Marcbquote:
Dat lijkt me inderdaad heeeeeel vermoeiendquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef --Tweety-- het volgende:
Marcb![]()
![]()
![]()
Fha, nee das misschien ook maar beter, als je je daar wel druk om maakt houd je geen leven meer over.
Ik heb iemand in de klas zitten die constant bezig is met calorieen en elke keer weer gaat uitrekenen hoeveel ze ergens van mag eten/drinken.
Dat kan ik dan weer WELquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef Fha het volgende:
Alleen al omdat ik super slecht ben in rekenen
DAT dan weer wel jaquote:
Is je weekend al gelukt?quote:
Hoogezanders hequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
HaDat dacht ik al
![]()
En CGM is gewoon jaloers![]()
@Tweet: mwa ik maak me niet echt zorgen om calorieen eigenlijk
Ik dacht dat het geen hoogezand was maar dat ene klote hol er naast?quote:
Sappemeer? Nee dat is van Marianne Timmerquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het geen hoogezand was maar dat ene klote hol er naast?
nee nog een anderequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sappemeer? Nee dat is van Marianne Timmer![]()
In Hoogezand wonen alleen duffe mensen
Kropswolde? Martenshoek? Zuidbroek? Heiligerlee?quote:
Kropswolde of Martenshoek geloof ik jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kropswolde? Martenshoek? Zuidbroek? Heiligerlee?
Goed van mij he, dat ik een keer op fok ben als jij net binnenkomt!quote:
snurk ze flesquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
pfff eindelijk de zon onder dalek. Gauw te bedde
Dan ga je een online cursus volgen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou willen dat ik iets had om mijn tijd beter aan te besteden dan aan fok
Da's een makkelijke......quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou willen dat ik iets had om mijn tijd beter aan te besteden dan aan fok
GMTA !quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dan ga je een online cursus volgen!
Ja dat gaat helemaal prima, ik heb besloten dat ik toch echt voor mijzelf op school zit, en dat ik me focus op de dingen die IK moet doen, en dat werkt best prima.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef friemelaar het volgende:
Tweetsss lukt 't een beetje om stommens te negeren?
Dat is inderdaad best lang, wat heb je gestudeert dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Studeren heb ik lang genoeg gedaan eigenlijkVan 1977 tot 2001, en daarna was het nog niet voorbij.
Kleuterschool, lagere school, 6 jaar gymnasium, nog een jaar VWO, 9 jaar univquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best lang, wat heb je gestudeert dan?
Je had gewoon bij Efteling moeten blijvenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleuterschool, lagere school, 6 jaar gymnasium, nog een jaar VWO, 9 jaar univ
Was er wel klaar mee, maar juist in de IT moet je toch op de hoogte blijvenDus ook maar weer wat opleidingen gedaan
Ja dat is inderdaad wel weer zo, als je niet met de tijd meegaat loop voordat je het weet alweer achter.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleuterschool, lagere school, 6 jaar gymnasium, nog een jaar VWO, 9 jaar univ
Was er wel klaar mee, maar juist in de IT moet je toch op de hoogte blijvenDus ook maar weer wat opleidingen gedaan
Voor dit geval mag je indd de show-off mode gebruiken! Goed gedaan FRIEMquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef friemelaar het volgende:
Helemaal goed![]()
OWJA das waar ook, vandaag een GROTE overwinning behaald![]()
[show-off mode]
Ik had 1 cursist die geheel analfabeet is.
Die is vandaag geslaagd voor het examen voor Klein Vaarbewijs A.
Zover wij weten was hij de eerste echte analfabeet die dat gelukt is
[/show-off mode]
Was inderdaad net dat beetje (nouja beetje) extra voor nodig (12 extra lessen om precies te zijn).quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Voor dit geval mag je indd de show-off mode gebruiken! Goed gedaan FRIEM(en persoon die het vaarbewijs gehaald heeft)
Volgens mij ben je heel stiekem ook wel een beetje trots op jezelf!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was inderdaad net dat beetje (nouja beetje) extra voor nodig (12 extra lessen om precies te zijn).
Beetje maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je heel stiekem ook wel een beetje trots op jezelf!!
Dat was echt een gouden tijd inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Je had gewoon bij Efteling moeten blijven![]()
Later friem!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:49 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga nog ff wat bankhangen, ontspannen noemen ze dat ofzow.............
Zie jullie later wel weer eens![]()
![]()
![]()
Ja voor de veranderingquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet eens ergens ruzie over?![]()
Nou, zoene maar dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |