* PdeHoog Memo opzij duwt.....quote:
Geen herhalingen van ouwe afleveringen dit keer dus?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Herrie in het hotel in mijn geboorteplaats
nee dit is pas opgenomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen herhalingen van ouwe afleveringen dit keer dus?
Dan moeten we het maar een keer via RTL-gemist bekijken.
ravensburgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
Dude: Van alles wat. Voor zo'n dorpsfeest-achtig iets. O.a. voor onze eigen tuin uitvergrote stukken uit de schoolplaat 'aan het hof van karel de grote'. Die teken ik na op een soort piepschuim (1,80x1,00 ong) en die gaan we dan schilderen.
Leuk projectje zeg!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
Dude: Van alles wat. Voor zo'n dorpsfeest-achtig iets. O.a. voor onze eigen tuin uitvergrote stukken uit de schoolplaat 'aan het hof van karel de grote'. Die teken ik na op een soort piepschuim (1,80x1,00 ong) en die gaan we dan schilderen.
Isingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn varkenonderbroekspier zich dit keer koest houdt na het zwemmen.
Ik heb wel staan rekken met mijn kont naar de bankjes, maar ik dacht er pas aan ná het zwemmen
Mijn conditie is tegenwoordig beter dan die van golferEcht nooit verwacht dat dat nog ooit zou gebeuren, niet leuk voor hem
![]()
![]()
En ik vind het ook niet leuk als er een topic snel volgespamd moet worden
Er wordt weer een lekker broodje in de bbm gemaakt
Ik moet altijd nog eens een adresje voor het juiste meel vinden. Het sojabrood wat ik had gemaakt was best wel erg lekker (heb vanmiddag het laatste beetje uit de vriezer gehaald) maar iets 'gewoner' brood ben ik nu ook wel aan toe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Er wordt weer een lekker broodje in de bbm gemaakt
Het lijkt erger te worden .. dus denk dat het wel even verstandig is.. Al gok ik dat ie toch zegt dat het rust nodig heeftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
LayD: toch de dokter?laat even weten wat ie zegt. en let goed op wat ie met zn handen van plan is
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef Laydina het volgende:
Misschien volgende week toch maar naar de dokter voor m'n stuitjespijn
ja als het erger word zou ik even gaan. gek dat het naarmate het langer duurt, je het erger voeltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het lijkt erger te worden .. dus denk dat het wel even verstandig is.. Al gok ik dat ie toch zegt dat het rust nodig heeft
Ow en dat absoluut!!
Vind ik ook jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ja als het erger word zou ik even gaan. gek dat het naarmate het langer duurt, je het erger voelt![]()
kusje
nee nooit echt begrepen. zij streed in Colombia? maar waarom zijn mensen hier tegen haar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:
Iemand de repo over Tanja Nijmeijer net gezien? Toch wel een bijzonder verhaal.Nu maar hopen dat ze kan vluchten binnenkort, anders is het leger haar voor. (De domme griet.
)
Klinkt creabea LieLie!
Kan je wel een jaar last van hebben. Huisarts: koop een kussentje met een gat in het midden, voor op je stoel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het lijkt erger te worden .. dus denk dat het wel even verstandig is.. Al gok ik dat ie toch zegt dat het rust nodig heeft
Ow en dat absoluut!!
het is dat het zo ver rijden is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen. wil iemand me instoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |