De hoop dat ze allemaal doodgereden/geschoten wordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Okee.
En wat is de meerwaarde van deze doordachte opvatting?
De illusie dat ze ooit naar Marokko gaan?![]()
Ik durf wel een wedje te zetten op de afkomst van idioot in kwestie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In Alkmaar rijden geen kaaskoppen op brommertjes rond na het slopen van bushokjes?
Volgens mij zijn het altijd kaaskopjes die bushokjes vernielen,Marokkanen daarentegen beroven liever omaatjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In Alkmaar rijden geen kaaskoppen op brommertjes rond na het slopen van bushokjes?
Statistisch gezien is de kans het grootst dat die knakker in ieder geval een Nederlands paspoort heeft.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef JohnLocke het volgende:
Ik durf wel een wedje te zetten op de afkomst van idioot in kwestie.
Die krijg je hier al bij een zak brood onderhand.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans het grootst dat die knakker in ieder geval een Nederlands paspoort heeft.
A message of hopequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
De hoop dat ze allemaal doodgereden/geschoten worden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik durf wel een wedje te zetten op de afkomst van idioot in kwestie.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef LosPollos het volgende:
Overduidelijk een buitenproportionele handeling van de agenten. Schorsen en hen opnieuw het vak leren.
volgens mij was de bocht te kort...quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:57 schreef dalaiblama het volgende:
Dat is wel erg kort door de bocht. Natuurlijk verdient een vandaal zijn straf, maar van mij hoeven mensen niet perse zwaargewond een ziekenhuis in gereden te worden.
Mijns inziens dus afhankelijk van het handelen van de politie. Als zij de auto voor zijn brommer hebben gegooid dat vind ik dat echt waardeloos. Als hij in zijn roekeloosheid er zelf tegenaan is gereden dan is dat inderdaad zijn eigen schuld.
Politie moet natuurlijk naast handhaven ook altijd de veiligheid voorop stellen, zelfs voor een dader.
Niet bepaald. Die krijg je wanneer je uit tenminste 1 NL ouder geboren bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:10 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die krijg je hier al bij een zak brood onderhand.
Dat maakt ze nog steeds niet mijn jeugd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet bepaald. Die krijg je wanneer je uit tenminste 1 NL ouder geboren bent.
Of je kunt naturaliseren. Maar de meeste van die lastige figuurtjes zijn hier ook gewoon geboren.
Nee, maar jouw persoonlijke mening is daarin totaal irrelevant en ondergeschikt aan de juridische en politieke realiteit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat maakt ze nog steeds niet mijn jeugd.
Mag ik deze even painten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
wel fijn dat hij niet iemand op een zeebrapad dood heeft gereden alvorens aangehouden te kunnen worden.
be my guest. hou je het wel een beetje netjes voor de nabestaanden van die nijmegenaar.quote:
Nog wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, maar jouw persoonlijke mening is daarin totaal irrelevant en ondergeschikt aan de juridische en politieke realiteit.
Ik wrijf al in mijn handjes.quote:Het zet ook allemaal niet zoveel zoden aan de dijk, jouw denkwijze.
Aan de andere kant: grote ellende lijkt onafwendbaar, dus wellicht krijg je je zin nog wel eens. Afwachten.
Ah, de politie moet voorzichtig zijn en het tuig moet maar wapens gaan gebruiken. Goed dat het even duidelijk is waar je prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dus rijden we een opgeschoten kutventje dood omdat er een bushokje stuk is?
Bij dezen dan alvast een tip voor opgeschoten kutventjes zonder al te veel vrije hersencapaciteit: Van standaard hekwerk kun je prima kraaienpoten maken. Knip of zaag dus wat hekwerk uit en buig de pootjes om. Eventueel kun je de uiteinden nog slijpen. Laat ze door de persoon die in werkelijkheid achterop zat voor de achtervolgende auto gooien. Heb je daar geen zin in: moge god je bij staan.
Ik geef wel om onze jeugd
Wat een overdreven onzin, het gaat hiet vast gewoon om een ongeluk en dat was de eigen schuld van de vluchtende vandaal. En ja ik vind het geen probleem als die door eigen schuld en toedoen een ongeluk krijgt. Liever hij dan een onschuldige burger.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dus rijden we een opgeschoten kutventje dood omdat er een bushokje stuk is?
Bij dezen dan alvast een tip voor opgeschoten kutventjes zonder al te veel vrije hersencapaciteit: Van standaard hekwerk kun je prima kraaienpoten maken. Knip of zaag dus wat hekwerk uit en buig de pootjes om. Eventueel kun je de uiteinden nog slijpen. Laat ze door de persoon die in werkelijkheid achterop zat voor de achtervolgende auto gooien. Heb je daar geen zin in: moge god je bij staan.
Ik geef wel om onze jeugd
En ik nog veel minder om een dergelijk simplistische kijk op de verhouding tussen zaken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een overdreven onzin, het gaat hiet vast gewoon om een ongeluk en dat was de eigen schuld van de vluchtende vandaal. En ja ik vind het geen probllem als die door eigen schuld en toedoen een ongeluk krijgt. Liever hij dan een onschuldige burger.
Voor dat bushokje hebben fatsoenlijke en hardwerkende burgers het geld moeten ophoesten, ik geen medelijden met de vandaal dus.
En ik geef niks om dit soort tuig
Wanneer het normaal zou worden gevonden dat mensen hun leven terzijde wordt geschoven omdat ze een bushokje stuk hebben gemaakt, dan lijkt me dat een goede tip toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ah, de politie moet voorzichtig zijn en het tuig moet maar wapens gaan gebruiken. Goed dat het even duidelijk is waar je prioriteiten liggen.
Ik ook. Een paar lelijke daden en ik ben voor de rest van mijn leven binnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:23 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nog wel.
[..]
Ik wrijf al in mijn handjes.
Nou én ?? Dat zal mij een zorg zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En ik nog veel minder om een dergelijk simplistische kijk op de verhouding tussen zaken.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |