Dank!quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:44 schreef cybermans het volgende:
[..]
U vraagt: wij draaien
http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=75894/page=2
Doe eens linkje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
yup, binnenkort even kijken of er nog wat van de prijs af kan want anders word het me te duur
wanneer het doorgaat gooi ik wel wat pics onlinequote:Op woensdag 19 mei 2010 09:42 schreef Laydina het volgende:
[..]
Doe eens linkje!![]()
Maar dus afhankelijk van het afdingen of je het neemt dus?
is mijn uiterlijk niet grappigquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent wel grappig, want je klinkt echt het tegenovergestelde als wat je uiterlijk misschien suggereert.Altijd wel leuk om dat contrast te zien, vind ik.
heb je je huis!! waaaatquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
yup, binnenkort even kijken of er nog wat van de prijs af kan want anders word het me te duur
oh nog ff geduldquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
wanneer het doorgaat gooi ik wel wat pics online
pfoehquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niks schat
Ik ga weer op huis(arts) aan.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Sunnythesun![]()
![]()
Stereotomy
Bluezz
golfer
borisz
Roel_Jewel
DarkElf
Laydina
Den_Haag
PdeHoog
krakkemieke
Braamyo
cybermans
Qunix
FutureFairytale
-Hans-
morpheus_at_work
LieLie
SeaOfLove
Duderella
ColdFeet
Etcetera
naatje_1
djkoelkast![]()
Isabeau
Piles
Leintjeuh
marcodej
venomsnake
TheVulture
Da_Sandman
Memento-Mori
Noortje.
freecell
3FMaster
Aure
Godtje
drummerdude
Captain_Slow
Ambrosius
Tezz
Cee
iBenny
ScottTracy
bloodysunday
tong80
Ofyles2
Windigo
Barca![]()
Cyberia18
DJ Koelkast?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:57 schreef TAV74 het volgende:
Volgens mij is het enige dat dat ding doet kijken met wie je in dezelfde topics hebt gepost. Het is allemaal Cul Sc en serious request. Zelfs DJ Koelkast staat er tussen, ik zeg het niet graag, maar dat is wel de grootste lulhannes die ik hier ben tegen gekomen. Oh, en Barca ook zie ik, dat zal nog wel uit de tijd zijn dat ik hier in VBL postte
[..]
Coolquote:
Succesquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niks schat
Ik ga weer op huis(arts) aan.
mini omhoogwaaiende rokjes fotograferen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolWanneer?
Dit weekend heb ik geen tijd. Dan moet ik hockeychickswedstrijden en dronken mensen fotograferen. Alphen is gelukkig nog relatief dichtbij dus roept-u maar?
Dan fotografeer ik op Schippopquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mini omhoogwaaiende rokjes fotograferen?![]()
ik zoek nog een vriendje op 5 juni om mee naar Circus Renz in Hoorn te gaan
nou dan heb je je computer al aangezet... ik kwam meestal pas rond dit tijdstip uit bedquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:06 schreef Tezz het volgende:
Ohohoh wat ben ik slecht in thuiswerken.
Ik heb de was al opgehangen, nu.nl gelezen, de vaatwasser uitgeruimd en nu zit ik op fok!.
Daarom werk ik ook alleen thuis als ik echt veel te doen heb en tegen een deadline aanhikquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:06 schreef Tezz het volgende:
Ik heb de was al opgehangen, nu.nl gelezen, de vaatwasser uitgeruimd en nu zit ik op fok!.
Nou...dat klinkt al best actief voor 10uur hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:06 schreef Tezz het volgende:
Ja, maar niet echt als het werk waar ze voor betaald wordtquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...dat klinkt al best actief voor 10uur hoor
klinkt gezellig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks, ik zou wel willen. ik kan hem wel een briefje sturen maar normaal praten gaat met hem niet. Mn baas kan dat ook niet. Hij schreeuwt altijd, luistert niet naar anderen en probeert vaak te stoken tussen collega's. Ik heb em nu wel door, maar toch haat ik het dat ie zo tegen me schreeuwt. Als ik teveel ga zeggen word ie agressief, en hij weegt 127 kg dus ik weet niet wat slim is
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt als het werk waar ze voor betaald wordt
dat deed ik met schoolwerk, om vervolgens de volgende dag halfdood aan te komen op school. ik leerde t nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Als ik thuis werk, verschuif ik mijn werktijden meestal
Ik werk liever 's avonds eigenlijk
Lekker rustig en zo
Ik spreid het dan ook vaak wat meer uit inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Lekker rustig en zo
is toch gewoon standaard ochtendritueel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:06 schreef Tezz het volgende:
Ik moest er toch om 7 uur uit want kind moest naar school. Dus vanaf half negen kon ik aan de slag. Ik heb nu al geen zin meer. Vooral omdat ik vanmiddag toch nog naar kantoor moet voor een vergadering met de OR. Nu zit ik hier de voorbereidende stukken uit te werken maar pff het is saaie kost. En ik ben sowieso snel afgeleid thuis....quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Lekker rustig en zo
cultuur-audit nodig?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
één en al gezelligheid in onze notenfamilie
Haha, nee, mijn standaardochtendritueel is zeven uur opstaan, douchen, aankleden, kind van ontbijt voorzien, kind wassen en aankleden en naar school brengen en dan doorrijden naar kantoor. En dan ben ik 's middags weer thuis en vrij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is toch gewoon standaard ochtendritueel?![]()
zolang je af krijgt wat je voor vandaag in gedachte had is er niks aan het handje
wel eerst met veel hulp vooraf want hiervoor behalen we géén certificaat!quote:
ik was er niet bij tijdens de audit (op vakantie), waarschijnlijk ging het daarom zo goedquote:
Meestal omdat ze er zelf niks van snappen en niet weten hoe hun eigen systeem werkt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:39 schreef TAV74 het volgende:
Certificeringsaudits, altijd lachen. Hele management in paniek, en ik als directievertegenwoordiger als het om de kwaliteitssystemen gaat lig er echt geen seconde wakker van. Altijd leuk om je directeur gestresst te zien in een gesprek
jij ook al? had maandag nog een zwangere van die types aan de deur.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:40 schreef borisz het volgende:
*tring* zijn het weer eens van die hallelujahpersonen die langs de deur gaan
ik wilde juist dat mn baas zenuwachtig werd. hij was ontspannen en er was geen twijfel over mogelijk volgens hem dat we het zouden krijgen. ik was bang dat hij uit zn dak zou gaan als blijkt dat het toch niet gelukt zou zijn, omdat hij té makkelijk was.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:39 schreef TAV74 het volgende:
Certificeringsaudits, altijd lachen. Hele management in paniek, en ik als directievertegenwoordiger als het om de kwaliteitssystemen gaat lig er echt geen seconde wakker van. Altijd leuk om je directeur gestresst te zien in een gesprek
vraag ze op de thee, wedden dat ze niks meer durven te zeggen omdat ze geschokt zijn dat je niet gelijk de deur dichtslaat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:40 schreef borisz het volgende:
*tring* zijn het weer eens van die hallelujahpersonen die langs de deur gaan
Het waren ditmaal twee heren, meestal zijn het ouwe omatjes. Ik zeg blijf gewoon in je kerk en val anderen er niet mee lastig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij ook al? had maandag nog een zwangere van die types aan de deur.
zei je dat echt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Het waren ditmaal twee heren, meestal zijn het ouwe omatjes. Ik zeg blijf gewoon in je kerk en val anderen er niet mee lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |