quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:58 schreef Westsidee het volgende:
[..]
(Al val je door de correcte spelling en taalgebruik wel door de mand lijkt me)
quote:
en geef ze gewoon een flinke bak chocolade vla met een hele grote toef slagroom!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Geef je kinderen dan iets anders als andijvie.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:37 schreef padlarf het volgende:
Heb ik al gezegd dat redactie echt een megafail is? Als ik bij Danoontje zou werken stopte ik daar direct met lezen en ging de brief linea reacta de prullenbak in. Ik zou hem zelfs uitprinten om hem fysiek weg te kunnen gooien
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:37 schreef padlarf het volgende:
Heb ik al gezegd dat redactie echt een megafail is? Als ik bij Danoontje zou werken stopte ik daar direct met lezen en ging de brief linea reacta de prullenbak in. Ik zou hem zelfs uitprinten om hem fysiek weg te kunnen gooien
Als ik er zou werken zou ik er een 'Wall of Shame & Fail' voor inrichtenquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:37 schreef padlarf het volgende:
Heb ik al gezegd dat redactie echt een megafail is? Als ik bij Danoontje zou werken stopte ik daar direct met lezen en ging de brief linea recta de prullenbak in. Ik zou hem zelfs uitprinten om hem fysiek weg te kunnen gooien
Oftewel er wordt niets mee gedaan en je krijgt niets. Nou leuk man.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef kL0j00h het volgende:
Whaha, ik heb nog een reactie gekregen ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste Lexie,
Uw bericht over Danoontje hebben wij ontvangen. Als bedrijf is het belangrijk te weten hoe onze producten worden ervaren.
De Danoontjes zijn vekrijgbaar in cupjes van 50 gram en in cupjes van 100 gram. Danoontje Surprise zit in een verpakking van 125 gram.
Uw reactie over de te kleine Danoontje is inmiddels doorgestuurd naar onze productverantwoordelijken. Zij zijn voortdurend bezig met het bedenken en uitwerken van ideeën. Zeker voor hen is het zeer belangrijk om te weten hoe een product door de consument wordt ervaren.
Graag willen wij u bedanken voor de moeite die u genomen heeft, om ons op de hoogte te stellen.
Heeft u nog vragen bel gerust. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur op het gratis nummer 0800 32 666 31. Of stel uw vraag via het contactformulier op onze website.
Met vriendelijke groet,
DANONE NEDERLAND B.V.
Jozé Scharloo
Consumentenvoorlichting
Kansloze 'grap'.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef kL0j00h het volgende:
Whaha, ik heb nog een reactie gekregen ook![]()
Kom maar op met de taalfouten, denk dat het wel mee valt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Kansloze 'grap'.
Dat ze dan nog serieus antwoorden is nog triester.![]()
Ik zou deze klant antwoorden met:
Geachte Lexie,
- Leer eerst maar eens Nederlands voordat je een brief schrijft;
- Koop in de toekomst alstublieft geen Danoontje meer van uw WW-uitkering.
You suck.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |