Hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:30 schreef HugoBaas het volgende:
Als ik het zo lees hoef je niet gezonder te doen.![]()
Je hebt een leven zoals de gemiddelde Nederlander.
Ja dat doe ik ook nooit vaak, alleen had ik per ongeluk de binnenbroek van de zwembroek uit de zwembroek gescheurd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Bootje84 het volgende:
Kledingtip: Geen BB onderbroek als zwembroek. Dat is ghey
Hoeft? Als hij dat toch graag wil.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:30 schreef HugoBaas het volgende:
Als ik het zo lees hoef je niet gezonder te doen.![]()
Je hebt een leven zoals de gemiddelde Nederlander.
Dit keer vergeef ik jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook nooit vaak, alleen had ik per ongeluk de binnenbroek van de zwembroek uit de zwembroek gescheurd.
Ahh ok ik snap je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha
Ik voel me gewoon ongezond en dat straal ik de laatste maanden ook uit.
Ook ben ik erg snel moe de laatste tijd, hoe vroeg ik ook naar bed ga en hoe laat ik er ook uit ga, ik heb altijd problemen met mijn bed uitkomen en word later op de dag weer moe.
Dit is niks medisch hoor, ik begin gewoon lui te worden, het ontbreekt gewoon aan zelfdiscipline
Ik train meestal een uur/anderhalf uur na het eten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zouden jullie mij wat informatie kunnen geven over het avondeten en het sporten ?
Wegens mijn werk ben ik altijd pas 6 uur thuis, precies rond het eten dus.
Is het verstandiger om te gaan fitnessen of hardlopen voor of na het avondeten ?
Maar dan nog zorg ik dat ik niet teveel avondeten op heb anders krijg ik buikpijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:42 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik train meestal een uur/anderhalf uur na het eten.
Nee klopt, ik eet daarna altijd nog flink.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar dan nog zorg ik dat ik niet teveel avondeten op heb anders krijg ik buikpijn.
Ik zorg dat ik voor het sporten wel iets eet om te kunnen verbranden. Een liga continu bijvoorbeeld. Daarna ga ik sporten. Wil geen eten verbranden, maar vet :pquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zouden jullie mij wat informatie kunnen geven over het avondeten en het sporten ?
Is het verstandiger om te gaan fitnessen of hardlopen voor of na het avondeten ?
smorgen na het ontbijt effe een uurtje zweten is een motiverend begin van de dag, vind ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat zou dus alleen op zaterdag en zondag kunnen ivm mijn werk van maandag t/m vrijdag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
smorgen na het ontbijt effe een uurtje zweten is een motiverend begin van de dag, vind ik.
Of je staat eerder op....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat zou dus alleen op zaterdag en zondag kunnen ivm mijn werk van maandag t/m vrijdag.
Leuke appquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil vanavond eigenlijk gaan hardlopen, maar dat is een beetje rot zonder iPhone (wordt gerepareerd) , waardoor ik dus geen muziek heb.
Ook gebruikte ik RunKeeper op mijn telefoon, dat is een applicatie die via GPS op een kaartje bijhoudt waar je geweest bent, maar dus ook hoe veel kilometer je gerend hebt, je topsnelheid en gemiddelde snelheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tijd om t ouderlijk huis te verlaten dus. kom op gast je bent 22quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
8 uur in Utrecht, dat betekent 5:30 opstaan, eerder opstaan is dus echt geen optie.
Ja, ik ben al bezig met de hypotheek.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
tijd om t ouderlijk huis te verlaten dus. kom op gast je bent 22
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:31 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
tijd om t ouderlijk huis te verlaten dus. kom op gast je bent 22
Dit dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet toegeven dat je als een gezondheidsgoeroe leeft in vergelijking met mij![]()
Even volgen dus
Zo kort? Ik loop nooit eerder dan 2u na het eten. Maar ik loop meestal eigenlijk pas rond 22.00/23.00u 's avonds ofzo, maar dat is maar net wat je zelf fijn vindt natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:42 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik train meestal een uur/anderhalf uur na het eten.
Haha nee, ik doe het juist om aan te komen en spieren te kweken, dan lijkt hardlopen me niet ideaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo kort? Ik loop nooit eerder dan 2u na het eten. Maar ik loop meestal eigenlijk pas rond 22.00/23.00u 's avonds ofzo, maar dat is maar net wat je zelf fijn vindt natuurlijk.
Oh nevermind, jij had het niet over hardlopen.
beste is om op de terugweg wat franse kwark en fruit of zo te eten, en dan eventueel erna een (kleine) portie "normaal" diner. dit vindt ik persoonlijk het fijnste omdat ik laat sporten erg onprettig vind.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik loop altijd van 17.00 tot 18.00. En dan zorg ik dat ik 3 uur niets meer gegeten heb. Anders kan ik echt niet rennen, en na het avondeten al helemaal nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo kort? Ik loop nooit eerder dan 2u na het eten. Maar ik loop meestal eigenlijk pas rond 22.00/23.00u 's avonds ofzo, maar dat is maar net wat je zelf fijn vindt natuurlijk.
Oh nevermind, jij had het niet over hardlopen.
Hoe ik nu leef bedoel je, of hoe ik wil gaan leven ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet toegeven dat je als een gezondheidsgoeroe leeft in vergelijking met mij![]()
Even volgen dus
Lijkt me eerder iets van ondervoeding gezien de structurele roofbouw die je gepleegd hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me gewoon ongezond en dat straal ik de laatste maanden ook uit.
Ook ben ik erg snel moe de laatste tijd, hoe vroeg ik ook naar bed ga en hoe laat ik er ook uit ga, ik heb altijd problemen met mijn bed uitkomen en word later op de dag weer moe.
Dit is niks medisch hoor, ik begin gewoon lui te worden, het ontbreekt gewoon aan zelfdiscipline
Nja, ik at tot voor kort ook heel onregelmatig, ik nam bijvoorbeeld pas om 10:00 ontbijt, om 14:00 lunch en avondeten om 18:00, dan had ik meestal alleen al geen honger meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:26 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder iets van ondervoeding gezien de structurele roofbouw die je gepleegd hebt.
Al maak je ook erg lange dagen door je reistijd.
Veel succes!
Ja het verschilt per persoon. Sommige mensen zweren bij 's ochtends lopen bijvoorbeeld. Ik kan dat niet. Maar als ik om 22.00/23.00u ga lopen heb ik ook al 3u niets meer gegeten hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:42 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik loop altijd van 17.00 tot 18.00. En dan zorg ik dat ik 3 uur niets meer gegeten heb. Anders kan ik echt niet rennen, en na het avondeten al helemaal niet
Enige goede antwoord.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:38 schreef punchdrunk het volgende:
doe jezelf een lol en lees het boek "burn the fat, feed the muscle": http://www.burnthefat.com/. hierin staat alles wat je moet weten om verantwoord te eten icm met sport. de basics:
- er bestaat geen quick fix: slank/gespierd worden en blijven vergt veel tijd en werk.
- combinatie dieeten e.d. zijn bullshit: afvallen doe je door meer calorieen te verbranden dan binnen te krijgen.
- sport veel: ook krachttraining om je verbranding in ruste te verhogen.
- eet vaak kleine porties in de juiste verhoudingen (calorieen uit vet/eiwitten/koolhydraten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |