quote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar eff serieus jongens... Ik moet jullie wat vertellen.Helemaal mee eens! en de thee is dan het bier of de sterke drank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
shana natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Ascendancy het volgende:
ISML. yui tegen shana. moeilijk.
De enige 3 tegen elkaar die moeilijker zouden zijn, zijn senjougahara CC en chihiro.
Ik heb shana gestemd ja.quote:
als die keuze er ooit van komt danquote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb shana gestemd ja.
Maar CC tegen senjougahara. Das moeilijk
Nee, alhoewel dat wel leuk gevonden was imo.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat je "Stand Alone" afleveringen hebt, die zoals de naam al zegt meer losse afleveringen zijn en een stukje karakterontwikkeling tonen. En je hebt "Complex" afleveringen die eigenlijk het omvattende verhaal zijn, de rode lijn, en gaan dus over The Laughing Man incident.
Had het pas door toen ik zag dat soms het scherm groen was (Stand Alone) bij de titel van de aflevering en soms blauw (Complex). Alle blauwe afleveringen hebben met elkaar te maken, de groene niet.
(*Valt dood neer*)quote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Ascendancy het volgende:
* Ascendancy schiet met een shotgun op repelsteeltju
Gelukkig hoef ik dit niet meer mee te maken. (*hoest bloed*)quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Ascendancy het volgende:
Dan open ik "Het grote boys love topic #103: Zonder kutjes"
dus als ik ooit ghost in the shell wil gaan kijken moet ik ergens een batch zien te vinden van de complex afleveringenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
.Cake. heeft wel gelijk over de betekenis van de Stand Alone-afleveringen en de Complex-afleveringen. 't stukje van Repelsteeltju gaat over de betekenis van Stand Alone Complex.
Stukje van wiki:
"Ghost in the Shell: Stand Alone Complex contains two types of episodes: "Standalone (SA)" episodes, and "Complex (C)" episodes. Episodes which are designated SA are stand-alone episodes taking place independently of the main plot, while those designated C advance the main plot, which centers on the Laughing Man incident."
Ja, dit las ik ook later pas. Op zich best wel een ingewikkelde thematiek, maar wel interessant om over na te denken. Zoiezo die hele serie wel (vind ik), omdat het vrij realistisch is (ik kan dit allemaal nog wel zien gebeuren zeg maar, itt lightsabers, warpspeed etc.).quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee, alhoewel dat wel leuk gevonden was imo.
Dit is de echte betekenis: "While originally intended to "underscore the dilemmas and concerns that people would face if they relied too heavily on the new communications infrastructure," Stand Alone Complex eventually came to represent a phenomenon where unrelated, yet very similar actions of individuals create a seemingly concerted effort."
Reageer je ook op Keek?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, dit las ik ook later pas. Op zich best wel een ingewikkelde thematiek, maar wel interessant om over na te denken. Zoiezo die hele serie wel (vind ik), omdat het vrij realistisch is (ik kan dit allemaal nog wel zien gebeuren zeg maar, itt lightsabers, warpspeed etc.).
Maar toch, vind die van mij iid wel mooi gevonden *schouderklopje voor mezelf*
En jullie mogen wel gewoon Cake schrijven hoor, die puntjes staan er alleen omdat gewoon "Cake" al bezet was. Ik reageer op allebei
Gelukkig! Pak jij de lapo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |