Die maten daarvan zijn veel te groot. Dat is bijna een hele koffer die je als handbagage mee mag nemen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een 'airporter', zo'n koffertje met de formaten van die vliegtuighandbagage, kan er anders niet in. Lijkt me toch het minste, wanneer we het over een trein hebben.
Zo groot zijn die niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die maten daarvan zijn veel te groot. Dat is bijna een hele koffer die je als handbagage mee mag nemen.
Da's een hele andere situatie, in een station als Heiloo duurt de stop minder dan een minuut (aankomst- en vertrektijd zijn hetzelfde). Op een groot station waar de trein langer stilstaat is die 'angst' absoluut ongegrond.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef RubenK het volgende:
[..]
Nou, regelmatig bij Heiloo komt het voor dat de deuren dichtgaan TERWIJL ER NOG MENSEN UITSTAPPEN. Dus die angst is niet ongegrond.
Helaas hebben die dan weer niet meer dan genoeg zitplaatsen. Het is dus kiezen tussen ruimte voor koffers of ruimte voor reizigers. Er is hier dus voor het laatste gekozen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:42 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon koplopers gaan gebruiken, die hebben meer dan genoeg bagageruimte.
Zo ben ik ooit een keer bijna op Berlin Ostbahnhof terecht gekomen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef RubenK het volgende:
[..]
Nou, regelmatig bij Heiloo komt het voor dat de deuren dichtgaan TERWIJL ER NOG MENSEN UITSTAPPEN. Dus die angst is niet ongegrond.
mja, de laatste keer dat ik gevlogen heb zag ik toch echt van die dingen die veel meer plaats in namen dan een gemiddelde rugzak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zo groot zijn die niet.
Serieus, de gemiddelde laptoptas is groter, tegenwoordig. Die hebben namelijk ook ruimte voor de andere papieren, de bammetjes en het flesje water. Gewone rugtassen passen ook nauwelijks. En die kun je gewoonweg niet kwijt in de VIRM
neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou wel iets met Libelle Zomerweken in de OP![]()
mja, dan moet je de Noord-Oost uit elkaar gaan trekken en ik denk niet dat de NS daar happig op is. Net zoals de corridor Amsterdam Bijlmer - Utrecht - Arnhem/Den Bosch.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:01 schreef KapiteinT het volgende:
De treinen van Rotterdam naar Utrecht en verder zijn altijd heel erg druk, terwijl Schiphol - Utrecht en verder vrij rustig is. Toch worden de laatste treinen met VIRM gereden en de eerste met ICM. Is het op de een of andere manier niet om te draaien? Zal wel niet kunnen, ivm met keringen e.d., maar het zou mooi zijn.
Sowieso. Mensen moeten niet zo achterlijk veel troep meeslepen in de trein. Een trein IS nou eenmaal geen verhuiswagen. Snap dat dan ook. Dom volk is het.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:19 schreef Crientj het volgende:
Koffers in de trein :d Altijd nice.
Ken ik ook nog een leuke van; in een bomvolle trein van Amf naar Groningen (Serious Request had toen een heel eerste klas stel voor zichzelf.) met als gevolg dat die trein afgeladen was.
Komt er, terwijl wij op het balkon staan volgepropt nog een moeder met 2 kleine kindjes en een enorme grote koffer. Die dacht er nog serieus bij te gaan passen.Die is uiteindelijk nog naar een ander stel gerend.
Als ik een koffer bij mij heb dan zet ik 'm eigenlijk ook voor of naast mn voeten neer. Ik ben net te kleinen onhandig om 'm in het bagagerek te gooien. ;o
Dat heeft toch niks met de sporen te maken? Alleen de treinen schiphol -> nijmegen/eindhoven nu met ICM en Rotterdam - utrecht met virms.. Zou best aardig zijn denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dan moet je de Noord-Oost uit elkaar gaan trekken en ik denk niet dat de NS daar happig op is. Net zoals de corridor Amsterdam Bijlmer - Utrecht - Arnhem/Den Bosch.
Als je goed kijkt is Utrecht aan de noordzijde hier helemaal voor ingericht, waardoor er niet onnodig gekruist hoeft te worden.
Mja, omdraaien zou niet altijd helpen denk ik. Of je moet de 2800 verVIRMmen en dan de 3500 met alleen ICM en ICRm laten rijden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de sporen te maken? Alleen de treinen schiphol -> nijmegen/eindhoven nu met ICM en Rotterdam - utrecht met virms.. Zou best aardig zijn denk ik
En dan is het weer te druk op Schiphol -> Nijmegen/Eindhoven.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met de sporen te maken? Alleen de treinen schiphol -> nijmegen/eindhoven nu met ICM en Rotterdam - utrecht met virms.. Zou best aardig zijn denk ik
Haiquote:
almere?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Een Cargo passeert hier een station. Mijn vraag is aan jullie, welk station word hier gepasseerd?
Ik weet het antwoord wel hoor.
Volgens mij Kerkradequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef greavy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nja, vandaag nog maar 1.. Zien of deze zo makkelijk is (voor de echte kenners wel.)
Almelo de riet !!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Een Cargo passeert hier een station. Mijn vraag is aan jullie, welk station word hier gepasseerd?
Ik weet het antwoord wel hoor.
Volgens mij kan ik daar Kerkrade op het bordje ontcijferenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef greavy het volgende:
Nja, vandaag nog maar 1.. Zien of deze zo makkelijk is (voor de echte kenners wel.)
Die weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ik!
Waar staat mijn autootje hier geparkeerd?
[ afbeelding ]
Ja, dat weet ik. Maar of het toen bekend geworden is??quote:
Nee, kan het niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar of het toen bekend geworden is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |