Volgens mij Kerkradequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef greavy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nja, vandaag nog maar 1.. Zien of deze zo makkelijk is (voor de echte kenners wel.)
Almelo de riet !!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Een Cargo passeert hier een station. Mijn vraag is aan jullie, welk station word hier gepasseerd?
Ik weet het antwoord wel hoor.
Volgens mij kan ik daar Kerkrade op het bordje ontcijferenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef greavy het volgende:
Nja, vandaag nog maar 1.. Zien of deze zo makkelijk is (voor de echte kenners wel.)
Die weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ik!
Waar staat mijn autootje hier geparkeerd?
[ afbeelding ]
Ja, dat weet ik. Maar of het toen bekend geworden is??quote:
Nee, kan het niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar of het toen bekend geworden is??
Madurodamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaa. jij wint! Nog ééntje doen?
Deze is makkelijkerop welke lokatie is deze genomen:
[ link | afbeelding ]
Oldenzaal. De 52 3879 van de VSM met Oostenrijkers.quote:
Dat kan ook niet, want de 3500 keert op de 3100 te Hoofddorp Opstel. Om genoeg materiaal vrij te maken moet ook de 20500 verVIRMd worden, maar dan moet de hele 500 om en waarschijnlijk ook de rest van de NoordOost. Onmogelijk dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, omdraaien zou niet altijd helpen denk ik. Of je moet de 2800 verVIRMmen en dan de 3500 met alleen ICM en ICRm laten rijden.
zit je er alleen nog mee dat Hoofddorp opstel en Eindhoven niet de meest ideale locaties zijn om een stel ICM bij te plaatsen of af te trappen.
Jazeker, gaat hard.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef James1988 het volgende:
Goedenavond, wat is dit topic hard gegaan zeg. En in de OP staat nog 'Deel ###', pas dat eens aan, luilak!
'T zou fijn zijn als de NS met dit soort evenementen niet alleen extra stopt, maar ook wat ruimer materieel in zou zetten. 1 DD-AR van 4 bakjes is wat schraal. En gewoon strak op tijd wegrijden.... ik heb niet zo'n zin in iedere dag een kwartier vertraging wegens een evenement. Of mag ik dat declareren bij de VNU?quote:
lijkt me wel. Die moeten gewoon zorgen dat de mensen verspreid op het perron staan ipv allemaal door 1 deur naar binnen willenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
'T zou fijn zijn als de NS met dit soort evenementen niet alleen extra stopt, maar ook wat ruimer materieel in zou zetten. 1 DD-AR van 4 bakjes is wat schraal. En gewoon strak op tijd wegrijden.... ik heb niet zo'n zin in iedere dag een kwartier vertraging wegens een evenement. Of mag ik dat declareren bij de VNU?
Net riep iedereen hier nog dat conducteurs mongolen zijn als ze de deuren sluiten voordat iedereen binnen is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef Fixers het volgende:En gewoon strak op tijd wegrijden.... ik heb niet zo'n zin in iedere dag een kwartier vertraging wegens een evenement.
holland he.. tis nooit goed hierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Net riep iedereen hier nog dat conducteurs mongolen zijn als ze de deuren sluiten voordat iedereen binnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |