Zou wel gaaf zijn als jij die discontinued lakjes van tony in je shop hebt staan!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Annir zijn er nog meer webshops die qua prijs op die van Tony en TD lijken??
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
66 en 64
[ afbeelding ]
52 en 51
[ afbeelding ]
52, 66, 51, 64
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Ik wil overigens best overwegen spul hier te kopen voor jullie en dan goedkoop naar NL te shippen.. ik zit alleen niet echt te wachten op veel gezeik![]()
Wat ik kan doen is kijken wat ik kan krijgen hier en wat het kost, en uitrekenen hoeveel verzenden is, en dat jullie dan betalen met paypal. Ik ben een beetje van het webshop idee afgestapt, maar als jullie het niet erg vinden dat het wat langer duurt kan ik het zo wel doen.
Dingen die voor mij makkelijk zijn te krijgen hier in de winkels:
Zoya, OPI, Sally Hansen, Wet 'n Wild, Sinful Colors, NARS
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Heb gister een groot deel van de CG discontinued besteld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zou wel gaaf zijn als jij die discontinued lakjes van tony in je shop hebt staan!!
oh, wacht, geen opi meer natuurlijk, nou ja, evengoed nog leuk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Ainnir het volgende:
Ik wil overigens best overwegen spul hier te kopen voor jullie en dan goedkoop naar NL te shippen.. ik zit alleen niet echt te wachten op veel gezeik![]()
Wat ik kan doen is kijken wat ik kan krijgen hier en wat het kost, en uitrekenen hoeveel verzenden is, en dat jullie dan betalen met paypal. Ik ben een beetje van het webshop idee afgestapt, maar als jullie het niet erg vinden dat het wat langer duurt kan ik het zo wel doen.
Dingen die voor mij makkelijk zijn te krijgen hier in de winkels:
Zoya, OPI, Sally Hansen, Wet 'n Wild, Sinful Colors, NARS
Evt online bestellen:
China Glaze, RBL, enz.
Mooooiquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Pre-clean-up
Nubar Gem![]()
[ afbeelding ]
Let's Do It in 3D, On the Prowl en St. Tropez waren niet meer leverbaar, werd net weer gebeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb gister een groot deel van de CG discontinued besteld.
8ty8 en head2toe, maar alle webshops zijn OPI aan het schrappenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Annir zijn er nog meer webshops die qua prijs op die van Tony en TD lijken??
Dito! Zou echt top zijn wanneer je zoiets zou willen doen! Verder even een tvp, vandaag voor het eerst weer gewerkt na mijn verlof, ik is moe.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Dat zou echt geweldig lief zijn als je dat zou willen doen
Ik heb wel wat adresjes waar je echt even langs moet gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef Diconnected het volgende:
Oh men wat ben ik blij als ik in de kerstvakantie weer in Ventura zit zegshoppen voor m'n leven in Cali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |