Weer terug van de tocht (al sinds zaterdag, maar ik had even een paar dagen zin om niets te doen). Was erg leuk, maar wel erg koud dit jaar

Dinsdag de hele dag regen, gelukkig was dat onze rustdag en zijn we maar naar de bioscoop geweest en uit eten. Daarna de hele nacht stevig doorgeregend, gelukkig was het later in de ochtend droog. Op een wat gemiezer na hebben we niet eens in de regen hoeven fietsen, al was het woensdag en donderdag wel erg koud op de fiets.
Maar ik was wel de enige die nergens last van had

De andere jongens moesten om het half uur tot uur stoppen om uit te rusten en/of wat te eten. Al hadden we vooral de eerste dag heel erg last van een zwaar gebrek aan richtingbordjes van de ANWB, waardoor we om de haverklap moesten stoppen om via een iPhone de route te checken. Laatste dagen hadden we daar niet zoveel last van. Ik was ook de enige die geen last kreeg van z'n kont of knieën, en veelal heb ik kop moet trekken om het tempo erin te houden bij tegenwind

Al met al 320 km gereden in 4 dagen.
En vrijdag de jongens met kar voor de fietsen teruggebracht naar Breda. 550 km @ 90 km/u schiet niet erg op. Zeker niet toen 20 km voordat we weer terug waren de band lek ging. Gelukkig waren we op een autoweg, want ik had net de nieuwe 121 opgehaald

Kar had geen reserveband dus die hebben we een paar dagen achter moeten laten.
Tot slot: foto's van de nieuwe 121. Ik moet hem nog wassen, maar hij ziet er echt heel erg netjes uit voor een auto van 19 jaar oud. En hij rijdt ook soepeler dan die verlepte rode

![]()
![]()
![]()
![]()
En om het af te maken, berenvelgen