Ja, ik had ook geen reactie verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Cybey het volgende:
Wow, jij hebt snel antwoord. Ik heb nog niets van de Albert Heijn gehoord
Dit is het klaagbaak onderdeel van het forum, ik klaag in dit geval over deze humorloze grap.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Kom maar op met de taalfouten, denk dat het wel mee valt.
Mensen anoniem afzeiken is zoooooo makkelijk. Krijg een leven of zol Ach waarom ga ik zo op kneusjes in
Gelukkig zien andere de humor er wel van in.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Dit is het klaagbaak onderdeel van het forum, ik klaag in dit geval over deze humorloze grap.
Iemand die dit soort brieven schrijft (en vervolgens ook nog verzend) neem ik niet al serieus als ze tegen mij "krijg een leven" zeggen, lol.
Nou wat een leuk geintje, je hebt gewoon een standaard brief terug gekregen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:57 schreef kL0j00h het volgende:
Oh maar Henkie meid, daar gaat het helemaal niet om.Als ik iets zou willen hebben had ik wel een andere brief geschreven. Dit was gewoon een geintje. Maar ik kan me voorstellen dat je moeite hebt om dat in te zien met dat niveau van je.
Echt? zou je denken? wat een openbaring!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef kL0j00h het volgende:
De Danoontjes zijn vekrijgbaar in cupjes van 50 gram en in cupjes van 100 gram. Danoontje Surprise zit in een verpakking van 125 gram.
"Een Danoontje is zo fucking klein, er past niet eens een lepel in"quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:37 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Je klaagde dat ze te klein waren en niet dat je niet kon vinden hoe klein ze dan wel waren...
Nouuu ze doen er wat mee tenminstequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef kL0j00h het volgende:
Whaha, ik heb nog een reactie gekregen ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste Lexie,
Uw bericht over Danoontje hebben wij ontvangen. Als bedrijf is het belangrijk te weten hoe onze producten worden ervaren.
De Danoontjes zijn vekrijgbaar in cupjes van 50 gram en in cupjes van 100 gram. Danoontje Surprise zit in een verpakking van 125 gram.
Uw reactie over de te kleine Danoontje is inmiddels doorgestuurd naar onze productverantwoordelijken. Zij zijn voortdurend bezig met het bedenken en uitwerken van ideeën. Zeker voor hen is het zeer belangrijk om te weten hoe een product door de consument wordt ervaren.
Graag willen wij u bedanken voor de moeite die u genomen heeft, om ons op de hoogte te stellen.
Heeft u nog vragen bel gerust. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur op het gratis nummer 0800 32 666 31. Of stel uw vraag via het contactformulier op onze website.
Met vriendelijke groet,
DANONE NEDERLAND B.V.
Jozé Scharloo
Consumentenvoorlichting
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Dit is het klaagbaak onderdeel van het forum, ik klaag in dit geval over deze humorloze grap.
Iemand die dit soort brieven schrijft (en vervolgens ook nog verzend) neem ik niet al serieus als ze tegen mij "krijg een leven" zeggen, lol.
Je hebt gelijk, zal het meteen aanpassen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Iemand wijzen op taalfouten en zelf 'verzend' zonder t schrijven.____!
Oh maar wel andere afzeikenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zal het meteen aanpassen.![]()
Na twee jaar vrijwel alleen Engels gesproken te hebben en het afgelopen jaar in China gewoond te hebben sluipen er bij mij ook foutjes in, daarvoor was ik ook geen taalwonder..
Moeten we nog maar even afwachtenquote:
Ik geef gewoon toe dat ik een -t over het hoofd gezien heb, als ik over jouw brief iets zeg moet ik het op zijn minst zelf wel goed doen (daarom verbetering ik het alsnog).quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:39 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Oh maar wel andere afzeiken
En het dan ook nog heel zielig aanpassen.
O ja, het is talenwonder.
1) Geeft overzicht, zeker op een forum;quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Ik geef gewoon toe dat ik een -t over het hoofd gezien heb, als ik over jouw brief iets zeg moet ik het op zijn minst zelf wel goed doen (daarom verbetering ik het alsnog).
Even een paar dingen die mij nogal irriteren aan die pauperbrief:
1) Witregels die werkelijk nergens op slaan.
2) Kansloos taalgebruik in een brief 'een zooi saus', 'fucking' en ik zag ook nog ergens '...' staan. Laat me raden, je werkt in het dagelijks leven met je handen?
3) Je hebt de vreemde behoefte om na ieder 'dubbele punt teken' een hoofdletter te gebruiken.
dat dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Oftewel er wordt niets mee gedaan en je krijgt niets. Nou leuk man.
Al had ik het over 'talen' dan was 'talenwonder' correct. Ik beheers meerdere talen echter vloeiend.quote:
1) Drogreden. Is gewoon fout in een brief. Maak alineas maximaal zes regels lang, zelfs op een forum is dat makkelijker te lezen dan nu het geval.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
1) Geeft overzicht, zeker op een forum;
2) Dat is de grap juist;
3) Dat hoeft niet per se fout te zijn. Zie Jan Renkema.
1)(al eerder genoemd) overzichtelijker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Ik geef gewoon toe dat ik een -t over het hoofd gezien heb, als ik over jouw brief iets zeg moet ik het op zijn minst zelf wel goed doen (daarom verbetering ik het alsnog).
Even een paar dingen die mij nogal irriteren aan die pauperbrief:
1) Witregels die werkelijk nergens op slaan.
2) Kansloos taalgebruik in een brief 'een zooi saus', 'fucking' en ik zag ook nog ergens '...' staan. Laat me raden, je werkt in het dagelijks leven met je handen?
3) Je hebt de vreemde behoefte om na ieder 'dubbele punt teken' een hoofdletter te gebruiken.
1) We hebben het hier over interpretatie. Er is geen regel van zes zinnen per alinea;quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:46 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
1) Drogreden. Is gewoon fout in een brief. Maak alineas maximaal zes regels lang, zelfs op een forum is dat makkelijker te lezen dan nu het geval.
2) Totaal niet grappig, sorry![]()
3) Na een dubbele punt volgt doorgaans een citaat, een opsomming of een verklaring. Een citaat na een dubbele punt begint altijd met een hoofdletter. In jouw geval waren het geen citaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |