Tot 1Juli. Dat jij in januari al aangifte hebt gedaan of op 31 Maart maakt voor de BD niks uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef julia26almere het volgende:
Maar als je dan net als ik op januari je aangifte al ingezonden hebt is het niet zo vreemd dat je je af vraagt hoe lang je nog zou moeten wachten....
Ik denk dat het eerder ligt aan: voor 1 april verstuurd is voor 1 juli bericht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb nog steeds geen brief gehad van de belastingdienst zelfs... eerste keer dat ik gezamelijk aangifte heb gedaan met m'n vriendin wellicht dat het daar aan ligt
2 maart aangifte, raboquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef debster851 het volgende:
mag ik vragen wanneer je het hebt opgestuurd en welke bank je hebt![]()
is prima dat je hier kijkt en neust. Ook prima dat je erg graag het geld wilt hebben. Maar het neersabelen van de ambtenaren die hun werk doen en die gewoon tot 1 juli de tijd hebben gaat me te ver.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef debster851 het volgende:
denk gewoon als je het je niet interesseert dat geld van je belasting dat je zowiezo niet op deze topic kijktkan aan mij liggen maar ik ben wel benieuwd wanneer of dat het komt en daarom zit ik hier ook te neuzen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook binnen 3 maanden bericht.
Als iemand begin Januari alles heeft opgestuurd en nu nog steeds geen geld heeft snap ik dat ze kankeren op de BD ja.
En het gaat er hier inderdaad over of het geld al is ontvangen.
Niet over die slappe kut regels van die incompetente wannabe organisatie.
Maar genoeg er over. Laten we het enigszins leuk houden hier.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus wel!
Sommige mensen worden echt slecht behandeld door die mongolen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat er een stel klonen hier zitten te pielen? Opeens allemaal mensen die 1 dag geregistreerd zijn..
Ik was niet serieus hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef Nizno het volgende:
kortom.. Jij dienst niet voor 1 april in en wilt ook voor 1 juli bericht?
neuj.. maar krijg je vaak wel sneller bericht dan wanneer het een aangifte over 2009 is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor.Plus dat mijn aangifte van 2008 is. Dus dan gaat dat voor 1 april indienen niet op toch?
Nee hoor, dat is niet erg. Ik vind het slechts een opmerkelijk feit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:38 schreef julia26almere het volgende:
Oke bij deze om dat ik me dan ook aangesproken voel![]()
Ik ben inderdaad pas een dag ofzo lid maar volg dit forum al heel lang en deze topic sinds eind april en voelde me dan ook zo vrij om dan toch maar eens een reactie te plaatsen is dat zo erg Tha-Duck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |