niet echtquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Fha het volgende:
Groeterts![]()
Oja beugel.. zijn die dingen al betaalbaar ondertussen?
ik dacht 12 euro voor een kratje van 20quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Fha het volgende:
Groeterts![]()
Oja beugel.. zijn die dingen al betaalbaar ondertussen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik dacht 12 euro voor een kratje van 20
Enige beugel waar Fha ooit aan denkt hoorquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
niet echtvooral niet boven de 21
Verzekering vergoed maar de helft als je een maximale verzekering hebt
En dan 3jaar lang elke maand controle
Mjah ik weetquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
niet echtvooral niet boven de 21
Verzekering vergoed maar de helft als je een maximale verzekering hebt
En dan 3jaar lang elke maand controle
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik weetIk wacht tot ik rijk ben
![]()
[..]
Dat bedoel ikIk heb nog maar 10
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zo een dure stoel heb ik nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
beugels van GF ook gevonden![]()
[ afbeelding ]
marcquote:
16 voor ¤8,99quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik weetIk wacht tot ik rijk ben
![]()
[..]
Dat bedoel ikIk heb nog maar 10
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:41 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik zie voor jou meer in iets als dit
[ afbeelding ]
Ja nee als je het zo vraagt dan is er inderdaad een kans dat je wat krijgtquote:
mag ik er ook een alsjealsjealsjealsje???quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nee als je het zo vraagt dan is er inderdaad een kans dat je wat krijgt![]()
* Fha zet een bord met tosti's voor skitzin neerquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef skitzin het volgende:
[..]
mag ik er ook een alsjealsjealsjealsje???![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha zet een bord met tosti's voor skitzin neer
Zo dan
over 1 1/2 uurquote:
* Fha slaat WOK met tosti Lief doen jij!!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha slaat WOK met tosti Lief doen jij!!
zonde van de tostiquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha slaat WOK met tosti Lief doen jij!!
Ja nouja, zat toch een haar van Bolle in.quote:
dan is het niet ergquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nouja, zat toch een haar van Bolle in.
Nu voelt Bolle zich beledigd dat ik zijn cadeautje heb weg gedaanquote:
ik denk meer zijn etenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu voelt Bolle zich beledigd dat ik zijn cadeautje heb weg gedaan
ik vind dat wok hem terug moet gevenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu voelt Bolle zich beledigd dat ik zijn cadeautje heb weg gedaan
Hij geeft niks om tosti'squote:
Ik denk dat ik WOK KO heb geslagenquote:
ze heeft hem er toch allen maar mee geslagenquote:
De laatste periode van 28 dagen is even lang als de vorige periode van 28 dagen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we zijn nog maar op de helft van de maand
ik dacht dat ik een tosti zag vliegenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft hem er toch allen maar mee geslagen
sonny heeft geen problemen met wat voor een eten dan ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij geeft niks om tosti'sAlleen om stukjes kip, maar dan moet ik ze wel voor zijn neus houden anders moet hij moeite doen
denk het ookquote:[..]
Ik denk dat ik WOK KO heb geslagen
en dan heb je weekend ?quote:
Sorryquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k komt bij uit een totaal onverwacht coma
wat gebeurde er![]()
nu heb ik hoofdpijn
maar ik mag wel naar huis
Ik heb zowaar 3 uurtjes gewerkt vandaagquote:
Werken werken werkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zowaar 3 uurtjes gewerkt vandaag![]()
Morgen uitslapen en naar de fysio
heel goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zowaar 3 uurtjes gewerkt vandaag![]()
Morgen uitslapen en naar de fysio
Mwoa, heb meer zin inquote:
Vetjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
heel goed![]()
Ik moet morgen een hoop doen overdag en 's avonds nog een tentamen maken en dan vrijdag ochtend met mama naar London![]()
Ook niet verkeerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vetjes![]()
![]()
Ik ben dit weekend in het Sauerland
Wat gaan jullie doen? Zeker allemaal meisjesdingen zoals schoenen kopen en geld brassenquote:
Nee johquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Zeker allemaal meisjesdingen zoals schoenen kopen en geld brassen![]()
Christus te paardquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Fha het volgende:
Mama heeft verkeerd geboekt dus we hebben een dag minder
Ach kan gebeuren. Ze heeft gewoon de trein een dag eerder geboekt omdat ze met de data in haar hoofd zat voor hoelang ze een hotel moest boekenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus te paard![]()
Als jullie vrouwspersonen nogeens zoiets als een weekendje weg ZELF kunnen regelen steek ik de vlag uit
FYPquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach kan gebeuren. Ze heeft gewoon de trein een dag eerder geboekt omdat ze met de data in haar hoofd zat voor hoelang ze een hotel moest boekenheeft verder weinig ALLES met vrouwzijn te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
FYP![]()
Maar ik vind je best lief en zo hoor
Nee hier zou ik ook maar gewoon over heen lezen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch mannen, zodra het niet in je wereldbeeld past negeer je het maar gewoonquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef Fha het volgende:
Daarbij heeft mijn mama altijd al onze vakanties geregeld aangezien we met zijn 2en waren en dat is altijd goed gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja joh die keren was allemaal gewoon toeval en beginnersgeluk en zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hier zou ik ook maar gewoon over heen lezen ja![]()
[..]
Typisch mannen, zodra het niet in je wereldbeeld past negeer je het maar gewoon![]()
Ohw is dat hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh die keren was allemaal gewoon toeval en beginnersgeluk en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet over de knie jijquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw is dat hetDan moet jij misschien toch iets vaker, als er ijs ligt, met de bus gaan om meer beginnersgeluk op te doen
Ik heb ongeluk in het spelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
--Tweety--quote:
Whehehehequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, heb meer zin in
fysio fysio fysio
Ja hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef --Tweety-- het volgende:
FhaMPG
FLES
![]()
Fha, lang niet gezien! Alles goed?
Misschien kan zij je weekend voor je plannen?quote:
Omdat ze er geen verstand van hebben. Omdat ze geen interesse hebben. Omdat ze te laks zijn om fatsoenlijk te kijken wat je hebt. Omdat ze in een supermarkt werken. Omdat ze door hun chef aleen op aantal gevulde colli per uur afgerekend worden. Omdat enzovoort.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef --Tweety-- het volgende:
Waarom zeggen sommige winkelmedewerkers dat je zoete appels hebt uitgekozen terwijl ze dus mega zuur zijn?
Mja, best welquote:Ik neem net een hap van mn appel denkende dat die zoet is, is het dus zuur, best een cultuurshock hoor, als je dat niet aan ziet komen
Hou je ontiegelijke smoel jijquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
Misschien kan zij je weekend voor je plannen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien kan zij je weekend voor je plannen?
Ja, dat zal het zijn, toen ik nog in een supermarkt werkte wist ik altijd overal vanaf, en als ik iets niet wist, zei ik dat ook heel eerlijk, maar dat kun je blijkbaar niet van iedereen verwachten, maar het verschil tussen een zoete en zure appel moet je gewoon weten!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ze er geen verstand van hebben. Omdat ze geen interesse hebben. Omdat ze te laks zijn om fatsoenlijk te kijken wat je hebt. Omdat ze in een supermarkt werken. Omdat ze door hun chef aleen op aantal gevulde colli per uur afgerekend worden. Omdat enzovoort.
[..]
Mja, best wel.
Kan niet wachten tot we buren zijnquote:
Misschien komen jullie dan ook in dat bonje bij de buren programma!quote:
Zit altijd nog een mooie dubbele spoorlijn tussenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef --Tweety-- het volgende:
Misschien komen jullie dan ook in dat bonje bij de buren programma!
Is dat een dreigement?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit altijd nog een mooie dubbele spoorlijn tussen
Nee. Een dreigement heeft iets van "ik doe het niet, ALS...."quote:
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Een dreigement heeft iets van "ik doe het niet, ALS...."
Dit is meer gewoon een aankondiging
Word je daar banger van?
Wij worden nogeens de Bonnie & Clyde van Deventerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
NeeMaar lief dat je me er aan helpt herinneren dat ik eerst een stukje moet lopen voor ik je voedsel kan jatten
![]()
Ja het is zo bijzonder, 2 fokkers die op tv hun ruzie gaan uitvechten!! daar mag een bakje popcorn bij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeMaar lief dat je me er aan helpt herinneren dat ik eerst een stukje moet lopen voor ik je voedsel kan jatten
![]()
En jeeej popcorn![]()
Ruzie? TV?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja het is zo bijzonder, 2 fokkers die op tv hun ruzie gaan uitvechten!!
ik scheld mijn vrouw ook altijd uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dubbele espresso met een halfje suikerquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga koffie halen, moet ik nog wat voor jullie meenemen?
Koffie, zwart graagquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga koffie halen, moet ik nog wat voor jullie meenemen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik scheld mijn vrouw ook altijd uit
HaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dacht ik al
![]()
En CGM is gewoon jaloers![]()
@Tweet: mwa ik maak me niet echt zorgen om calorieen eigenlijk
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |