quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef ThaTim het volgende:
Ik heb geen M&O, maar heb voor jullie geklaagd!
Ik heb ook voor bio en latijn geklaagd terwijl ik het niet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
Als je al eerder heb geklaagd niet neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef hemelsblauw het volgende:
Ik dacht dat ik heb geklaagd, maar geen bevestingingsmail gehad. Moet ik nu nog een keer?
5500 ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef hemelsblauw het volgende:
Maar dan heb ik het niet bevestigd en telt ie niet?
En hoeveel klachten zijn er nu?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
God hebben we jou weer, de topper ego !
Niemand een beter cijfer gunnen !
Ik had 40 punten en ik klaag vooral voor de mensen waarbij het kut ging doordat het gewoon een bagger examen was, uber ego
Eens, ik ging ook twijfelen, en heb er ook 1 fout.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef revo989 het volgende:
klopt maar dat houdt dus wel in dat bron 1 en bron 4 tegenstrijdig aan elkaar zijn. Fijn dat er zo veel aandacht besteed wordt aan het tot stand brengen van een kloppend examen
Gegarandeerd betekend gewoon dat je minstens dat bedrag krijgt, niet dat je er niet overheen kan gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef revo989 het volgende:
klopt maar dat houdt dus wel in dat bron 1 en bron 4 tegenstrijdig aan elkaar zijn. Fijn dat er zo veel aandacht besteed wordt aan het tot stand brengen van een kloppend examen
klopt maar waarom wordt er dan gezegd dat het een woekerpolis is en niet aan de eisen van de ombudsman voldoet wanneer er boven het boven het gegarandeerde bedrag wordt uitbetaaldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef arucard het volgende:
[..]
Gegarandeerd betekend gewoon dat je minstens dat bedrag krijgt, niet dat je er niet overheen kan gaan.
Het gaat er daar volgens mij om dat het doel niet wordt gehaald, niet het gegarandeerde bedrag. Maar je hebt gelijk dat het onduidelijk is, net als vele andere opgaven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:11 schreef revo989 het volgende:
[..]
klopt maar waarom wordt er dan gezegd dat het een woekerpolis is en niet aan de eisen van de ombudsman voldoet wanneer er boven het boven het gegarandeerde bedrag wordt uitbetaald
Ja idd zowiezo kutexamen echt weer lekker vaag van de CeVoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:17 schreef revo989 het volgende:
ja klopt van het doel lees ik nu, ten eerste is het zeer onduidelijk ten tweede wordt de fictieve persoon wel als een achterlijke perosonlijkheid beschouwd.
Dat hij niet in de gaten heeft dat (20 x 3600) x 1.05 niet op het gewenste doel van 100.000 uitkomt, en dan nog gaan klagen bij een ombudsman...
Het ging bij vraag 6 om de garantie die die bank in ieder geval gaf, wat er ook gebeurde. Werkelijk lag het dus uiteindelijk wel boven die garantie, maar het ging om de garantie dat je sowieso je inleg met 5% terugkreeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:50 schreef revo989 het volgende:
gek dat dit nog niemand opgevallen was:
bij vraag 6 moest men de gegarandeerde opbrengst bereken voor 31-12-2011 waarbij het antwoord uitkwam op: 75600
maar bij informatiebron 4 was de eindwaarde van deze belegingsovereenkomst op 21-12-2008 al 73484,32 terwijl men nog twee jaar te gaan had dus nog 2x3600 erbij. Dit komt echter ver boven de 75600 uit. Vandaar dat ik vraag 6 fout had want het kon nooit 75600 zijn als men in 2008 al dat bedrag had. Ben ik nou zo dom of hadden andere dit ook nog:(?
Das wel heel veel inderdaad. Eigenlijk ook best weinig mensen met M en O dan. Maar getal zal wel kloppen aangezien er iets van 200.000 mensen totaal (vmbo/havo/vwo) examen gingen doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:45 schreef Mestras het volgende:
11582 vwo leerlingen hebben dit examen gemaakt. Er zijn nu ongeveer 4900 klachten, dus ik denk dat morgen ongeveer de helft al een klacht heeft ingediend. Best wel heel veel.
Ik hoop dat alle leerlingen klagen. Dit examen was zwaar kut.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:45 schreef Mestras het volgende:
11582 vwo leerlingen hebben dit examen gemaakt. Er zijn nu ongeveer 4900 klachten, dus ik denk dat morgen ongeveer de helft al een klacht heeft ingediend. Best wel heel veel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |