Hou je ontiegelijke smoel jijquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
Misschien kan zij je weekend voor je plannen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien kan zij je weekend voor je plannen?
Ja, dat zal het zijn, toen ik nog in een supermarkt werkte wist ik altijd overal vanaf, en als ik iets niet wist, zei ik dat ook heel eerlijk, maar dat kun je blijkbaar niet van iedereen verwachten, maar het verschil tussen een zoete en zure appel moet je gewoon weten!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze er geen verstand van hebben. Omdat ze geen interesse hebben. Omdat ze te laks zijn om fatsoenlijk te kijken wat je hebt. Omdat ze in een supermarkt werken. Omdat ze door hun chef aleen op aantal gevulde colli per uur afgerekend worden. Omdat enzovoort.
[..]
Mja, best wel.
Kan niet wachten tot we buren zijnquote:
Misschien komen jullie dan ook in dat bonje bij de buren programma!quote:
Zit altijd nog een mooie dubbele spoorlijn tussenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef --Tweety-- het volgende:
Misschien komen jullie dan ook in dat bonje bij de buren programma!
Is dat een dreigement?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit altijd nog een mooie dubbele spoorlijn tussen
Nee. Een dreigement heeft iets van "ik doe het niet, ALS...."quote:
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Een dreigement heeft iets van "ik doe het niet, ALS...."
Dit is meer gewoon een aankondiging
Word je daar banger van?
Wij worden nogeens de Bonnie & Clyde van Deventerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
NeeMaar lief dat je me er aan helpt herinneren dat ik eerst een stukje moet lopen voor ik je voedsel kan jatten
![]()
Ja het is zo bijzonder, 2 fokkers die op tv hun ruzie gaan uitvechten!! daar mag een bakje popcorn bij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeMaar lief dat je me er aan helpt herinneren dat ik eerst een stukje moet lopen voor ik je voedsel kan jatten
![]()
En jeeej popcorn![]()
Ruzie? TV?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja het is zo bijzonder, 2 fokkers die op tv hun ruzie gaan uitvechten!!
ik scheld mijn vrouw ook altijd uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dubbele espresso met een halfje suikerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga koffie halen, moet ik nog wat voor jullie meenemen?
Koffie, zwart graagquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga koffie halen, moet ik nog wat voor jullie meenemen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik scheld mijn vrouw ook altijd uit
HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dacht ik al
![]()
En CGM is gewoon jaloers![]()
@Tweet: mwa ik maak me niet echt zorgen om calorieen eigenlijk
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |