abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:41:04 #1
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81614512
Hier weer verder met alle (on)geduldigen

Ik ben van pindavlees
pi_81614635
Nee nog niet!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 19 mei 2010 @ 10:46:18 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_81614689
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:12 schreef Nizno het volgende:
In navolging op de eerdere spraakmakende delen

Met de vraag; Wie heeft het al gehad.

De vingertikkers in dit topic zal ik aan u voorstellen;

• ManAtWork; is geboren in 1976, heeft een opleiding gedaan en werkt tegenwoordig met cijfers.
    Uit eerdere topics weten we dat hijzelf al meerdere problemen heeft lopen met de blauwe enveloppenbrigade.

• DonJames; is geboren in 1979, met de opleiding fiscaalRecht en werkt momenteel als Fiscalist.
    DonJames houdt van duidelijkheid. Is ook niet te beroerd om streepjes te zetten voor de hoevele keren hij verwijst naar de OP in kwestie met de uitleg over bijvoorbeeld studiekosten.

• Nizno; is geboren in 1980, heeft een tijdje bij de rode enveloppenafdeling van de BD gewerkt. Is daardoor niet te beroerd om te helpen bij vraagstukken over toeslagen en doet ook hard dr best om vragen over IB naar waarheid te beantwoorden.

Het vingertikken gebeurt uit liefde voor de Belastingdienst omdat we het een geweldige instantie vinden en we stiekem ook gewoon aandelen hebben.

Waarom duurt het altijd zo lang dat de belastingdienst uitbetaalt?
    De belastingdienst houdt van geld, rentetrekken zijn ze dol op. Vandaar ook dat ze 'slechts' 4.75% rente geven momenteel over de bedragen die aan de burgers toehoren.
    Ook werken er geen mensen bij de belastingdienst, dat zijn slechts slaven. Deze horen hard te werken, dat komt er vaak niet van omdat ze avonden doorhalen en dan 's morgens met stokjes tussen de oogleden zitten te werken. Voor zover je het werken kan noemen natuurlijk.
    Digitale aangiftes zouden zo door de computer moeten kunnen rollen, echter dat vindt een medewerker niet leuk dus die stopt vaak even de computer zodat mensen die al begin maart hebben ingediend pas op 30 juni geld krijgen.

Waarom zijn er regels bij de aangifte nodig?
    Iedereen weet dat de burger speciaal is en deze regels niet voor de burger bedoeld zijn. Zo moet iemand die op 2 april pas heeft ingediend ook gewoon zijn geld krijgen voor 1 juli. En iemand die voor 1 april heeft ingediend moet ook gewoon eind mei het geld op de rekening hebben.

Nu serieus:

Er zijn maar een paar spelregels bij de BD.
  • Voor 1 april (dus vertaling; ten laatste 31 maart 23.59u) uw aangifte indienen is voor 1 juli (vertaling; ten laatste 30 juni laatste betaaltermijn van de bank) het geld ontvangen, of in elk geval de berichtgeving.
  • Een onvolledige aangifte waarvoor de BD achter informatie aan moet levert vertraging op, dus kan er geen garantie meer worden gegeven dat het ook voor 1 juli verwerkt is.
  • Willens en wetens onjuist invullen kan in het begin gunstig lijken, je krijgt soms ook nog echt het geld uitbetaald wat je ingevuld had. Echter houd er maar rekening mee dat de BD dit echt wel ziet en je dus alsnog terug moet betalen aan de BD.

Vragen stellen aan de vingertikkers mag altijd. Je zult soms iets meer informatie krijgen dan dat een miepje of klaasje aan de telefoon op 0800-0543 je zal geven.
    De vingertikkers zijn ook zeer zeker niet te beroerd om gewoon doodleuk hetzelfde te vertellen als de miepjes en klaasjes omdat de regels gewoon niet soepeler worden gemaakt en zelfs de vingertikkers hebben hier geen mogelijkheid toe.

Als laatste wil ik nog zeggen,
    Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker.
  • Op de rentes e.d. na is hij nog steeds actueel
    Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
      woensdag 19 mei 2010 @ 10:50:21 #4
    152215 ManAtWork
    Maar nu even niet,...
    pi_81614858
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 10:46 schreef Nizno het volgende:

[..]

Op de rentes e.d. na is hij nog steeds actueel
    Volgens mij klopt het van DJ ook niet meer.
    (Ik vraag me af of hij alweer werkt of dat ie van de zon geniet.)
    Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
    Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 10:50:53 #5
    245087 ueberduitser
    grootgrondbezitter
    pi_81614878
    30 maart 's avonds ingediend, afgelopen woensdag 12 mei bericht met dagtekening 14 mei en direct geld op de rekening.
      woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:03 #6
    202889 Inverted_World
    Motion Graphics
    pi_81615051
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 10:50 schreef ueberduitser het volgende:
    30 maart 's avonds ingediend, afgelopen woensdag 12 mei bericht met dagtekening 14 mei en direct geld op de rekening.
    Over 2009? Dat is snel dan!

Tevens tvp.
    It's you my love, you who are the stranger
    pi_81615056
    Teruggave? Ik mag flink betalen
    pi_81615421
    Moet toch ook even wat kwijt....er is hier een erg onvriendelijk persoon op dit forum...die vervolgens tegen alle mensen verteld dat het gezeur is de vragen over de bd en dan ook het delen van de informatie of je dan wel of niet het geld hebt ontvangen...en jaaaa sommige mensen zijn ongeduldig (ikkuh) (hihihi), maar hallo als je je op deze manier wilt uitlaten prima, maar doe dat dan niet op een forum waar het nou eenmaal gaat (LEES DE TITEL!!!) over het feit of mensen al hun geld ontvange hebben!!!
    pi_81615462
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 10:55 schreef Ultralaser het volgende:
    Teruggave? Ik mag flink betalen
    Dit dus
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:06:17 #10
    202889 Inverted_World
    Motion Graphics
    pi_81615531
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef julia26almere het volgende:
    Moet toch ook even wat kwijt....er is hier een erg onvriendelijk persoon op dit forum...die vervolgens tegen alle mensen verteld dat het gezeur is de vragen over de bd en dan ook het delen van de informatie of je dan wel of niet het geld hebt ontvangen...en jaaaa sommige mensen zijn ongeduldig (ikkuh) (hihihi), maar hallo als je je op deze manier wilt uitlaten prima, maar doe dat dan niet op een forum waar het nou eenmaal gaat (LEES DE TITEL!!!) over het feit of mensen al hun geld ontvange hebben!!!
    Kloon?
    It's you my love, you who are the stranger
      Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 19 mei 2010 @ 11:07:30 #11
    29278 crew  Nizno
    Versie 4.4
    pi_81615574
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 11:04 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Dit dus
    ach ziel..... Elmo moet betalen!!! Elmo te veel verdiend en te weinig belasting er over betaald?

Enof ik me nu aangesproken moet voelen of niet weet ik niet.
    Enige dat ik vind is dat de ongeduldige personen ook een pagina terug mogen lezen (soms zelfs maar 2 posts) om te lezen dat voor 1 april indienen voor 1 juli bericht zou moeten zijn.
    Dat het vaak eerder komt wil niet zeggen dat er gegilt moet worden en de BD neergesabeld omdat ze JOUW aangifte nog niet klaar hebben.

Leer geduld hebben!!!!
    Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:09:29 #12
    152215 ManAtWork
    Maar nu even niet,...
    pi_81615656
    quote:
    Volgens mij is KLB een paar duren verder.
    En anders kun je natuurlijk altijd nog een TR aanmaken of in het FB-topic posten.
    Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
    Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:09:32 #13
    132098 Xebber
    Immer Intelligent
    pi_81615660
    quote:
    NIE-MAND kan vertellen wanneer een bepaald individu zijn of haar brief in de bus krijgt en/of geld op de rekening heeft. NIE-MAND.

Wat dus al veel te veel is aangegeven: Voor 1 April aangifte doen = voor 1 Juli bericht.
    Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
    Xeb heeft altijd gelijk, Staal
    pi_81615672
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
    Nee nog niet!
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:11:40 #15
    132098 Xebber
    Immer Intelligent
    pi_81615747
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
    Nee nog niet!
    En dat uiteraard, maar ik krijg 't altijd pas eind juni/begin juli, dus ik wacht nog wel een week of 6.
    Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
    Xeb heeft altijd gelijk, Staal
    pi_81615955
    Ik heb geen eens een brief gehad, vorig jaar had ik het al rond deze tijd
    All good things are wild and free.
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:16:45 #17
    110223 MOON76
    A.F.C.A. CB$
    pi_81615972
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Xebber het volgende:

[..]

NIE-MAND kan vertellen wanneer een bepaald individu zijn of haar brief in de bus krijgt en/of geld op de rekening heeft. NIE-MAND.

Wat dus al veel te veel is aangegeven: Voor 1 April aangifte doen = voor 1 Juli bericht.
    Die vriendelijke mevrouw van de belastingdienst kon dat anders wel hoor..... misschien vergis ik mij, zou ook kunnen..
    [b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
    [b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
    [b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:18:14 #18
    169701 HugoBaas
    Ik ben niet meer hier
    pi_81616055
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ze zeggen toch ook binnen 3 maanden bericht.

Als iemand begin Januari alles heeft opgestuurd en nu nog steeds geen geld heeft snap ik dat ze kankeren op de BD ja.

En het gaat er hier inderdaad over of het geld al is ontvangen.

Niet over die slappe kut regels van die incompetente wannabe organisatie.
    Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
    Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:18:46 #19
    169701 HugoBaas
    Ik ben niet meer hier
    pi_81616083
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef MOON76 het volgende:

[..]

Die vriendelijke mevrouw van de belastingdienst kon dat anders wel hoor..... misschien vergis ik mij, zou ook kunnen..
    Goeie.

Ik heb ook gebeld en toen konden ze me ook vertellen wanneer ik het zou krijgen.
    Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:22:57 #20
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_81616287
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:
    Ik heb geen eens een brief gehad, vorig jaar had ik het al rond deze tijd
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_81616386
    Nee nog niet
      Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 19 mei 2010 @ 11:25:26 #22
    29278 crew  Nizno
    Versie 4.4
    pi_81616388
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ze zeggen toch ook binnen 3 maanden bericht.

Als iemand begin Januari alles heeft opgestuurd en nu nog steeds geen geld heeft snap ik dat ze kankeren op de BD ja.

En het gaat er hier inderdaad over of het geld al is ontvangen.

Niet over die slappe kut regels van die incompetente wannabe organisatie.
    voor 1 april indienen is voor 1 juli bericht. Dat is nog nooit anders geweest.
    Dus nee Kankeren op de BD is niet nodig.
    pi_81616393
    quote:
    Geduld is een schone zaak...

Voor 1 april verstuurd, is voor 1 juli bericht...

En noem gerust mijn naam hoor, of durf je dat niet?

Voor de volledigheid, dit is een topic, wat zich in een subforum bevindt, wat zich in een forum bevind. Dit topic is niet het forum. En als jij mag piepen waar het blijft, mag een ander piepen dat je geduld moet hebben. Het is eigenlijk zelfs zielig om te zien hoe mensen de BD gaan zitten bellen en jammeren en drammen om een paar centen. Als het nu 1 juli is geweest, en je hebt voor 1 april verstuurd, dan heb je wel recht van spreken en lijkt een post en een belletje naar de BD me meer dan op zijn plek.

P.S. Wel sneu dat je speciaal een kloon gaat zitten maken zwolle83.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tha_Duck op 19-05-2010 11:34:39 ]
      woensdag 19 mei 2010 @ 11:31:18 #24
    169701 HugoBaas
    Ik ben niet meer hier
    pi_81616679
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 11:25 schreef Nizno het volgende:

[..]

voor 1 april indienen is voor 1 juli bericht. Dat is nog nooit anders geweest.
    Dus nee Kankeren op de BD is niet nodig.
    Dus wel!

Sommige mensen worden echt slecht behandeld door die mongolen.
    pi_81617982
    Heb nog steeds geen brief gehad van de belastingdienst zelfs... eerste keer dat ik gezamelijk aangifte heb gedaan met m'n vriendin wellicht dat het daar aan ligt
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')