Kleine tip, als je op het groene 'MSN' mannetje boven een post klikt, dan zie je gelijk het profiel van die user incl. registratiedatum etc. Dus dat 'letterlijk gaat controleren' is niet echt veel werk te noemen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:47 schreef mkabel het volgende:
[zinloos]
zo te zien ben jij de enige die ermee zit.
nadat ik al die berichtjes van de mensen hier las over tegenstrijdige berichten en dergelijken. ben ik na 3 jaar hier rondneuzen zonder account, toch maar eens een account gaan maken, is dat erg? en wat voor leven hebje als je letterlijk gaat controleren hoelang mensen staan ingeschreven voordat se posten?[/zinloos]
[..]

Pics!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef julia26almere het volgende:
Hahaha nou allereerst zal die puur toeval zijn!! En tja die cijfers omdat ik dat vrijwel altijd gebruik al ben ik nu 27![]()
Maar schat vertel is wat wil je weten dan als meer info???

http://fotoboek.fok.nlquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef julia26almere het volgende:
hahaha msn pics van mij mag je het allemaal hoor maar weet niet waar ik ze neer zou moeten zetten ( krijg je he als je pas 1 dag lid bent ) hahaha

Ga naar de pagina fotoboek en vul daar even alles inquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef julia26almere het volgende:
hahaha msn pics van mij mag je het allemaal hoor maar weet niet waar ik ze neer zou moeten zetten ( krijg je he als je pas 1 dag lid bent ) hahaha

27, ja dat is eigenlijk net te oud voor mequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef julia26almere het volgende:
Hahaha nou allereerst zal die puur toeval zijn!! En tja die cijfers omdat ik dat vrijwel altijd gebruik al ben ik nu 27![]()

Ow in dat geval wil ik je cupmaat graag weten en of je aan anaal doet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef julia26almere het volgende:
hahaha datetopic ja jeetje ben ook maar gewoon vriendelijk.... maar goed de foto's zijn te groot waaa zo handig ben ik dus niet maar goed weet je wat wil je perse foto's zien check mijn msn maar julliette46@hotmail.com:) accepteer wel en ben je aardig misschien mag je blijven....
Btw ik vroeg ook niet wat je van mij wou ik vroeg wat je verder zou willen weten dus niet zo bijdehand doen he hihi

Internethelden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ow in dat geval wil ik je cupmaat graag weten en of je aan anaal doet.

quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef julia26almere het volgende:
hahaha datetopic ja jeetje ben ook maar gewoon vriendelijk.... maar goed de foto's zijn te groot waaa zo handig ben ik dus niet maar goed weet je wat wil je perse foto's zien check mijn msn maar julliette46@hotmail.com:) accepteer wel en ben je aardig misschien mag je blijven....
Btw ik vroeg ook niet wat je van mij wou ik vroeg wat je verder zou willen weten dus niet zo bijdehand doen he hihi
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef julia26almere het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef julia26almere het volgende:
hahaha jaja ga mijn best doen hahahaha en wel nu meteen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef julia26almere het volgende:

quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef julia26almere het volgende:
whahahaha cupmaat?? en daar heb je aan?? als ik toch al te oud was?? of geld die regel niet meer als ik d zou hebben hahahaha??

Mijn vriendin zit op fok.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Magistic het volgende:
Psst die Julia is gewoon een 15 jarig ventje met z'n witte onderbroekje op de enkels. Mensen die denken dat er (lekkere) vrouwen op Fok zitten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |