julia26almere het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef julia26almere het volgende:
hahaha jaja ga mijn best doen hahahaha en wel nu meteen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef julia26almere het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef julia26almere het volgende:
whahahaha cupmaat?? en daar heb je aan?? als ik toch al te oud was?? of geld die regel niet meer als ik d zou hebben hahahaha??
Mijn vriendin zit op fok.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Magistic het volgende:
Psst die Julia is gewoon een 15 jarig ventje met z'n witte onderbroekje op de enkels. Mensen die denken dat er (lekkere) vrouwen op Fok zitten.
Kheb eigen bedrijfje, en de accountant doet gewoon de loonheffing etc, alleen nu moet ik toch nog bijbetalenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ziel..... Elmo moet betalen!!! Elmo te veel verdiend en te weinig belasting er over betaald?
Enof ik me nu aangesproken moet voelen of niet weet ik niet.
Enige dat ik vind is dat de ongeduldige personen ook een pagina terug mogen lezen (soms zelfs maar 2 posts) om te lezen dat voor 1 april indienen voor 1 juli bericht zou moeten zijn.
Dat het vaak eerder komt wil niet zeggen dat er gegilt moet worden en de BD neergesabeld omdat ze JOUW aangifte nog niet klaar hebben.
Leer geduld hebben!!!!
Accountant is niet lief. Die had dat moeten zien aankomen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kheb eigen bedrijfje, en de accountant doet gewoon de loonheffing etc, alleen nu moet ik toch nog bijbetalenBelastingdienst is niet lief
( De teeeering dit topic gaat snel zeg)
Lees het topic eerst eens door.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:54 schreef machinesax het volgende:
7 mei brief gehad met dagtekening 15 mei uit groningen met het bedraag wat ik zou ontvangen,maar daarna weer een brief (MEDEDELING: verrekening of terugbetaling) uit Apeldoorn met dagtekening 11 mei 2010 hoe het bedrag van 4732 euro verwerkt zou worden.
Mij vraag: 1 HEB JE OOK ZO IETS ONTANGEN?
2 BEN JE AL BETAALD?
ik heb een ABN bank en ING![]()
Hmm oke, feit=Pquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Accountant is niet lief. Die had dat moeten zien aankomen.
mededeling verrekening of terugbetaling houd dus in dat er iets te verrekenen valt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:54 schreef machinesax het volgende:
7 mei brief gehad met dagtekening 15 mei uit groningen met het bedraag wat ik zou ontvangen,maar daarna weer een brief (MEDEDELING: verrekening of terugbetaling) uit Apeldoorn met dagtekening 11 mei 2010 hoe het bedrag van 4732 euro verwerkt zou worden.
Mij vraag: 1 HEB JE OOK ZO IETS ONTANGEN?
2 BEN JE AL BETAALD?
ik heb een ABN bank en ING![]()
dus nu ga je je post er voor rectificeren dat de je de BD onterecht hebt beschuldigd van niet-lief-zijn ?quote:
quote:
Net ff gebeld met de belastingdienst, je blijkt op de zwarte lijst te staan. Helaas!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef Jadelynn het volgende:
Gaat het erom hoe groot het bedrag is?
Krijgen mensen die een klein bedrag terug krijgen het eerder?
Ik heb het nog steeds niet...
Had ook iets van 8 mei bericht gehad met dagtekening 15 mei..
Iedereen heeft het al behalve ikke..
En ik heb fortis...
net weer de belastingdienst lastig gevallen..
Maar ze konden niet bij mijn gegevens want er was storing in de betalingsoverzichten...
Zeggen ze dat nou om van me af te komen???
Word een beetje moedeloos van het gewaCHT..
Mensen die minder dan 25.000 euro terugkrijgen moeten helaas even wachten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef Jadelynn het volgende:
Gaat het erom hoe groot het bedrag is?
Krijgen mensen die een klein bedrag terug krijgen het eerder?
Ik heb het nog steeds niet...
Had ook iets van 8 mei bericht gehad met dagtekening 15 mei..
Iedereen heeft het al behalve ikke..
En ik heb fortis...
net weer de belastingdienst lastig gevallen..
Maar ze konden niet bij mijn gegevens want er was storing in de betalingsoverzichten...
Zeggen ze dat nou om van me af te komen???
Word een beetje moedeloos van het gewaCHT..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |