Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Want volgens mij was er geen nieuw topic.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.
te laat!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en een edit omdat interessant staat.. Ik haal het zo weer weg denk ik dan ben ik nog stoerderer
Effe snel quoten dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh en een edit omdat interessant staat.. Ik haal het zo weer weg denk ik dan ben ik nog stoerderer
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als 'ie er al was geweest, was de OP al leeggehaald.
En ik kan lezen wat er in staat!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt ook honkbalknuppels, die komen beter aan dan een fietsbel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Ach ja. Je hebt mensen en fietsbellen hè.
Gewoon even quoten omdat je nooit zeker weet of het straks weer weg is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
En ik kan lezen wat er in staat!
Ik kan je zeggen dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg schokkend en boeiend was...
Soms hè, dan wilde ik dat ik jou was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
En ik kan lezen wat er in staat!
Ik kan je zeggen dat het echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg schokkend en boeiend was...
Whahahaha!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt ook honkbalknuppels, die komen beter aan dan een fietsbel.
voor je je bedenkt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Soms hè, dan wilde ik dat ik jou was.![]()
you lucky.
datquote:
Gelukkig had ik het strak geformuleerd.quote:
Aandachtshoererij is als je 14 jaar oud bent en je gaat naaktfoto's van je kinderlijfje sturen naar het vriendje van je zogenaamd beste vriendin en vervolgens staan te janken omdat bijna de hele school de foto's heeft gezien..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahahaha!
Ik denk dat ik maar de tvp-tactiek ga toepassen.
Gewoon huppakee deleten die aandachtshoererij!![]()
![]()
ervaring?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aandachtshoererij is als je 14 jaar oud bent en je gaat naaktfoto's van je kinderlijfje sturen naar het vriendje van je zogenaamd beste vriendin en vervolgens staan te janken omdat bijna de hele school de foto's heeft gezien..![]()
![]()
Hell no, ik was zo dom niet..quote:
jeuzusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hell no, ik was zo dom niet..
Maar we hebben wel weer pret thuis, want nu is dat beste meisje dus nog meer aandacht aan het vragen en Priscil reageert er gewoon niet op... dat vind ik misschien nog wel het leukste..
Misschien gaat ze straks dreigen om van een dak te springen.. Ik zet mn geld erop in..
Oh ja deze dame kreeg ook al geld van een jongen door ermee naar bed te gaan... Echt he.. Je zou het in je huis hebben wonen..
Geweldig he?!?!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wacht even. Iemand heeft naaktfoto's van zichzelf naar Priscilla d'r vriendje gestuurd!![]()
Pubers, gotta love 'm!
oh ik hoop zo datik overeen jaar of tien aan deze quote denkquote:
Wacht maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
oi.tis niet dat je gaat uitkijken naar het moment dat de puberteit aanbreekt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |