quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Mletje, ik vond je haar je echt heel goed staan trouwens! Serieus. Veel leuker in het echt dan op die ene foto nog die je hier toen gepost had van je nieuwe haar!
*stilquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dus. En dat pakje wat ze aanhad was echt heul goed voor 'r![]()
.
Eliesje, jullie leuke filmpje is wegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:55 schreef ElisaB het volgende:
FiPo![]()
Ik zeg helemaal niets over jullieIk vind jullie allemaal liev ende lekker
Omdat jullie allemaal zo liev zijn
Ow nou ik trouw niet danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Jullie hoeven mij niet liev ende leuk te vinden heur; ik ben al getrouwd
quote:
Ja, het was weer ff nodigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Pfftttt.... zitten jullie nu allemaal voor de spiegel ofzoot
Dat hoeft niet uit te maken hoor. Wie zat er op heur trouwdag luidkeels HALELUJAH uit te kramen he? Dat zegt genoeg!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind jou leuk ende lievvv, ook al ben je getrouwdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Hoho je hebt er nog 1 over héquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar blijft Ketjuuuh dan?
Ik zit vanaaf ook met de laptop op schoot op de bank, wat zal ze trots op me zijn
QFT.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Ll, je roept in Cat d'r topic dat ik er iets wijs over moet zeggen, maar ik ben niet zo goed in wijze dingen
Kleuter!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Ll, je roept in Cat d'r topic dat ik er iets wijs over moet zeggen, maar ik ben niet zo goed in wijze dingen
Wijze woorden van een wijze vrouw meisjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
... maar ik heb toch maar even iets wijs geroepen in dat topic.
Tssssk, heb je de sig van Tombola nog nooit bekeken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wijze woorden Greys, waarom ben je eigenlijk geen filosoof?
Ik had er al M.A.F. van gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Na deze afleiding ga ik fijn te bedde. Is het niet heerlijk vroeg
Truste lievjens
Jij gooit ook echt ál mijn geheimen gewoon op tafel he?quote:
En waar stonden de A. en F. bij jou voor dan? Wil ik het wel weten?quote:
Slaap lekker beeb!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Na deze afleiding ga ik fijn te bedde. Is het niet heerlijk vroeg
Truste lievjens
Pff jou vertel ik niks.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zijn d'r initialen M.A.F.S.
Ook leuk
Ja ik weet het, maar ik kon het even niet allemaal bijhoudenquote:
Hihi laat staan dat je d'r ineens tegen het lijf loopt endezo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik kon het even niet allemaal bijhouden![]()
Ik heb het gelezen en in mijn oren geknoopt
*trots*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar blijft Ketjuuuh dan?
Ik zit vanaaf ook met de laptop op schoot op de bank, wat zal ze trots op me zijn
Oh, doh!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Em El![]()
Greys, voor je 2 echte namen en dan Filosoof
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Potverdommem Erik, klikte net voor het eerst op je sig. en belandde in diepzinnige poëzie.
Je lijkt zo Jeckyl & Hyde wel...
En voordat ik weer lief moet doen van Ml-etje, ik bedoel dit niet gemeen...
Danzal ik eerst Jeckyl en hyde moeten googlenquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Ja, ik leer jullie zo langzamerhand steeds beter kennen, ik heb jullie gewoon op voorhand al door...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Danzal ik eerst Jeckyl en hyde moeten googlen
Hup, morgen ben je anders geen mens meer...quote:
quote:
Nee volgens mij nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:13 schreef Boldface het volgende:
Los van dat wed-topic is er nog geen topic over het volgende, of wel?
- Welk land wint volgens jou het Songfestival?
Voordat ik of iemand anders dit topic open, wilde ik het eerst even checken.
Ja!quote:
Belachelijk. Ik zag ook een stukje van haar vertrek op Schiphol, dat was gelukkig wel gewoon leuk. Ik snap niet dat men het nodig vindt om dat meissie zo persoonlijk de grond in te trappen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag gister Sien nog bij RTL Boulevard. En op 3FM werd de vloer met haar aangeveegd op de radio. Of ze niet meteen d'r paspoort af konden pakken nu ze in het buitenland was. En dat het zo'n mutsje was en dit haar eerste keer buitenland was. En ze hoopten dat ze met -10 punten zou eindigen en huilend weer naar huis kwam.
Ook heul niet lief.
Nou he?quote:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rshow/laatste-16.wmaquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik zag ook een stukje van haar vertrek op Schiphol, dat was gelukkig wel gewoon leuk. Ik snap niet dat men het nodig vindt om dat meissie zo persoonlijk de grond in te trappen.
Oh met slapen had ik geen moeite. Maar ging ook wel best laat slapen voor mijn doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Ik kon er ook echt amper uitkomen. Enorm slecht geslapen, ben vast teveel aan de Landal kussens gewend
Die kerel van de ANWB ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)rshow/laatste-16.wma
Vanaf 01:21:10, eerst een stukje nieuws en marianne weber
Ja maar jij had het duidelijk druk met een poesje gisteravond.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh met slapen had ik geen moeite. Maar ging ook wel best laat slapen voor mijn doen.
Ja, maar ik vrees dat het toch niet heel ideaal gaat zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij had het duidelijk druk met een poesje gisteravond.
Dat is ook de reden dat ik mijn wijze adviezen over je uitstrooidequote:Op woensdag 19 mei 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees dat het toch niet heel ideaal gaat zijnMaar nog ff over nadenken
Je moet altijd goed nadenken voor je met poezzies aan de slag gaat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik mijn wijze adviezen over je uitstrooide
Zoiets moet je echt weloverwogen beslissen. En er geen spijt van krijgen, want da's voor niemand leuk, ook niet voor het poezzie in kwestie. Maar goed, nu klink ik als een oud wijf![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet altijd goed nadenken voor je met poezzies aan de slag gaat.
Das toch wijs en verstandig of niet? Je wil ook niet dat het poezzie zich niet fijn voelt, of je er zelf spijt van krijgt inderdaadquote:
Niet iedereen is negatief...quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik zag ook een stukje van haar vertrek op Schiphol, dat was gelukkig wel gewoon leuk. Ik snap niet dat men het nodig vindt om dat meissie zo persoonlijk de grond in te trappen.
Dat was vluchtgedragquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat had je gisteren dan op Schiphol te zoeken
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Greys
tombolafan
oh-oh
Ml-etje
Cat22
JJH
Ingetje79
Dirkh
Qwea
Goodbye
Pisces29
DeZwabber
MrSubtle
Ynske
Harajuku.
ElisaB
Tha_Erik
nieslief
MissBliss
nokwanda
Muis006
Enfermera
Bamba
Dizzy-Miss-Lizzy
Maes
Paul
Pagan
Morretje
senesta
yvonne
Surveillance-Fiets
Re
ferrari_rood
trovey
Nonneke
Het_hupt
jitzzzze
P.F
de_boswachter
Netsplitter
Adelante
Huppelmuts
Strega
ALTER-EGO
Barbaaf
Copycat
Juicyhil
DanseMacabre
Isdatzo
bigbird
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
Potverdomme Erik, klikte net voor het eerst op je sig. en belandde in diepzinnige poëzie.
Je lijkt zo Jeckyl & Hyde wel...
En voordat ik weer lief moet doen van Ml-etje, ik bedoel dit niet gemeen...
Ang3l
Greys
Vlarp
Dirkh
wonderer
Pisces29
Stroekie
tombolafan
Yurithemaster
mike_hunt
Bartjebart
Ml-etje
Steve
Loveless85
Cat22
Waxxer
JJH
TheVulture
Baltar
Keukenkast
MisterO
TheaterMaMa
lezzer
Great_Expectations
El_Mismo_Loco
Ingetje79
Knuffelzacht
oinaru_isan
Nuno_G
Peter
Xiance
Dizer
Vanyel
Goodbye
Stuart.Alan.Jones
Zhenar
Correspondent
Isdatzo
Seven.
PhalanX
creno
PeRi
Alicey
Logician
Desmonkey
NanKing
MissBliss
babette21
DaMart
Avey
Heb wat stukjes gelezen en het was maar goed dat er geen touw of een lading slaappillen naast me lag...quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], ja mijn depressiefste uitlaatklep
. Ik kan gewoon niet mooi schrijven over positieve dingen
.
Iemand uit [HOMO], waar ik mijn filmavondjes mee doe.quote:
Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand uit [HOMO], waar ik mijn filmavondjes mee doe.
En waarom is dat zo hilarisch? DISCRIMINATIE
?!
Niet fobo, denk wie je quote ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:00 schreef MadMaster het volgende:
Waarom is dat lijstje gebaseerd?
Op FoBo-bezoeken of op je postgeschiedenis?
Ik mis namelijk wat namen in mijn lijstje...
Greys
Dirkh
tombolafan
Loveless85
oh-oh
Cat22
Pisces29
JJH
Ingetje79
DeZwabber
Goodbye
Qwea
Tha_Erik
MrSubtle
Oblivion
Maes
styliste
ElisaB
Rallydame
Bamba
nokwanda
Ynske
twentemeisje
Enfermera
nieslief
Dizzy-Miss-Lizzy
Harajuku.
Beijtje
Strega
ALTER-EGO
BBQ-kip
senesta
Muis006
trovey
MissBliss
Morretje
Anne
ferrari_rood
Stormqueen
Vonkenboer
Pagan
DanseMacabre
Barbaaf
MadMaster
kitao
Nonneke
P.F
AnneX
WRH
Surveillance-Fiets
Loveless85
oh-oh
Cat22
tombolafan
Dirkh
Qwea
Ml-etje
Ingetje79
Pisces29
JJH
Goodbye
Harajuku.
ElisaB
MrSubtle
DeZwabber
Tha_Erik
Ynske
Muis006
nokwanda
senesta
MissBliss
Bamba
nieslief
Maes
P.F
Surveillance-Fiets
Dizzy-Miss-Lizzy
Enfermera
Morretje
ALTER-EGO
Ole
Karina
ferrari_rood
trovey
Strega
Pagan
TheVulture
Anonymousz
conleche
Nonneke
iteejer
Anniebab
ChipsZak.
Viking84
Copycat
Adelante
Barbaaf
draculettetje
motorbloempje
Vivi
Wat een verrassing!quote:
Ja bij mij ook wel een aantalquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een verrassing!![]()
Overigens staan er namen tussen bij mij waarvan ik denk WTF???
Greys
Cat22
Loveless85
Ml-etje
Dirkh
oh-oh
DeZwabber
Pisces29
JJH
Ingetje79
mr_anonimous
Qwea
dyonvbaal
Goodbye
Tha_Erik
Bamba
ElisaB
Patch
MrSubtle
Ynske
nieslief
Maes
Harajuku.
Enfermera
trovey
Fluffy_Augurk
nokwanda
ALTER-EGO
P.F
Dizzy-Miss-Lizzy
MissBliss
Strega
Morretje
senesta
Surveillance-Fiets
Nonneke
Muis006
Pagan
Dopekoe
Poit
kitao
InTrePidIvity
DanseMacabre
ferrari_rood
Barbaaf
MadMaster
hornage
wyccie
muisje-eliza
SamuelofSEK
Ja, ik heb net teruggelezenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, de tweede komt ook meteen een weekje logeren
Greys
Cat22
oh-oh
Loveless85
tombolafan
Qwea
Ml-etje
JJH
Harajuku.
Dirkh
ElisaB
DeZwabber
Pisces29
nokwanda
MissBliss
Ynske
Goodbye
Maes
Muis006
Bamba
nieslief
Tha_Erik
MrSubtle
ferrari_rood
Enfermera
Morretje
Strega
Pagan
DanseMacabre
senesta
trovey
Dizzy-Miss-Lizzy
ChipsZak.
draculettetje
bigbird
Nonneke
ALTER-EGO
Barbaaf
Memento-Mori
MadMaster
DABAMaster
P.F
Re
TheYoung1
Dipkip
Takaiki
clumsy_clown
Rewimo
Isdatzo
sararaats
Greys is ook de liefstequote:
quote:
Ik sta veul te laag!quote:
Wat snap je niet aan het stoppen met ?quote:
Mja ik dacht ook lamaquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het stoppen met ?
Op 5, maar jij hebt bij mij geslapen, dan zou het zo opvallen als je op de 1ste plek zou staanquote:
'Slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op 5, maar jij hebt bij mij geslapen, dan zou het zo opvallen als je op de 1ste plek zou staan
Greys
Loveless85
Ml-etje
tombolafan
Dirkh
Cat22
oh-oh
JJH
Pisces29
Ingetje79
Qwea
P.F
Viking84
MrSubtle
Ynske
MariaEtcetera
XcUZ_Me
motorbloempje
DeZwabber
Muis006
ElisaB
ColdFeet
Tha_Erik
Bamba
conleche
nokwanda
DevilsAndDust
Enfermera
nieslief
Ewelina
neen
uniekhoorn
Chicolate
Tinkepink
loveli
kwakz0r
Syrena
Harajuku.
Maes
AKnynke
sigme
Merel
Daph_
Morretje
Mini_rulez
Strega
Nonneke
MissBliss
shinydiscoball
LadyBlack
Oh, dat heb je even veranderd dus?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op 5, maar jij hebt bij mij geslapen, dan zou het zo opvallen als je op de 1ste plek zou staan
quote:
Ja, maar niet hardop zeggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat heb je even veranderd dus?
[..]
Maar het is niet wederzijds, aan jouw lijst te zien!![]()
Ssshhhht!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
Maar het is niet wederzijds, aan jouw lijst te zien!![]()
quote:
Ik zeg niets meer...quote:
Ja, moet je zien waar ik bij jullie staquote:
Moet je meer postenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, moet je zien waar ik bij jullie sta
Posts. Hoe vaak je vlak voor of na elkaar post volgens mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
Tellen alleen de posts? Of ook de pm's?
ah, ok...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Posts. Hoe vaak je vlak voor of na elkaar post volgens mij
Hoe bezorgt hij de post dan? Smijt het gewoon voor de deur?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer die &*%^postbode hier, te beroerd om de auto uit te komen gewoon![]()
Zo dat ben ik kwijt shalalie /w
Het is een zij en ze rijdt gewoon door als er een auto in de omgeving van de brievenbus staat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bezorgt hij de post dan? Smijt het gewoon voor de deur?
Huh? Maar ze gooit dus normaal vanuit de auto de post in de bus ofzo? Je hebt gewoon zo'n losse bus voor in de tuin ofzo? Niet een gleuf (quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een zij en ze rijdt gewoon door als er een auto in de omgeving van de brievenbus staat.
Heb het nu 2x gezien en 2x gemerkt dat we geen post krijgen als de hovenier er is.
Als het lukt wel ja en als ze moet uitstappen komt ze klagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? Maar ze gooit dus normaal vanuit de auto de post in de bus ofzo? Je hebt gewoon zo'n losse bus voor in de tuin ofzo? Niet een gleuf () in je deur?
Is ze moddervet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als het lukt wel ja en als ze moet uitstappen komt ze klagenals ze me ziet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
De emmer is cool. Al zit m'n haar zo raar bij die foto met Greys in de spiegel
Mwah niet de slankste nee maar dat moet niet uitmaken lijkt me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ze moddervet?![]()
Ik zou gewoon serieus klagen bij de TNT
Whehehe, wijf dat je d'r bentquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
De emmer is cool. Al zit m'n haar zo raar bij die foto met Greys in de spiegel
Gewoon meteen een klacht indienen vandaag! Srsly, dat laat je je toch niet gebeuren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mwah niet de slankste nee maar dat moet niet uitmaken lijkt me.
En inderdaad krijg er flink de balen van.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal het filmpje ook even uploaden btw
Er zijn nog twee andere foto's op de bank met elastiek (die kwamen niet door de screening, net als die van Ing en Elies), zal ik die toch ook maar plaatsen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe, wijf dat je d'r bent
Je staat leuk zat op andere foto's, die op de bank met dat elastiek is leuk en die met dat piekhaar in de slaapkamer ook![]()
Maar goed, daar staan we niet samen op natuurlijk, ik snap best dat die belangrijker is, die foto
Er stond een plantenbak in de wegquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon meteen een klacht indienen vandaag! Srsly, dat laat je je toch niet gebeuren?
Wie denkt dat mens wel dat ze is, om bij JOU te gaan klagen als ze haar auto uit moet?
ja maar die mensen worden toch betaald om het bij je in de bus te gooien, de bus die in je deur zit. Dus het is al extra makkelijk als ze het in de tuin in een losse bak kan gooien, en al helemaaaaaal als ze dan de auto niet uit moet. Maar dat betekent toch niet dat ze zomaar kan verzaken als het ff niet zo simpel luktquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er stond een plantenbak in de wegdus in zoverre had ze de 1e keer gelijk en de 2e keer stond oma's auto er en de andere keren kijkt ze alleen heel vuil
Met je rooie oortjesquote:
Ik heb altijd 1 rood oor, laatst vroeg een patient al of ik m'n oor ontstoken hadquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met je rooie oortjes [ afbeelding ]
Waar zat jij aan te denken
Door wiens screening?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn nog twee andere foto's op de bank met elastiek (die kwamen niet door de screening, net als die van Ing en Elies), zal ik die toch ook maar plaatsen?![]()
Die met de vlaggetjes? Ja die vind ik ook leukquote:Oh, en ik vind die ene foto dat je op de bank zit ook leuk hoor Ll
Nee, ik bedoelde die van Ll...quote:
Huh? Als die foto niet geplaatst mag worden, hoe weet jij dan dat ze rode oortjes heeft?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met je rooie oortjes [ afbeelding ]
Waar zat jij aan te denken
Van mezelf, dat moest van jou (die van Ing en Elies kon ECHT niet hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wiens screening?Of gewoon van jezelf?
[..]
Die met de vlaggetjes? Ja die vind ik ook leuk
Ah okayquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb altijd 1 rood oor, laatst vroeg een patient al of ik m'n oor ontstoken had![]()
Meestal is het de linkert.
Die aan de deur mogen ze vanuit TNT zelf niet gebruiken je bent verplicht zoveel meter van de openbare weg een postbus te plaatsen als je brievenbus te ver er vanaf zitquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar die mensen worden toch betaald om het bij je in de bus te gooien, de bus die in je deur zit. Dus het is al extra makkelijk als ze het in de tuin in een losse bak kan gooien, en al helemaaaaaal als ze dan de auto niet uit moet. Maar dat betekent toch niet dat ze zomaar kan verzaken als het ff niet zo simpel lukt
Nee, er zijn 2 foto's van ing en elies wel geplaatst, denk dat hij die bedoelt? Ik heb geen rood oor gezien...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Als die foto niet geplaatst mag worden, hoe weet jij dan dat ze rode oortjes heeft?
Ik heb een bladzijde gemist geloof ik, ff teruglezen
Ja, die, en die ene op de trap van jullie 3 vind ik ook leuk (jammer dat ie een beetje wazig is), beetje jammer dat iemand zn tong uitsteektquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
Die met de vlaggetjes? Ja die vind ik ook leuk
Ik ben raar geloof ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okaysolly
Ik dacht dat je daar gewoon ff aan had zitten frummelen ofzo dattie zo rood was
Jup, op die ene van mij en Elies viel het me zelf ook op dat m'n flappie rood wasquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, er zijn 2 foto's van ing en elies wel geplaatst, denk dat hij die bedoelt? Ik heb geen rood oor gezien...Bij die rare staat volgens mij haar oor er niet eens op!
[..]
Ja, die, en die ene op de trap van jullie 3 vind ik ook leuk (jammer dat ie een beetje wazig is), beetje jammer dat iemand zn tong uitsteekt
Ja die van boven vandaan genomen op de trap zijn wel leuk jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, er zijn 2 foto's van ing en elies wel geplaatst, denk dat hij die bedoelt? Ik heb geen rood oor gezien...Bij die rare staat volgens mij haar oor er niet eens op!
[..]
Ja, die, en die ene op de trap van jullie 3 vind ik ook leuk (jammer dat ie een beetje wazig is), beetje jammer dat iemand zn tong uitsteekt
Maar goed, het is wel te verwachten dat als je foto's van boven laat maken je bepaalde delen beter ziet dan op foto's van voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die van boven vandaan genomen op de trap zijn wel leuk ja![]()
Alleen had Greys zich wel wat meer mogen bekommeren om surrogaat dochter Goodbye.
Ja dat kwam bij Greys wel aan, die zit op de meeste foto's de boel braaf af te dekken met haar handquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, het is wel te verwachten dat als je foto's van boven laat maken je bepaalde delen beter ziet dan op foto's van voor
Zijn dit alle foto's eigenlijk? Had verder niemand een toestel mee?
Wat nouquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat kwam bij Greys wel aan, die zit op de meeste foto's de boel braaf af te dekken met haar hand
Ssssshttttquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat nou
Jij hebt daar 3 nachten naast geslapen!
Dan gaan we het over jouw borsten hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:gaan we weer het meest besproken onderwerp.
Guys volgens mij vond Greys dat niet leuk en kan me er wat bij voorstellen
Ja joh dan ben je nu klaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan gaan we het over jouw borsten hebben
Ja, ik ben jaloers hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
Leipvogels
Op eentje ben ik het vergeten trouwens, de boel afdekken, zag ik
Dat is maar goed ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Greys het volgende:
Leipvogels
Op eentje ben ik het vergeten trouwens, de boel afdekken, zag ik
Van cup E naar cup A?...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Greys het volgende:
Zag dat ik sommige foto's die ik gemaakt heb wel heel klein heb geupload trouwens
Ik vind hem echt leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwwwwww, ik heb gekeken, wat erg
Maar wel grappig
Greys staat bij iedereen op één volgens mij.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Greys
Cat22
Loveless85
tombolafan
oh-oh
Ml-etje
Qwea
Ingetje79
Dirkh
DeZwabber
Pisces29
ElisaB
MrSubtle
Ynske
Goodbye
Harajuku.
trovey
Tha_Erik
nieslief
Enfermera
nokwanda
Bamba
MissBliss
Maes
Muis006
Strega
Morretje
stbabylon
beelz
Pagan
Dizzy-Miss-Lizzy
senesta
ferrari_rood
swollywood
Richfield
Cyntiaa
ALTER-EGO
kitao
donthate
Kekaa
DanseMacabre
Pingwingei
P.F
Barbaaf
Nonneke
tong80
navvy
remlof
Surveillance-Fiets
draculettetje
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind jullie jou helemaal niet mooi, leuk en lief![]()
Zo!.........
Haaaaaaaaiiiiiiiii
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys staat bij iedereen op één volgens mij.
Greys staat bij mij ook op één maar Qwea staat ook verdacht hoog. Ik denk dan toch dat die tool stuk isquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys staat zelfs nog boven je verloofde!
Nou he?quote:
Waarom wil je dat zo graag. Ik ben na dit weekend een ander mens. Zie mijn nieuwe ondertitelquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Zullen wij het goede voorbeeld geven en gewoon weer eens ouderwets ruzie gaan trappen met elkaar?
Die duikt op diverse plekken op als hilarisch topic...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Potentieel humoristisch topic alert: (E-mail) contact met een bekend meisje...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag. Ik ben na dit weekend een veranderd mens. Zie mijn nieuwe ondertitel
Mag ik een teiltje?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag. Ik ben na dit weekend een veranderd mens. Zie mijn nieuwe ondertitel
Nja, je staat verbazingwekkend hoog.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lief doen tegen een van je beste Forumvriendjes
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nja, je staat verbazingwekkend hoog.
Kusjekroel dan
Sorry Jquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Greys
tombolafan
oh-oh
Ingetje79
Loveless85
Ml-etje
JJH
Dirkh
DeZwabber
Harajuku.
Qwea
ElisaB
Pisces29
Ynske
MrSubtle
Goodbye
Bamba
nokwanda
Tha_Erik
trovey
MissBliss
nieslief
Enfermera
Muis006
Dipkip
Maes
ferrari_rood
Strega
automatic_
ALTER-EGO
senesta
Pagan
Morretje
Mirjam
DanseMacabre
Dizzy-Miss-Lizzy
P.F
lorteti
clumsy_clown
Meddo
CasB
kitao
shmoopy
draculettetje
Nonneke
Barbaaf
1UP
Memento-Mori
The_Dean
Crientj
Jij ook al???quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag. Ik ben na dit weekend een ander mens. Zie mijn nieuwe ondertitel
Nou, zeker lekker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Zo, lekkah thuis. De beebies een hele dag alleen laten vond ik toch wat veel.
En ik maakte me wat zorgen.Maar nu niet meer.
Dadelijk de tuin maar eens onder handen nemen, tis er weer voor.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry JJ
H
, jij staat bij mij lager dan ik bij jou.
Eerder sommige personen dan het weekend zelf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook al???
Wat heeft dit weekend met ons gedáán joh?
Nou, ik was het nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eerder sommige personen dan het weekend zelf.
Gewoon de hele sfeer en de positiviteit die de hele groep samen uitstraalde uiteraard. What elsequote:
Nu combineren ze toch ook heul niet meerquote:
Zodra Erik jouw ondertitel overneemt geloof ik het.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon de hele sfeer en de positiviteit die de hele groep samen uitstraalde uiteraard. What else
En als je je wenkbrauw kon optrekken dan deed je het!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
*gooit handen in de lucht*
Ik ben onschuldig
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, zeker lekker!Gaat het goed met de beebies?
Doe die zonnebril eens af?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig
Foto momentje...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je je wenkbrauw kon optrekken dan deed je het!
ik sta in het lijstjequote:
quote:
klopt zoals x factor en ESFquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]Hoi, forumvriendinnetje
Dan hebben wij schijnbaar al vaak vlak bij elkaar gepost of naar elkaar gepost het afgelopen jaar!
quote:
SPOILEREr staat alleen PR dus je blijft blauw ElisaB stopt op PRBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
[/quote][/url]quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja zou het?
]http://forum.fok.nl/topic/1459895SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote][/url]quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef Ml-etje het volgende:
ja zou het?
]http://forum.fok.nl/topic/1459895SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*gaat het filmpje nog eens bekijken*quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:24 schreef ElisaB het volgende:
Ja, vreemd. Nou ja, whatever; ik ben ook een beetje raar dus het zal wel zo horen
Dat zou toch niet nodig hoeven zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Greys het volgende:
*gaat het filmpje nog eens bekijken*
Nietusquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Ml-etje heeft gewoon haar eigen post lopen hacken, nadat ze eerst per abuis de post van ElisaB had gehacked en daarmee de boel vernaggeld...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten!![]()
Ow, crap.
*jaloers*quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Maar eens afzakken naar Zandvoort, terrasje pakken...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef Cat22 het volgende:
En ik laat het topic ook een stille dood sterven.
Ah, is dat de oorsprong van het woord undertaker?quote:
Welke chat?quote:
Erik!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb op donderdagavond college! Realiseer ik me net.
Ik heb allang gebeebiepoezeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
Waar blijven de oh-s en ah's bij de verse beebiepics?![]()
Limoentje en ik heb net geneusd.Heel kort, maar het was een neusje-neusje.
Maar niet bij de verse pics.quote:
mompelt werk en kroegquote:
Ah, ik zie.quote:
Ik tentamen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb op donderdagavond college! Realiseer ik me net.
Het wordt leeg hier.quote:
En, hebben de meisjes het leuk met elkaar gehad?quote:
Gezellig!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, hebben de meisjes het leuk met elkaar gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er vandoor, braaf blijven allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja hoor, ze wennen steeds meer aan elkaar. Waar het de eerste keer nog 2 weken geblaas en gedoe was is het nu na een half daagje al gewend en zitten ze elkaar het huis door te jagen (op een goede manier)quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, hebben de meisjes het leuk met elkaar gehad?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt leeg hier.En Greys maar gillen in het niets.
![]()
Dinsdagavond ben ik ook al weg. Gaat goed.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik morgen m'n All-Stars of m'n witte laarzen tot-de-knie aan doen naar werk?
Bluf dat jij in die laarzen naar je werk gaat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik morgen m'n All-Stars of m'n witte laarzen tot-de-knie aan doen naar werk?
ja ja ja, ik zal mn corrigerende ondergoed wel even gaan wassen ofzoquote:
Goed plan, doe meteen je fleecepyjama ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ja ja, ik zal mn corrigerende ondergoed wel even gaan wassen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |