Nou ja! En we moeten altijd voor SOL de foto's in een spoiler zetten zodat ze er geen last van heeft..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Laydina het volgende:
Op mobiel worden spoilers nooit weergegeven..
ja wel weergegeven, maar niet in spoiler
Neee....linkjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja! En we moeten altijd voor SOL de foto's in een spoiler zetten zodat ze er geen last van heeft..
En weer geluk, want nieuw topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff weetje.. ze heeft soms ook maar gewoon ff pech dan
Voor mij liever gewoon de foto's in het topic, stuk prettiger dan al dat geklik en dat zal voor de meesten gelden lijkt me. Zo lang het er maar geen tientallen zijn uiteraard.quote:
Copy paste in het volgende topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef z80 het volgende:
ben je net bezig een reactie te typen.
wordt het toppic snel vol gespamd.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Tja, je kunt er ook niet altijd rekening mee houden dat iemand op mobiel zit te internetten. Daarbij is het wel zo leuk als iemand je foto's ook echt bekijkt, dus het topic snel dicht knallen is ook niet voor iedereen leuk.
Ik heb er een stuk of 60.000 voor je hier op de harde schijfquote:
Alleen als je ze hier gewoon in het topic postquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 60.000 voor je hier op de harde schijfZien
Kan ik wel even regelen jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Alleen als je ze hier gewoon in het topic post
Hoezo? 300 posts per topic. Dat zijn dus 200 foto's per postquote:
Ik dacht gewoon aan een bescheiden 1 foto per postquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoezo? 300 posts per topic. Dat zijn dus 200 foto's per post
ik ben ook dol op foto's kijken dus, afgelopen hemelvaart ook filmpje van samquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Tja, je kunt er ook niet altijd rekening mee houden dat iemand op mobiel zit te internetten. Daarbij is het wel zo leuk als iemand je foto's ook echt bekijkt, dus het topic snel dicht knallen is ook niet voor iedereen leuk.
Das me teveel werkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan een bescheiden 1 foto per post
Als ik nou de foto's aanlever, doe jij de posts plaatsen dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben hoor
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik nou de foto's aanlever, doe jij de posts plaatsen dan?
Ja. Doe maarquote:
en ik was nog zo helemaal enthousiast: kijk dat is nou samquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben ook dol op foto's kijken dus, afgelopen hemelvaart ook filmpje van samlaten zien die naar binnen wilde nadat hij in de vijver was gesprongen
Van m'n huisje? Die heb ik nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
foto's
* Den_Haag Weissbier uitdelen gaat
*Vooraan staat*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
foto's
* Den_Haag Weissbier uitdelen gaat
Loop een beetje als manke Nelis nu.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Laydina het volgende:
Dat is balen Golfer, hopelijk niet te veel pijn
Dat zeg ik nu ook altijdquote:
* PdeHoog Memo opzij duwt.....quote:
Geen herhalingen van ouwe afleveringen dit keer dus?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Herrie in het hotel in mijn geboorteplaats
nee dit is pas opgenomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen herhalingen van ouwe afleveringen dit keer dus?
Dan moeten we het maar een keer via RTL-gemist bekijken.
ravensburgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
Dude: Van alles wat. Voor zo'n dorpsfeest-achtig iets. O.a. voor onze eigen tuin uitvergrote stukken uit de schoolplaat 'aan het hof van karel de grote'. Die teken ik na op een soort piepschuim (1,80x1,00 ong) en die gaan we dan schilderen.
Leuk projectje zeg!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
Dude: Van alles wat. Voor zo'n dorpsfeest-achtig iets. O.a. voor onze eigen tuin uitvergrote stukken uit de schoolplaat 'aan het hof van karel de grote'. Die teken ik na op een soort piepschuim (1,80x1,00 ong) en die gaan we dan schilderen.
Isingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn varkenonderbroekspier zich dit keer koest houdt na het zwemmen.
Ik heb wel staan rekken met mijn kont naar de bankjes, maar ik dacht er pas aan ná het zwemmen
Mijn conditie is tegenwoordig beter dan die van golferEcht nooit verwacht dat dat nog ooit zou gebeuren, niet leuk voor hem
![]()
![]()
En ik vind het ook niet leuk als er een topic snel volgespamd moet worden
Er wordt weer een lekker broodje in de bbm gemaakt
Ik moet altijd nog eens een adresje voor het juiste meel vinden. Het sojabrood wat ik had gemaakt was best wel erg lekker (heb vanmiddag het laatste beetje uit de vriezer gehaald) maar iets 'gewoner' brood ben ik nu ook wel aan toe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Er wordt weer een lekker broodje in de bbm gemaakt
Het lijkt erger te worden .. dus denk dat het wel even verstandig is.. Al gok ik dat ie toch zegt dat het rust nodig heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
LayD: toch de dokter?laat even weten wat ie zegt. en let goed op wat ie met zn handen van plan is
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef Laydina het volgende:
Misschien volgende week toch maar naar de dokter voor m'n stuitjespijn
ja als het erger word zou ik even gaan. gek dat het naarmate het langer duurt, je het erger voeltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het lijkt erger te worden .. dus denk dat het wel even verstandig is.. Al gok ik dat ie toch zegt dat het rust nodig heeft
Ow en dat absoluut!!
Vind ik ook jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ja als het erger word zou ik even gaan. gek dat het naarmate het langer duurt, je het erger voelt![]()
kusje
nee nooit echt begrepen. zij streed in Colombia? maar waarom zijn mensen hier tegen haar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
Iemand de repo over Tanja Nijmeijer net gezien? Toch wel een bijzonder verhaal.Nu maar hopen dat ze kan vluchten binnenkort, anders is het leger haar voor. (De domme griet.
)
Klinkt creabea LieLie!
Kan je wel een jaar last van hebben. Huisarts: koop een kussentje met een gat in het midden, voor op je stoel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het lijkt erger te worden .. dus denk dat het wel even verstandig is.. Al gok ik dat ie toch zegt dat het rust nodig heeft
Ow en dat absoluut!!
het is dat het zo ver rijden is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen. wil iemand me instoppen?
Ze strijdt met de guerilla (FARC). Die zijn natuurlijk geen haar beter dan de bandieten van de regering. Zij liet zich verleiden door mooie verhalen die appelleerden aan haar naieve idealen en nu zit ze behoorlijk in de penarie. Haar dagboeken zijn een aantal jaar geleden gevonden en men vreesde voor haar leven, maar uit de reportage bleek dat ze nog leeft. Haar moeder en zus hebben ter plaatse een oproep gedaan op de radio en een vluchtroute doorgegeven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee nooit echt begrepen. zij streed in Colombia? maar waarom zijn mensen hier tegen haar?
*schopt FF eerst het bed inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde het zien maar toen kwam ik langs herrie in het hotel in mijn geboorteplaats dus vergetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze strijdt met de guerilla (FARC). Die zijn natuurlijk geen haar beter dan de bandieten van de regering. Zij liet zich verleiden door mooie verhalen die appelleerden aan har naieve idealen en nu zit ze behoorlijk in de penarie. Haar dagboeken zijn een aantal jaar geleden gevonden en men vreesde voor haar leven, mar uit de reportage bleek dat ze nog leeft. Haar moeder en zus hebben ter plaatse een oproep gedaan op de radio en een vluchtroute doorgegeven.
Hmm dus huisarts heeft ook niet veel zinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kan je wel een jaar last van hebben. Huisarts: koop een kussentje met een gat in het midden, voor op je stoel.
Ze kunnen het ding moeilijk in het gips leggen immers.
het is een naieve terroriste en ik zal er geen traan om laten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze strijdt met de guerilla (FARC). Die zijn natuurlijk geen haar beter dan de bandieten van de regering. Zij liet zich verleiden door mooie verhalen die appelleerden aan haar naieve idealen en nu zit ze behoorlijk in de penarie. Haar dagboeken zijn een aantal jaar geleden gevonden en men vreesde voor haar leven, maar uit de reportage bleek dat ze nog leeft. Haar moeder en zus hebben ter plaatse een oproep gedaan op de radio en een vluchtroute doorgegeven.
er gaat geen vlucht meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
liiieff!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
*schopt FF eerst het bed in
*legt deken over je heen
*stopt de zijkanten lekker weg
*geeft kusje op voorhoofd
De moeite waard om terug te kijken, als je de kans hebt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik wilde het zien maar toen kwam ik langs herrie in het hotel in mijn geboorteplaats dus vergeten
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het is een naieve terroriste en ik zal er geen traan om laten.
Nou, ik zou wel even gaan hoor. Misschien schort er wat anders aan. Maar meestal is íe gewoon gebroken, als je pijn hebt aan je staartbeentje. Ding zit gewoon in de weg!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm dus huisarts heeft ook niet veel zin
Ja er is weinig aan te doen denk ik ook. Kan wel gewoon zitten, maar met sporten voel ik het. Buikspieroefeningen kan ik helemaal niet meer (lig je toch voornamelijk op je stuitje te drukken)
Kunnen ze hem niet gewoon verwijderen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik zou wel even gaan hoor. Misschien schort er wat anders aan. Maar meestal is íe gewoon gebroken, als je pijn hebt aan je staartbeentje. Ding zit gewoon in de weg!
Ja, ik ben voor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet gewoon verwijderen?
is de guerilla een terroristengroep? zoals al qaida? en daar doet zij aan mee? op de foto's lijkt ze zo spontaan, lief en vrouwelijk (zacht)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze strijdt met de guerilla (FARC). Die zijn natuurlijk geen haar beter dan de bandieten van de regering. Zij liet zich verleiden door mooie verhalen die appelleerden aan haar naieve idealen en nu zit ze behoorlijk in de penarie. Haar dagboeken zijn een aantal jaar geleden gevonden en men vreesde voor haar leven, maar uit de reportage bleek dat ze nog leeft. Haar moeder en zus hebben ter plaatse een oproep gedaan op de radio en een vluchtroute doorgegeven.
Dat is zijn al 2 stemmenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor!
Ding is nota bene een oeroude erfenis die we helemaal niet meer nodig hebben.
ook staand kun je buikspier oefeningen doen.(zowel statisch als dynamisch)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm dus huisarts heeft ook niet veel zin
Ja er is weinig aan te doen denk ik ook. Kan wel gewoon zitten, maar met sporten voel ik het. Buikspieroefeningen kan ik helemaal niet meer (lig je toch voornamelijk op je stuitje te drukken)
Klopt, er is van alles mogelijk. Maar ik doe ook dmv filmpjes enzo, meedoen. Dat motiveert. En die gaan nu gewoon niet. Dat is jammer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef z80 het volgende:
[..]
ook staand kun je buikspier oefeningen doen.(zowel statisch als dynamisch)
of met een grote bal (op zitten/liggen of tegen de muur klemmen met je rug)
ik deed een keer oefeningen met een skippybalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:52 schreef z80 het volgende:
[..]
ook staand kun je buikspier oefeningen doen.(zowel statisch als dynamisch)
of met een grote bal (op zitten/liggen of tegen de muur klemmen met je rug)
Nou ja, niet in de hoek van al qaida, maar in Colombia plegen ze aanslagen omdat ze tegen het bewind zijn. Alles mooi en aardig, maar die aanslagen treffen ook burgers. Allemaal foute bende dus. En Tanja Nijmeijer zit daar in. Niemand weet of het nog vrijwillig is, of dat ze vast zit. In Colombia kan ze zich overgeven en meestrijden tégen FARC. Ze kan dan een straf ontlopen. Maar dan moet ze wel eerst (willen) vluchten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is de guerilla een terroristengroep? zoals al qaida? en daar doet zij aan mee? op de foto's lijkt ze zo spontaan, lief en vrouwelijk (zacht)
Als je een keer in de buurt bent roep dan ff, zorg ik dat er een kilootje klaar staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet altijd nog eens een adresje voor het juiste meel vinden. Het sojabrood wat ik had gemaakt was best wel erg lekker (heb vanmiddag het laatste beetje uit de vriezer gehaald) maar iets 'gewoner' brood ben ik nu ook wel aan toe.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
Iemand de repo over Tanja Nijmeijer net gezien? Toch wel een bijzonder verhaal.Nu maar hopen dat ze kan vluchten binnenkort, anders is het leger haar voor. (De domme griet.
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |