Omdat zoetermeerders denken dat ze coole stedelingen zijn terwijl ze in een noob 'stad'(lees dorp) wonenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:25 schreef Yreal het volgende:
en waarom is zoetermeer dan kut? omdat mensen vinden dat het een stad is?
Rotterdamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:26 schreef o.us het volgende:
Mensen die denken dat Zoetermeer een metro heeft.
wat moet zoetermeer dan hebben om wel een stad te mogen zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Omdat zoetermeerders denken dat ze coole stedelingen zijn terwijl ze in een noob 'stad'(lees dorp) wonen
Dit.quote:
Jouw moeder komt uit Amsterdam!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Elke stad behalve Vlaardingen en Rotterdam![]()
![]()
Ja, maar ik zelf ben geboren in Vlaardingen, dus dat doet er niet toequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jouw moeder komt uit Amsterdam!
oja terechte klacht!!
Zoetemeer
Jawel, je bent voor 50% Amsterdamsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zelf ben geboren in Vlaardingen, dus dat doet er niet toe
Maar voor 2 keer de helft Vlaardings.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, je bent voor 50% Amsterdams
Snowworldquote:
wat een pitje zegquote:
2x de helft van wat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar voor 2 keer de helft Vlaardings.
je bent helemaal niet 100% Vlaardings, je hebt Amsterdams bloed in je!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
2x de helft van mezelf natuurlijk
Buitenlanders in Den Haagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:34 schreef HolleKies het volgende:
Eens.. buitenwijk voor (nogmeer) buitenlanders van DenHaag
Dat deel heb ik al afgegeven bij de bloedbankquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent helemaal niet 100% Vlaardings, je hebt Amsterdams bloed in je!
Klopt, wat een kansloze kutmongolen daar!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Rekkie het volgende:
Alles in de Noord-, Zuid-Holland, Utrecht stinken en zijn kut!
Limburgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, wat een kansloze kutmongolen daar!!
Limburg FTW!!
Maar dat is weer buitenland en ik heb een hekel aan buitenlanders.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, wat een kansloze kutmongolen daar!!
Limburg FTW!!
Dus Schenkstroop is niets meer dan een product van zijn omgeving?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:09 schreef sinadO het volgende:
Schenkstroop komt uit Zoetermeer. Klacht gegrond. Slotje?
Dat behoort zonder meer tot de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dus Schenkstroop is niets meer dan een product van zijn omgeving?
Zeker in de wijk Palenstein, daar wil ik echt voor geen goud wonen......quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:34 schreef HolleKies het volgende:
Eens.. buitenwijk voor (nogmeer) buitenlanders van DenHaag
mn ex woont er met der pooierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:24 schreef Fes1-2 het volgende:
Wat een kutstad is Zoetermeer. Heb daar twee jaar op school gezeten en er wonen alleen maar mensen die geloven dat Zoetermeer een stad is en cool is wat dus totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Klacht: Zoetermeer!
palenstein, sommige delen van oosterheem, meerzicht en buytyenweg zijn idd wel klachtwaardigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Zeker in de wijk Palenstein, daar wil ik echt voor geen goud wonen......
Ik woon nu in Segwhaert en dat gaat nog wel.
ik heb een hekel aan lui domme mensen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:16 schreef Ugjerke het volgende:
Niks mis met Zoetermeer, lekker veel luie en domme mensen daar. Kon ze flink wat verkopen.
omg omg ditquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:52 schreef internal het volgende:
Eensch met klacht. Enige wat goed is in Zoetermeer is de turk in Meerzicht.
Vanwege ???quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
palenstein, sommige delen van oosterheem, meerzicht en buytyenweg
zijn idd wel klachtwaardig
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef fs180 het volgende:
Er is al een sta topic hier
En schenkstroop woont er niet..
Waag het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:00 schreef Fes1-2 het volgende:
Mooi schopje. Kunnen we nog meer zeiken over zoetermeer.
heb je dat zelf verzonnen?quote:In de volksmond wordt de stad ook wel met een lichte zelfspot 'Sweet Lake City' genoemd, een vrije vertaling van haar naam om de bijzondere positie van deze stad zonder stadsrechten te benadrukken.
Ik heb dat hele stuk geschreven ja, problem?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Tja je moet wat. Vond dit trouwens wel een mooie in je fobo
[..]
heb je dat zelf verzonnen?
Niks het bevestigd alleen precies wat ik zeg - dat zoetermeerders echt denken heel wat te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb dat hele stuk geschreven ja, problem?
Hater.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:40 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zoetermeer .....![]()
En dat zeg ik na er zelf gewoond te hebben. Ben nog nooit zo blij geweest om ergens weg te gaan.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Niks het bevestigd alleen precies wat ik zeg - dat zoetermeerders echt denken heel wat te zijn
Klopt. Ik wil heel graag in sweet lake city de stad zonder stadsrechten wonen. Kan ik ergens een visum kopen of zo?quote:
En dat. Wat een onvriendelijke, asociale en korzichtige mensen zeg. Niet allemaal natuurlijk, maar een groot deel wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:42 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Niks het bevestigd alleen precies wat ik zeg - dat zoetermeerders echt denken heel wat te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |