abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81615024
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:50 schreef Laydina het volgende:
En terug van de dokter. Hij is inderdaad gekneusd, kan zoals iedereen wss al weet, heeeeel lang duren. Maar hij bedacht zich dat misschien de bekkembodemfysio wat zou kunnen btekenen voor me
Dus daar mag ik een afspraak bij gaan maken .
ah shit zeg! geen foto hoeven maken? hij hoorde het aan je klachten waarschijnlijk al. dat het heeeeel lang gaat duren is klote
bekkenbodemfysio... klinkt best grappig
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:46 #252
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_81615085
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Meestal omdat ze er zelf niks van snappen en niet weten hoe hun eigen systeem werkt.
Dat dus. Nou moet ik zeggen dat ik ze dat op een groot aantal items ook niet kwalijk neem, ik vind het niveau van de auditoren die we over de vloer krijgen soms abominabel, van die types die alleen vanuit systeemjargon vragen kunnen stellen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 10:56:49 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81615119
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zei je dat echt?
Ik ben tegen hun nog lief geweest en ze een goede dag gewenst. Maar ik vind het vreselijk als men zo zieltjes probeert te winnen. Als je gelooft best maar doe dat dan in een kerk of desnoods organiseer je eens een festival waar iedereen kan komen. Maar ga aub niet langs de deuren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:58:25 #254
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_81615176
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:56 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik ben tegen hun nog lief geweest en ze een goede dag gewenst. Maar ik vind het vreselijk als men zo zieltjes probeert te winnen. Als je gelooft best maar doe dat dan in een kerk of desnoods organiseer je eens een festival waar iedereen kan komen. Maar ga aub niet langs de deuren.
Ik ben ook altijd beleefd, maar meld wel direct dat ik geen enkele behoefte heb aan welk gesprek dan ook. Pas als ze doordrammen wordt ik onvriendelijk
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_81615194
Ik ben altijd heel lief tegen Jehova's. Vorige week stonden er twee dames bij mij aan de deur. Ik kap wel meteen hun pitch af. Vorige week zei ik: 'Beste dames, ik wens jullie heel veel succes op deze prachtige dag, maar ik heb absoluut geen interesse. Prettige dag!'. En daarna kun je dus met goed fatsoen de deur dicht gooien!

Tralalala, werkt altijd. Binnen 20 seconden van de geloofsverkondigers af en iedereen tevreden.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_81615200
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef cybermans het volgende:

[..]

politiek heel correct antwoord
ahum!
ik meen het ook echt hoor!
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:00:40 #257
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_81615261
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:56 schreef borisz het volgende:

[..]

In deze tijd van massacommunicatie is het aandoenlijk als mensen de Personal Approach nemen.
Confidence through competence
pi_81615267
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:58 schreef Tezz het volgende:
Ik ben altijd heel lief tegen Jehova's. Vorige week stonden er twee dames bij mij aan de deur. Ik kap wel meteen hun pitch af. Vorige week zei ik: 'Beste dames, ik wens jullie heel veel succes op deze prachtige dag, maar ik heb absoluut geen interesse. Prettige dag!'. En daarna kun je dus met goed fatsoen de deur dicht gooien!

Tralalala, werkt altijd. Binnen 20 seconden van de geloofsverkondigers af en iedereen tevreden.
goeie
ik wil best wel weten wat ze te zeggen hebben en waarom ze bij mij aan de deur komen, maar iemand anders thuis is me tot nu toe voor geweest
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:02:18 #259
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_81615357
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik wil best wel weten wat ze te zeggen hebben en waarom ze bij mij aan de deur komen, maar iemand anders thuis is me tot nu toe voor geweest

Dat wil ik dus absoluut niet, dan ga ik me druk maken en voor ik het weet ga ik verhit mee discussieren
pi_81615429
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat wil ik dus absoluut niet, dan ga ik me druk maken en voor ik het weet ga ik verhit mee discussieren
hahah zolang je maar beleefd en vriendelijk blijft... ben ik best benieuwd waar zo'n discussie toe leid
pi_81615459
ik ben tegenwoordig ook heel aardig tegen jehova's maar kap ze wel meteen af. Vroeger ging ik nog wel eens in discussie met ze maar das veel te vermoeiend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81615962
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:04 schreef DarkElf het volgende:
ik ben tegenwoordig ook heel aardig tegen jehova's maar kap ze wel meteen af. Vroeger ging ik nog wel eens in discussie met ze maar das veel te vermoeiend
Ik heb het ook wel eens gedaan ja, zo'n discussie opstarten. Het was niet bevredigend, onduidelijk en zeker niet inspirerend. Dus nee, ik wijs ze echt voortaan vriendelijk de deur (of beter gezegd de laan uit).
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:21:18 #263
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_81616208
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hahah zolang je maar beleefd en vriendelijk blijft... ben ik best benieuwd waar zo'n discussie toe leid
Nergens toe, ik overtuig hen niet van mijn standpunten en andersom ook niet.
pi_81616275
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nergens toe, ik overtuig hen niet van mijn standpunten en andersom ook niet.
dat is wel zo ja. om sommige dingen kun je geen discussie hebben, niks is 'beter'
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:24:57 #265
55709 Stereotomy
pi_81616374
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat is wel zo ja. om sommige dingen kun je geen discussie hebben, niks is 'beter'
Nou, dat weet ik nog zo niet.
pi_81616392
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Probeer het eens zou ik zeggen!
pi_81616452
Hoi Ben ik weer Net lekker met SQL een query-puzzel mogen oplossen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_81616469
Oh, ik wil nog even vertellen dat ik na een 'donkere' periode (in mijn beleving dan) zojuist mijn financieel overzicht weer op heb zitten maken en ik tot de conclusie ben gekomen dat wij een prima leven hebben met ruimte voor uitstapjes, spaargeld en een mooie woning met auto voor de deur.
Ik ben trots op ons.

Sorry moest het even kwijt.
pi_81616507
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, dat weet ik nog zo niet.
grrr, ik ben heel makkelijk op de kast te jagen
pi_81616523
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:25 schreef Tezz het volgende:

[..]

Probeer het eens zou ik zeggen!
ja doe ik!!
pi_81616576
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Tezz het volgende:
Oh, ik wil nog even vertellen dat ik na een 'donkere' periode (in mijn beleving dan) zojuist mijn financieel overzicht weer op heb zitten maken en ik tot de conclusie ben gekomen dat wij een prima leven hebben met ruimte voor uitstapjes, spaargeld en een mooie woning met auto voor de deur.
Ik ben trots op ons.

geweldig toch!
dat je daar nog maar vaak aan mag denken; aan wat je nu hebt. dat je om vroeger kunt lachen en nog maar vaak met een glimlach en trots daaraan mag denken!
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:29:47 #272
55709 Stereotomy
pi_81616593
quote:
Ik ben trots op ons.

Trots op Tezz!
pi_81616596
quote:
Ik ben trots op ons.

fijn zo tezz!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81616612
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja doe ik!!
Wel vertellen dan daarna hoe je het beleefd hebt he! Ben wel nieuwsgierig. Want wij lijken hier allemaal dezelfde mening te delen namelijk....
pi_81616711
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi Ben ik weer Net lekker met SQL een query-puzzel mogen oplossen
SQL'en kan best leuk zijn

maar soms
pi_81616743
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geweldig toch!
dat je daar nog maar vaak aan mag denken; aan wat je nu hebt. dat je om vroeger kunt lachen en nog maar vaak met een glimlach en trots daaraan mag denken!
Dank voor je positieve feedback!

Maar er waren geen donkere tijden voor Tezz hoor. Wij hebben altijd hard gewerkt en keurig onze centen verdiend. Maar vorig jaar was een klote jaar: mijn man verloor zijn baan, we moesten de hypotheek oversluiten omdat onze Belgische geldverstrekker ineens besloot om alle Nederlandse klanten weg te werken en ons een absurd aanbod deed voor verlening en kregen ineens te maken met een lastenverzwaring.
Het is altijd keurig binnen de perken gebleven en ik heb er geen boterham minder door gegeten, maar ik word gewoon bloednerveus als ik geen zicht heb op mijn financien en een onzekere toekomst heb.

Het viel allemaal reuze mee maar ik zat gewoon niet lekker in mijn vel daardoor.
pi_81616784
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef Tezz het volgende:

[..]

Wel vertellen dan daarna hoe je het beleefd hebt he! Ben wel nieuwsgierig. Want wij lijken hier allemaal dezelfde mening te delen namelijk....
ik ben ook benieuwd. ik luister graag naar andere mensen, zolang ze redelijk en vriendelijk blijven.
misschien word het sowieso anders omdat ik katholiek ben...
pi_81616798
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

Maar er waren geen donkere tijden voor Tezz hoor. Wij hebben altijd hard gewerkt en keurig onze centen verdiend. Maar vorig jaar was een klote jaar: mijn man verloor zijn baan, we moesten de hypotheek oversluiten omdat onze Belgische geldverstrekker ineens besloot om alle Nederlandse klanten weg te werken en ons een absurd aanbod deed voor verlening en kregen ineens te maken met een lastenverzwaring.
Het is altijd keurig binnen de perken gebleven en ik heb er geen boterham minder door gegeten, maar ik word gewoon bloednerveus als ik geen zicht heb op mijn financien en een onzekere toekomst heb.

Het viel allemaal reuze mee maar ik zat gewoon niet lekker in mijn vel daardoor.
dat vind ik nu ook zo fijn. ga ik het wel of niet rond krijgen enzo. Krijg daar ook de kriebels van omdat het de eerste keer is enzo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 mei 2010 @ 11:34:16 #279
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81616811
quote:
Ik ben trots op ons.

Fatsoenlijk financieel beleid is altijd goed. Je wil niet weten hoeveel mensen flinke schulden hebben.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_81616814
quote:
Ik ben trots op ons.

Nice work
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:34:27 #281
55709 Stereotomy
pi_81616815
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ben ook benieuwd. ik luister graag naar andere mensen, zolang ze redelijk en vriendelijk blijven.
praktiserend katholiek?
pi_81616866
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef Tezz het volgende:

[..]

ok dat snap ik, zeker met baan verliezen en dan nog zo'n klap erachteraan. waarom moet er iets ongelooflijk shits gebeuren en daarna nog maar ff wat om het te verergeren? of lijkt dat alleen maar vaak zo?
ben hartstikke blij dat je alles weer op een rijtje hebt, je overzicht in je leven hebt en het belangrijkste; kunt genieten!
pi_81616917
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik ben ook Katholiek en ik kan je verzekeren dat het er niets mee te maken heeft.... (tenminste, zoals ik geloof beleef, maar dat is persoonlijk natuurlijk).
pi_81616931
Tezz, fijn gevoel he? Overzicht!

En als ik thuis zou werken, moeten de patienten en artsen naar mij toe komen
pi_81616984
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:36 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik ben ook Katholiek en ik kan je verzekeren dat het er niets mee te maken heeft.... (tenminste, zoals ik geloof beleef, maar dat is persoonlijk natuurlijk).
ik beleef het geloof ook op een geheel eigen manier. weinig naar de kerk maar wel interesse, ik ken heel veel uit de bijbel nog niet maar ook geïnteresseerd.
ik geloof gewoon heel erg in het hiernamaals
pi_81617004
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:37 schreef Bluezz het volgende:

hehe, heb je zoveel bedden in huis?
pi_81617046
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef cybermans het volgende:

[..]

dat vind ik nu ook zo fijn. ga ik het wel of niet rond krijgen enzo. Krijg daar ook de kriebels van omdat het de eerste keer is enzo
Dat is ook spannend! Ik heb er echt werkelijk waar nachten van wakker gelegen toen wij ons eerste huis kochten.

Kleine toelichting in de spoiler (voor wie het wil lezen):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81617094
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef borisz het volgende:

[..]

Fatsoenlijk financieel beleid is altijd goed. Je wil niet weten hoeveel mensen flinke schulden hebben.
Geen schulden!
En spaarpotje voor onze dochter voor later!
En spaarpotje voor de leuke dingen des levens!
En spaarpotje voor onderhoud huis en afschrijving auto!

(behalve de hypotheek dan, maar dat is anders)
pi_81617100
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:53 schreef DarkElf het volgende:
moet je op een kontdonut zitten nu?
Ik denk stippeltjes plassen. Oh nee dat was tegen een verzakking

Rottig Lay

En FFT, wachten tot ie uitgeraasd is en niet ertussen willen komen, zorgen dat je stevig staat en hem open aan blijven kijken. En dan zeg je langzaam en laat je stem wat zakken terwijl je hem onbewogen blijft aankijken : Zo en dan ben ik NU aan het woord.
(trainingkje gehad )
pi_81617108
jeetje tezz das ook wat! Maar gelukkig is alles goed gekomen idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81617139
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:

hehe, heb je zoveel bedden in huis?
Die heb ik niet nodig, ik werk op de polikliniek
pi_81617151
stippeltjes plassen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_81617154
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:39 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat is ook spannend! Ik heb er echt werkelijk waar nachten van wakker gelegen toen wij ons eerste huis kochten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een succesverhaal met drama en een goed einde zoals een Amerikaanse film!
pi_81617168
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:37 schreef Bluezz het volgende:

Haha, praktijk aan huis! Nou ja, misschien niet eens zo'n slecht plan, haha! Maar ja, als verpleegster lijkt me dat behoorlijk moeilijk hihi.

Ik heb tussen de bedrijven door echt wel aan mijn vergaderstukken kunnen werken gelukkig. Ik ga zometeen met een gerust hart mijn dochter uit school halen en naar mijn moeder brengen hoor.....
pi_81617181
quote:

[..]

SPOILER
om even rene froger te quoten:
quote:
ja alles, alles kan een mens gelukkig maken
een zingende merel de geur van de zee
ja alles, alles kan een mens gelukkig maken
de zon die doorbreekt
een vers kopje thee
pi_81617195
quote:

SPOILER
Ik kende het verhaal al, pittig hoor. Ik kan er ook absoluut niet tegen om geen financ. overzicht te hebben. Het liefst check ik elke dag onze rabo-online site
pi_81617281
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef DarkElf het volgende:
stippeltjes plassen?

Als je plast steeds kleine beetjes doorlaten door je BBS te knijpen snap je? Daar train je de spierboel daaronder mee. Ik heb daarmee na de 3e bevalling een baarmoederverzakking kunnen voorkomen/tegenhouden
Sorry heren
pi_81617285
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

is een succesverhaal met drama en een goed einde zoals een Amerikaanse film!
Potverdorie, ik zou het moeten verpatsen aan Steven Spielberg! Dan wil ik wel dat Catharina Zeta Jones mij speelt. En dermot Mulrony mijn man.
pi_81617296
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik denk stippeltjes plassen. Oh nee dat was tegen een verzakking

Rottig Lay

En FFT, wachten tot ie uitgeraasd is en niet ertussen willen komen, zorgen dat je stevig staat en hem open aan blijven kijken. En dan zeg je langzaam en laat je stem wat zakken terwijl je hem onbewogen blijft aankijken : Zo en dan ben ik NU aan het woord.
(trainingkje gehad )
assertiviteitscursus? heb ik gehad alleen ik ben er niet meer zo goed in (nooit geweest ook).
hij doet alleen nog maar kinderachtig. ik moet echt opletten op wat ik zeg want dan gaat hij lopen puffen als ik iets 'fouts' zeg, ook al heb ik het tegen anderen. hij is verdorie 46..
pi_81617303
Even nog een bakje koffie voor ik weer een middagje moet werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')