quote:Op zondag 30 mei 2010 01:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
K-ON.
Nah, tenminste zet het kinderen aan om een instrument te leren spelen. Lol, misschien moet ik meer gaan letten op de goede dingen in anime ipv de slechte, maar bashen is leuk dus laat ik dat toch maar liever niet doen.
Gastquote:Op zondag 30 mei 2010 01:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
K-ON.
Nah, tenminste zet het kinderen aan om een instrument te leren spelen. Lol, misschien moet ik meer gaan letten op de goede dingen in anime ipv de slechte, maar bashen is leuk dus laat ik dat toch maar liever niet doen.
Oh zeg dat dan... dat levert een 50% discount opquote:Op zondag 30 mei 2010 01:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik bedoelde er natuurlijk mee dat jij veel wijzer bent dan ik
Don't say Lazy playbacken met een Haruhi uniform aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze leuker (maar ja, ik speel dan ook zelf bas)
En omdat ik dan toch bezig ben gooi ik deze er ook ff tussendoor. Het zijn de volledige versies van de OP & ED van K-ON!!
Waarom? Gewoon, omdat het K-ON is![]()
Het is een jongenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Don't say Lazy playbacken met een Haruhi uniform aan.
Ze is in ieder geval best wel lekker.
Ik hou niet van K-ON... Het spijt me gasten.
TRAPquote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval best wel lekker.
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Eigenlijk is dit wel een meisje. Dit is Ucon, en die gast die haar nadoet met dat haruhi uniform is Tissue Hina. Die kerel heeft al voor heel wat ontchoochelingen gezorgd op youtube, dat klopt. Maar wees gerust, dit is de real dealquote:
quote:
Eerst was ik zo van.quote:
Maar dankzij dit bericht.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
tis geen playback![]()
[..]
![]()
[..]
Eigenlijk is dit wel een meisje. Dit is Ucon, en die gast die haar nadoet met dat haruhi uniform is Tissue Hina. Die kerel heeft al voor heel wat ontchoochelingen gezorgd op youtube, dat klopt. Maar wees gerust, dit is de real deal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Waarom dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef .Cake. het volgende:
EDIT: snap nu pas waarom het Ghost in the Shell: Stand Alone Complex heet >.<
Omdat je "Stand Alone" afleveringen hebt, die zoals de naam al zegt meer losse afleveringen zijn en een stukje karakterontwikkeling tonen. En je hebt "Complex" afleveringen die eigenlijk het omvattende verhaal zijn, de rode lijn, en gaan dus over The Laughing Man incident.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
De sub van TMD is uitquote:Op zondag 30 mei 2010 14:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan... dat levert een 50% discount op
FMA 59 raw is uitNog eventjes wachten
slecht, maak er dan een macro voorquote:Op maandag 31 mei 2010 01:42 schreef Ascendancy het volgende:
* Ascendancy F5't lekker door bij eclipse.
FMA 59quote:Op maandag 31 mei 2010 01:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De sub van TMD is uit
* Bakakame binnenhengelt
flexgetquote:Op maandag 31 mei 2010 01:42 schreef Ascendancy het volgende:
* Ascendancy F5't lekker door bij eclipse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |