De jaren 80 kunnen de boom inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Jore het volgende:
De jaren '80 hebben gebeld, ze willen graag hun overtuigingen terug![]()
Ik heb heel lang op mijn handen gezeten maar tegen zoveel dommigheid kan ik niet op hoor.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:14 schreef Books het volgende:
Laten we het anders zeggen ik ga weer op mijn handen zitten want sommige mensen zijn gewoon iets minder slim zullen we maar zeggen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Note to self: NIET BIJ RIENK GAAN KIJKEN ALS HIJ LOS SLAAPT!!![]()
![]()
1 keer raden wie er wakker werd![]()
![]()
Normaal slaapt ie minstens anderhalf uur, dus 3 kwartier is te weinig![]()
*shit*
Maar door je mening op deze manier te verwoorden, krijg je waarschijnlijk júist niet voor elkaar dat ze de bijvoeding nog even uitstelt. Daar kweek je alleen maar weerstand mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Nou er wordt alleen gezegd dat het een domme keuze is en ook schadelijk kan zijn voor je kindje. Ga dan niet eigenwijs posten dat die 2 weken niets uitmaken en dat je kind er niet dood aan gaat. Dan maak je en een domme keuze en stop je vervolgens je kop in het zand.
Ik weet al wie het vorig jaar was, dat was DJMO. Dat was ook een mooie relquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:01 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond het aanvallen echt wel meevallen hoor.
Dat jij je aangevallen voelt, betekent niet dat je ook aangevallen bént.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Marlinde het volgende:
Ik snap wat jullie duidelijk willen maken en ik zal er nog even onderzoek naar doen en dan zie ik aan de hand daarvan of ik verder ga ja of nee, maar als jullie je punt voortaan duidelijk willen maken graag op een wat vriendelijkere manier. Niemand vind het leuk om te worden aangevallen en al helemaal niet als het om je kindje gaat
Lezen is blijkbaar heel moeilijk, want dat ik hoop dat ze er geen last van krijgt ging over de prikjes die ze vandaag gehad heeft!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat jij je aangevallen voelt, betekent niet dat je ook aangevallen bént.
Als jij op je hyves al plaatst 'kind heeft een potje leeggegeten, hoop maar dat ze er geen last van krijgt' oid, dan denk ik dat jij zelf ook wel aanvoelt dat het niet helemaal verantwoord is wat je aan het doen bent.
Wacht lekker tot ze 6 maandenis, een beetje kan zitten en laat haar dan lekker knoeien en proberen.
Ik snap en weet dat het leuk is om je kindje bij te voeden maar dat kan nog zo lang! Ze is maar heel kort klein en een babietje..geniet daar lekker van
Leuk hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef happyme28 het volgende:
Even een posi post hoor, maar ik wilde even zeggen dat ik zo blij ben met mijn ventje. Hij is zo lekker makkelijk! Eet/drinkt makkelijk, slaapt makkelijk en speelt lekker! Vandaag kreeg ik nog een verlaat kraambezoek en ik liep weer over van trots. Daan was weer zo heerlijk aanwezig en aan het lachen enzo. Heerlijk!
Na vanmorgen een spontane rol deed mijn mannetje vanmiddag trouwens verwoede pogingen om zichzelf voort te bewegenDat kontje dat omhoog gaat ... too cute!
Daan kopt zijn poppetje vooruit
Mja, dat kan het consultatie bureau wel zeggen, die zeggen veel meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het consultatiebureau heeft dus gezegd dat het geen probleem is al bij te voeden?
En hier posten mensen dat het klachten kan geven aan de darmen en ik lees zelfs iets over de alvleesklier? Dat is toch ook verwarrend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |