quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Verder dan de 8e finale komt NL echt niet.
blijkt maar weer dat je een debiel bentquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gaf aan dat het op het plaatje niet duidelijk was. Er mankeert dus echt wat aan je ogen.
Pot-ketel-pikzwart.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
blijkt maar weer dat je een debiel bent
dat zou machtig zijn zegquote:
Griekenland had een wereldkeeper + goede verdediging.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:44 schreef Morendo het volgende:
Het maximaal haalbare is natuurlijk het kampioen worden. En dat is ook nog niet geheel uitsgesloten, mits we de kwartfinale overleven. Als Griekenland het EK kon winnen dan kunnen wij het WK pakken.
Dat viel nog wel mee. Het was godbetert Charisteas die een wereldtoernooi had. Dus zo zie je maar, met een beetje mazzel en spelers die boven zichzelf uitstijgen zijn verrassingen best mogelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:50 schreef kristyle het volgende:
[..]
Griekenland had een wereldkeeper + goede verdediging.
Wij kunnen gewoon van Brazilie winnen hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:21 schreef Idler het volgende:
Kwartfinale gaan we er gewoon keihard uit tegen Brazilië.
Dat lijkt me ook. Brazilie is niet zo goed als 8 jaar geleden. Desalniettemin hebben zij wel een uitstekend elftal.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij kunnen gewoon van Brazilie winnen hoor.
Nikopolidis is een goede keeper, maar geen wereldkeeper.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:50 schreef kristyle het volgende:
[..]
Griekenland had een wereldkeeper + goede verdediging.
Ik ga er vanuit dat Chili tweede wordt achter Spanje in Poule H en niet Zwitserland.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Halve_Maen het volgende:
Overschatten we niet allemaal Brazilie een beetje en onderschatten we Zwitserland niet tegelijkertijd?
Vergeet niet dat Belgie ook eigenlijk had moeten winnen van bra. in 2002...
edit: ik doel op het feit dat zij elkaar waarschijnlijk gaan treffen in de 1/8 finales
Aan "eigenlijk had moeten winnen" heb je niets op een WK. Een topteam speelt weleens slecht, maar wint dan toch.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:53 schreef Halve_Maen het volgende:
Overschatten we niet allemaal Brazilie een beetje en onderschatten we Zwitserland niet tegelijkertijd?
Vergeet niet dat Belgie ook eigenlijk had moeten winnen van bra. in 2002...
edit: ik doel op het feit dat zij elkaar waarschijnlijk gaan treffen in de 1/8 finales
Hij hoort niet tot het clubje vaste namen die genoemd worden als je vraagt wie de beste keepers van 2000-2010 zijn. Maar dat is omdat hij in Griekenland bleef.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nikopolidis is een goede keeper, maar geen wereldkeeper.
Ja, dat zou toch onverwacht zijn. Nederland is niet bepaald topfavoriet en ook geen ploeg die er de laatste edities telkens dichtbij heeft gezeten.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:31 schreef horned_reaper het volgende:
Als Nederland nu Kampioen zou worden.... zal Nederland dan ook als een verassingsploeg worden gezien? of is Nederland daar toch weer iets te vooraanstaand voor?
Dat hij in Griekenland is gebleven heeft ook wel z'n redenen.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef kristyle het volgende:
[..]
Hij hoort niet tot het clubje vaste namen die genoemd worden als je vraagt wie de beste keepers van 2000-2010 zijn. Maar dat is omdat hij in Griekenland bleef.
En misschien overdreef ik wel, dus je hebt wel gelijk dat hij niet tot de Buffon's, Van Der Sar's en dergelijke behoort.
Hij kan niet zonder zijn dagelijkse souvlaki ?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hij in Griekenland is gebleven heeft ook wel z'n redenen.
In Londen, Milaan, Madrid en Munchen heb je ook wel Griekse restaurants.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef kristyle het volgende:
[..]
Hij kan niet zonder zijn dagelijkse souvlaki ?
Nikopolidis brak pas door toen hij bijna 30 was en ik zie weinig clubs een keeper van 30+ aantrekken.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Londen, Milaan, Madrid en Munchen heb je ook wel Griekse restaurants.
Als iemand echt top is, dan maakt hij nog wel 'n klappertje. City wilde de oude Veron ook nog halen bijvoorbeeld. Daarnaast kan een club ook weinig vragen voor een 35-jarige keeper die internationaal weinig gepresteerd heeft.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:50 schreef kristyle het volgende:
[..]
Nikopolidis brak pas door toen hij bijna 30 was en ik zie weinig clubs een keeper van 30+ aantrekken.
Zijn beste periode was toen hij rond de 35 was, dus dat is helemaal absurd om daar geld aan uit te geven.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Edwin van der Sar ging gewoon nog rustig op z'n 34e naar naar Man Utd.
Van Der Sar is dan ook één van die keepers die later in de boekjes van de beste keepers ooit terecht komt.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef kristyle het volgende:
En misschien overdreef ik wel, dus je hebt wel gelijk dat hij niet tot de Buffon's, Van Der Sar's en dergelijke behoort.
Servie heeft wel een aantal aardige spelers, maar dat een Pantelic in de basis staat is natuurlijk een beetje armoedig. De spelers van de USA hebben een voorbeeldige wedstrijdinstelling, maar zijn kwalitatief niet goed genoeg om hoge ogen te gooien.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Servië en de USA zie ik beiden als mogelijke verrassingsploegen.
Pantelic deed het aardig bij Ajax. Je breekt er meer potten mee dan bv. met een spits van NAC, zoals bijvoorbeeld Ghana heeft.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Servie heeft wel een aantal aardige spelers, maar dat een Pantelic in de basis staat is natuurlijk een beetje armoedig. De spelers van de USA hebben een voorbeeldige wedstrijdinstelling, maar zijn kwalitatief niet goed genoeg om hoge ogen te gooien.
Mijn 'verrassing' is Frankrijk, die gaan beter presteren dan velen denken.
Op het veld of in de lokale hoerenkast?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef Morendo het volgende:
Mijn 'verrassing' is Frankrijk, die gaan beter presteren dan velen denken.
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het veld of in de lokale hoerenkast?
Ik snap niet waar iedereen hier vandaan haalt dat Brazilie ons wel even een twee drie oprolt. Geef me een aantal redenen waarom wij banger moeten zijn voor een aanval van Brazilie (zonder adriano, ronaldinho, pato en daarnaast Kaka die geen deuk in een pak boter schiet al een heel jaar) dan zij voor die van ons.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:02 schreef Amabo het volgende:
Maximaal haalbaar is simpelweg wereldkampioen. Ze zijn immers op het eindtoernooi.![]()
Nee alle gekheid op een stokje,
Poulefase en achtste finale zie ik ze wel overleven. Als er in de andere poules geen gekke dingen gebeuren zou Nederland Brazilië treffen in de kwartfinale. Ik denk dat het dan einde oefening is voor het Nederlands elftal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |