Je moet niet zo onzeker zijn! Je bent niet per definitie een slechte moeder, maar misschien kun je dingen wat handiger aanpakken. Het is niet de norm, noch wordt het aangeraden om kinderen met 3,5 maand bijvoeding te geven. Dat weet je zelf ook wel. Dat daar vervolgens kritiek op geleverd wordt, lijkt me vrij normaal, want volgens mij is dat niet het standaard advies van cb, huisarts, medische whatevers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Lezen is blijkbaar heel moeilijk, want dat ik hoop dat ze er geen last van krijgt ging over de prikjes die ze vandaag gehad heeft!!!!
Je doet nu net alsof ik een slechte moeder ben en daar word ik echt heel kwaad om, jammer hoor dat er zo word gereageerd
Maar je begrijpt toch wel dat dat verwarrend is en dat het geen reden is iemand dan maar zo af te zeiken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, dat kan het consultatie bureau wel zeggen, die zeggen veel meer.
Ze is niet afgezeken. Mensen hebben gewoon hun kanttekeningen geplaatst bij haar bericht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar je begrijpt toch wel dat dat verwarrend is en dat het geen reden is iemand dan maar zo af te zeiken?
Ik twijfel daar niet aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik twijfel echt of het zo slecht is als hier wordt gezegd.
Dus dan is het ook voor te stellen dat het niet leuk overkomt voor die ander.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef amaranta het volgende:
De een doet dat wat genuanceerder dan de ander.
Dat kan ik me voorstellen ja. Maar zo gaat het wel op een forum. Bezint eer ge begint.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus dan is het ook voor te stellen dat het niet leuk overkomt voor die ander.
Niet schreeuwen tegen mij, doe ik toch ook niet tegen jou?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Marlinde het volgende:
[..]
Lezen is blijkbaar heel moeilijk, want dat ik hoop dat ze er geen last van krijgt ging over de prikjes die ze vandaag gehad heeft!!!!
Je doet nu net alsof ik een slechte moeder ben en daar word ik echt heel kwaad om, jammer hoor dat er zo word gereageerd
Had al mn excuus aangeboden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet schreeuwen tegen mij, doe ik toch ook niet tegen jou?
Ik bedoel dit echt waar heel erg aardig. Als het me niets kon schelen had ik mijn mond niet opengetrokken.
Ik zeg niet dat je een slechte moeder bent, ik zeg alleen dat je niet goed geinformeerd bent en geef je het advies daar iets aan te doen. Meer niet.
O nee, ik bedoel niet jou.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Maar zo gaat het wel op een forum. Bezint eer ge begint.
maar ik weet niet of jij me aan het terechtwijzen bent, maar ik heb helemaal niks gezegd
Fabian 22.30quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef Incantrix het volgende:
Mag ik trouwens nog eens iets vragen? Hoe laat gaan jullie kleintjes op bed? Wij vragen ons af hoe je daarmee omgaat en wat een beetje normaal is.. Stef blijft eigenlijk altijd op tot zijn laatste voeding (omdat hij gewoon écht niet in slaap te krijgen is voor die tijd) maar tot voor kort was dat dus ergens rond tienen meestal. Vrienden van ons hebben zoontjes die resp. 2 maanden en 5 weken met Stef schelen en die twee jochies gaan beiden rond 7 uur naar bed. Dat wil ik dan eigenlijk ook wel, maar echt, hóe doe je dat?? Pas nu Stef bijvoeding krijgt en écht bezig is zijn laatste voeding te laten vervallen lukt het om hem wat eerder op bed te krijgen, maar pfff.. Doen wij nou echt hele rare dingen? Of zijn er meer baby's die tot laat opblijven?
R krijgt tussen 6.30uur en 19.30uur 5 flessen (waarvan 1 niet altijd helemaal vol).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef happyme28 het volgende:
Daan krijgt om 19.00 uur de fles en dan nog even rechtophouden, evt. verschonen en dan ligt hij meestal rond 8 uur / half 9 in bed. We maken 'm dan wel om 23.00 uur nog wakker voor zijn laatste fles.
Hij heeft sowieso de hele dag een ritme van eten (0,5 uur), melk laten zakken/knuffelen/spelen (1,5 uur) en slapen (2 uur).
Ik weet nog niet hoe ik die laatste fles ga afbouwen als hij oud genoeg is (hij drinkt 'm nu al wel slecht, maar ik vind 'm nog te jong om al naar 4 flessen te gaan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |