Nou ja! En we moeten altijd voor SOL de foto's in een spoiler zetten zodat ze er geen last van heeft..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Laydina het volgende:
Op mobiel worden spoilers nooit weergegeven..
ja wel weergegeven, maar niet in spoiler
Neee....linkjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja! En we moeten altijd voor SOL de foto's in een spoiler zetten zodat ze er geen last van heeft..
En weer geluk, want nieuw topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff weetje.. ze heeft soms ook maar gewoon ff pech dan
Voor mij liever gewoon de foto's in het topic, stuk prettiger dan al dat geklik en dat zal voor de meesten gelden lijkt me. Zo lang het er maar geen tientallen zijn uiteraard.quote:
Copy paste in het volgende topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef z80 het volgende:
ben je net bezig een reactie te typen.
wordt het toppic snel vol gespamd.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Tja, je kunt er ook niet altijd rekening mee houden dat iemand op mobiel zit te internetten. Daarbij is het wel zo leuk als iemand je foto's ook echt bekijkt, dus het topic snel dicht knallen is ook niet voor iedereen leuk.
Ik heb er een stuk of 60.000 voor je hier op de harde schijfquote:
Alleen als je ze hier gewoon in het topic postquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 60.000 voor je hier op de harde schijfZien
Kan ik wel even regelen jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Alleen als je ze hier gewoon in het topic post
Hoezo? 300 posts per topic. Dat zijn dus 200 foto's per postquote:
Ik dacht gewoon aan een bescheiden 1 foto per postquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoezo? 300 posts per topic. Dat zijn dus 200 foto's per post
ik ben ook dol op foto's kijken dus, afgelopen hemelvaart ook filmpje van samquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef TAV74 het volgende:
Tja, je kunt er ook niet altijd rekening mee houden dat iemand op mobiel zit te internetten. Daarbij is het wel zo leuk als iemand je foto's ook echt bekijkt, dus het topic snel dicht knallen is ook niet voor iedereen leuk.
Das me teveel werkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan een bescheiden 1 foto per post
Als ik nou de foto's aanlever, doe jij de posts plaatsen dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben hoor
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik nou de foto's aanlever, doe jij de posts plaatsen dan?
Ja. Doe maarquote:
en ik was nog zo helemaal enthousiast: kijk dat is nou samquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben ook dol op foto's kijken dus, afgelopen hemelvaart ook filmpje van samlaten zien die naar binnen wilde nadat hij in de vijver was gesprongen
Van m'n huisje? Die heb ik nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
foto's
* Den_Haag Weissbier uitdelen gaat
*Vooraan staat*quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
foto's
* Den_Haag Weissbier uitdelen gaat
Loop een beetje als manke Nelis nu.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Laydina het volgende:
Dat is balen Golfer, hopelijk niet te veel pijn
Dat zeg ik nu ook altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |