Ik dacht dat het niet zozeer met de locatie te maken heeft waarom het zo moeilijk te vinden is maar dat alleen "chosen" ones de grot kunnen vinden. In de vorige aflevering vertelde MiB ook dat hij het hele eiland meerdere malen compleet heeft doorkruist maar het nooit terug heeft kunnen vinden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
De mysterieuze grot met het licht () bevindt zich vlak achter het bamboeveldje waar Jack terecht kwam door de planecrash. Jack als opvolger van Jakob is dus nu behalve MiB de enige die weet waar de grot is.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
Die hut (waar locke en ben heen gingen in het verleden) was ook niet te vinden en soms liepen de LOST-ers er ineens er tegenaan en soms was ie foetsie. Lijkt me hetzelfde als met die grot.
Tweede sneak peek van de finale:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Eén uur en drie kwartier dus.quote:UPDATE: I just got word from FOX Italy (which will air the LOST Finale this Sunday night in Italy) that Part Two of the finale is 55 minutes long, not 50 as revealed by Cuatro. This means the actual finale will be 105 minutes long plus 45 minutes of commercials.
Bron
Ik denk dat dat juist wel gaat gebeuren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat mijn ideale finale er niet zal komen.
Dan bedoel ik niet verhaal-gewijs, maar ik had een finale met een terugkeer van alle (relevante) hoofdrollen wel erg tof gevonden. Dan bedoel ik niet dat Mr. Friendly, Dogen en Nikki & Paolo allemaal op dat optreden in de flashsideways moeten zijn, maar wel onder meer Shannon, Boone, Ana-Lucia, Libby, Eko, Charlie, Michael & Walt. Ik betwijfel ten zeerste dat dat gaat gebeuren.
Misschien niet allemaal danquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij willen ze zelfs niets meer te maken hebben met de acteur die Eko speelt en "Walt" is ondertussen 18, dan wordt ook moeilijk om die terug te brengen.
Ik ga gewoon niet kijken! Zo is Lost nooit voorbijquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef ice_9 het volgende:
Ik word er een beetje sad van als ik denk aan het feit dat het de LAATSTE twee afleveringen gaan wordenDeze serie hoorde 5 jaar lang toch een beetje bij m'n leven. Ik weet nog precies waar en wanneer ik de pilot zag, en meteen hooked was... 5 jaar geleden... WTF! Waar blijft de tijd.
Wat is er dan met die acteur die Eko speelt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij willen ze zelfs niets meer te maken hebben met de acteur die Eko speelt en "Walt" is ondertussen 18, dan wordt ook moeilijk om die terug te brengen.
Neger. Waarom denk je dat alle negers uit de serie zijn? Juistquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat is er dan met die acteur die Eko speelt?
En nu serieus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Neger. Waarom denk je dat alle negers uit de serie zijn? Juist.
Onprofessioneel gedrag. Hij had het lef aangeslagen te zijn door het overlijden van zijn ouders.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat is er dan met die acteur die Eko speelt?
Jacob en MIB maken ruzie. Eerst over de definitie/redenen van moord, daarna ruzie over wie de baas is, dan zegt MIB dat hij gekalmeerd is in de loop der jaren, dan verwijt MIB dat Jacob de mensen op ongepaste plekken betast, daarna maakt Jacob MIB belachelijk omdat 'ie geen naam heeft, etc, totdat MIB breekt en in tranen uitbarst, Jacob moet ook huilen en de broers zeggen dat ze van elkaar houden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het ziet er grappig uit maar ik versta er amper iets van (ben zwaarslechthorend). Iemand die in het kort wil vertellen waar dit over gaat? Lijkt me verder een grappig stukje.
Zo is het echt niet meer grappigquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jacob en MIB maken ruzie. Eerst over de definitie/redenen van moord, daarna ruzie over wie de baas is, dan zegt MIB dat hij gekalmeerd is in de loop der jaren, dan verwijt MIB dat Jacob de mensen op ongepaste plekken betast, daarna maakt Jacob MIB belachelijk omdat 'ie geen naam heeft, etc, totdat MIB breekt en in tranen uitbarst, Jacob moet ook huilen en de broers zeggen dat ze van elkaar houden.
quote:
wow.... ik vind het idd een grappig filmpje en bedankt voor de "vertaling".quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jacob en MIB maken ruzie. Eerst over de definitie/redenen van moord, daarna ruzie over wie de baas is, dan zegt MIB dat hij gekalmeerd is in de loop der jaren, dan verwijt MIB dat Jacob de mensen op ongepaste plekken betast, daarna maakt oJacob MIB belachelijk omdat 'ie geen naam heeft, etc, totdat MIB breekt en in tranen uitbarst, Jacob moet ook huilen en de broers zeggen dat ze van elkaar houden.
Egt welquote:
QFT.quote:She (Zoe) was combative and secretive, insistent and annoying. You don't get island-cred by acting like you're hot shit, or by trying to convince everyone that you're somehow important. You get it the same way Miles, Faraday, and Lapidus got it: by jumping onto the roller coaster and taking the ride along with us.
QFT.quote:Widmore's storyline has been weak so far, and I was really expecting it to strengthen up. Instead, this once-great character is reduced to hiding like a coward in a closet. Less than one minute after being found, he's willing to sell out his whole operation on the off chance that the MIB will allow his daughter to live. The guy spends his whole life trying to get back to the island... just so he can whisper the darkest secrets of his master plan right into Flocke's ear?
And what about the end of the world? "If he gets off the island, everyone you know and love will cease to exist!" It's like all that stuff just flew right out the window the second Penny was mentioned. Ben shooting Widmore to prevent him from saving his daughter was a pretty cool scene, and I loved the line he delivers immediately afterward. But Charles Widmore? Unless there's an underlying storyline we don't know about, he went out like a total chump. His only apparent purpose - both times so far - was to get Desmond to the island.
Dat kan misschien nog wel, als Miles nog even langskomt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef Jivis het volgende:
Ach, ik kon me er niet aan storen. Ik was sowieso al wel een beetje klaar met de hele Widmore verhaallijn. Het is alleen jammer dat we niet achter zijn ware doel zijn gekomen, op het hele "Jacob kwam op bezoek" verhaaltje na.
Wel in Italie dus :/. Wanneer zenden ze eigenlijk de aflevering in NL uit?quote:
Across The Sea een hogere score dan What They Died For?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:22 schreef Bragi het volgende:
Cijfers gegeven aan de laatste Lost-aflevering door diverse bronnen van DarkUFO die de scripts hebben gelezen:
[ afbeelding ]
Nice!
Blijkbaar zit er toch een groot verschil tussen een script lezen en een aflevering zien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Across The Sea een hogere score dan What They Died For?
Ik hecht dan niet veel waarde aan die lijst.
A) Feitelijk deze man: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Rob_Kykerquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, dat was een gave aflevering!
Vraagje aan de kenners, ik stuitte op dit fragment uit seizoen 4, en wie ziet Hurley hier nou eigenlijk
A) In die schommelstoel? Locke? Of Christian?
B) Ineens voor het raam? Is dat nou Desmond?
C) Is het Hurley die die as om de cabin heen verbreekt zodat MIB eruit kan?
quote:Rose: If you say "live together, die alone" to me, Jack, I'll punch you in the face.
Ja, maar Beth had meteen al een 'mwah'-gevoel bij het script, dus zo groot kan het verschil niet zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Blijkbaar zit er toch een groot verschil tussen een script lezen en een aflevering zien.
Had Jorge Garcia zich bijvoorbeeld ook niet een heel ander soort licht voorgesteld bij 'the heart of the island'?
Kyker was degene die Locke zag in seizoen 3. Dit is gewoon Christian, zie z'n schoenen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
A) Feitelijk deze man: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Rob_Kyker
Dat is Hurley zelfquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:41 schreef Bragi het volgende:
Oh. Oh, ja.Ik had het filmpje dan ook niet gekeken. [ afbeelding ]
Maar nu ik het oog zie, vind ik 't ook wel op Mikhail lijken.
[ afbeelding ]
Ik moest aan Desmond denkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:41 schreef Bragi het volgende:
Oh. Oh, ja.Ik had het filmpje dan ook niet gekeken. [ afbeelding ]
Maar nu ik het oog zie, vind ik 't ook wel op Mikhail lijken.
[ afbeelding ]
Source 5 twijfelt nog, of is nu niet tevredenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:22 schreef Bragi het volgende:
Cijfers gegeven aan de laatste Lost-aflevering door diverse bronnen van DarkUFO die de scripts hebben gelezen:
[ afbeelding ]
Nice!
Eigenlijk kan je het beste helemaal stoppen. Allemaal downhill vanaf dat moment.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begin zo aan seizoen 4. Ik heb seizoen 3 niet helemaal uitgezien omdat ik het niet meer zo goed trok.
Volgens mij is dat verklaard als het aanraken door Jacobquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:17 schreef Jivis het volgende:
Ik zat te denken: is er eigenlijk ooit een verklaring gegeven voor de connecties tussen personages? Of moeten we dat ook als de invloed van Jacob's "magic touch" zien en worden ze daardoor naar elkaar toe getrokken?
Volgens mij wel, hij herkende Ana Lucia in ieder geval.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:16 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die Alt tijdlijn toch wel het hoogtepunt worden, vooral door Desmond. Maar als ik het goed zag is Hurley compleet om nu? En weet hij dat ie in een Alternatieve tijdlijn zit...?
Ja, ik heb hem al lang gezien. Was teleurstellendquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Mirel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lost.FINALE.S06E17-S06E18.720p.HDTV.x264-CTU
Geen 1 april vandaag...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Mirel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel fake zijn...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Mirel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou je wel denken. Want Jack heef in de ALT ineens wondjes die die heeft opgelopen op het eiland. Maar dat Sayid dan nog wel leeft gooit weer roet in het etenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:50 schreef DrowningMan het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap is hoe ze de alternate timeline en de on island timeline met elkaar gaan verbinden. Sayid is on island dood, maar in de ALT loopt hij nog wel vrolijk rond. Jin en Sun zijn on island dood, betekent dit nu dat ze in de ALT ineens ook van de aarbodem verdwenen zijn?
Tja, als dat licht elektromagnetisme is (wat ik aanneem), dan zou Desmond daar dus tegen kunnen. Ik vraag me af of het enig effect op hem zou hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef planethugo het volgende:
vind t wel 'verdacht' dat desmond helemaal zwart gekleed is. Denk dat ie door smokey in het licht gegooid wordt
of door jack natuurlijk
Sayid ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:54 schreef VancouverFan het volgende:
Over desmond gesproken, wie heeft 'm uit de put gehaald?
maar hij is wel in het zwart gekleed in de ALT, en dat kan geen toeval zijn lijkt mequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tja, als dat licht elektromagnetisme is (wat ik aanneem), dan zou Desmond daar dus tegen kunnen. Ik vraag me af of het enig effect op hem zou hebben.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:54 schreef VancouverFan het volgende:
Over desmond gesproken, wie heeft 'm uit de put gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ALT-lijn zit nog in 2004, terwijl ze op het eiland in 2007 zitten (toch?). Dat zou dan toch verklaren waarom dat b.v. Sayid in de ALT-lijn nog leeft? De wondjes van Jack zouden dan ook opgelopen moeten zijn in het 'eerste jaar' van de crash, in 2004 op het eiland. Maar ik weet daar niets meer van eigenlijk, iemand?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:50 schreef DrowningMan het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap is hoe ze de alternate timeline en de on island timeline met elkaar gaan verbinden. Sayid is on island dood, maar in de ALT loopt hij nog wel vrolijk rond. Jin en Sun zijn on island dood, betekent dit nu dat ze in de ALT ineens ook van de aarbodem verdwenen zijn?
Ja, same here. Vrees dat we daar niet achter zullen komen, er is personage-wise nog teveel op te lossen en in de finale zullen ze zich wel op het flashsideway-mysterie focussen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:49 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Waar ik trouwens nog steeds erg benieuwd naar ben, is het hele bestaan van het eiland. Wie heeft er ooit iemand neergezet om die lichtbron te bewaken? En waarom? En wie was er voor de (stief)moeder van Jacob? Ik ga nooit genoeg hebben aan die paar uurtjes van de finale
Ik denk dat het gros van de kijkers vooral geïnteresseerd is hoe het met de karakters afloopt. Dit zal dan ook vooral te zien zijn in de finale, zoals de makers ook gezegd hebben. De 20 minuten aan extra's die de dvd zal bevatten geeft - hoop ik - iets meer antwoorden voor ons en andere 'fans' die niet tevreden zijn met de antwoorden uit Across The Sea.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, same here. Vrees dat we daar niet achter zullen komen, er is personage-wise nog teveel op te lossen en in de finale zullen ze zich wel op het flashsideway-mysterie focussen.
Tenzij dat alles te maken heeft met de origine van het eiland natuurlijk.
De theorie die ik opperde, dat de ALT een wereld is met een ontsnapte MIB, wordt wel een klein beetje bevestigd door Flocke deze aflevering, met zijn "to destroy the island" uitspraak. Ik ben dat kapotte eiland onder water nog niet vergeten...
Mjah, het is vrij logisch dat ze de finale daaraan besteden. Vandaar dat ik zo teleurgesteld was na Across The Sea, waarin het voor het grootste deel ook over de Jacob en MIB issues ging.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:08 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de kijkers vooral geïnteresseerd is hoe het met de karakters afloopt. Dit zal dan ook vooral te zien zijn in de finale, zoals de makers ook gezegd hebben. De 20 minuten aan extra's die de dvd zal bevatten geeft - hoop ik - iets meer antwoorden voor ons en andere 'fans' die niet tevreden zijn met de antwoorden uit Across The Sea.
Ik vond haar weer erg matig deze afleveringquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:59 schreef Bragi het volgende:
Al drie keer gepost of zo.
En Kate haten is zó 1977.
In de Alt heeft Jack echter ook al een litteken van de blindedarm-operatie die hij pas in seizoen 4 onderging.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:49 schreef wormtrein het volgende:
[..]
De ALT-lijn zit nog in 2004, terwijl ze op het eiland in 2007 zitten (toch?). Dat zou dan toch verklaren waarom dat b.v. Sayid in de ALT-lijn nog leeft? De wondjes van Jack zouden dan ook opgelopen moeten zijn in het 'eerste jaar' van de crash, in 2004 op het eiland. Maar ik weet daar niets meer van eigenlijk, iemand?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]How you know so sure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef SolidasRock het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Volgens mij gokt ie maar wat.
Straattaal voor grapje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:52 schreef Symer het volgende:
Ik ook
ook al weet ik niet wat een fatoe is
Same herequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef TC03 het volgende:
Damn, en ik klikte op die spoiler in de veronderstelling dat het een fatoe van iemand was.
Maar... hoe laat is 'ie dan te downloaden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:20 schreef Symer het volgende:
Ik lees dat iig Engeland, Spanje, Italië en Israël de finale gaan simulcasten.
Is dit ooit eerder gebeurd voor een scripted tv-serie?
Ik kijk morgen pas What They Died For, zodat ik dan maar een weekend hoef te wachten op de finalequote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Veel mensen sparen de laatste eps op volgens mij..dit topic gaat aardig langzaam voor Lost begrippen
En hierna wordt er nog een topic volgepost en dan gaat het bergafwaartsquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Veel mensen sparen de laatste eps op volgens mij..dit topic gaat aardig langzaam voor Lost begrippen
Ik kijk liever een rip dan een stream die schokt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef chroestjov het volgende:
Is het misschien mogelijk om ergens die Lost avond van ABC live te volgen via een stream?
Je gaat de allerlaatste aflevering van Lost toch niet in baggerkwaliteit kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef chroestjov het volgende:
Is het misschien mogelijk om ergens die Lost avond van ABC live te volgen via een stream?
Als betere kwaliteit dan diegene gepost door luffyd niet bestaat zal ik idd moeten wachten tot maandagochtendquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je gaat de allerlaatste aflevering van Lost toch niet in baggerkwaliteit kijken.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je gaat de allerlaatste aflevering van Lost toch niet in baggerkwaliteit kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |