abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82051568
Nu reageert het al niet meer
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_82051576
Echt waar?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_82051584
Rusti rustig, kan niet heksen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_82051594
Moet jij geen bier drinken?
pi_82051599
Hexje is wel een hex. Die kan dat dus wel.
pi_82051603
Met die vieze homo's van haar
pi_82051605
Of heeft het een piemel?
pi_82051608
Nope, beter dat ik gewoon helder blijf. Wel zo fijn.

Waarom ben jij hier dan?
pi_82051629
Ben je aan het werk dan?

De kroeg was dood.
Waardoor ik mij in recordtempo aangeschoten heb gedronken
pi_82051658
Nope, maar over het algemeen is het een goed idee als ik helder blijf hahaha. Ik ben zonder drank al vreemd genoeg

Tsja, shit happens ik heb net mensen op lopen naaien die sp stemmen en geloven in echte liefde haha
pi_82051758
Ik ga misschien SP stemmen.
D66 te rechts, PvdA teveel gevestigde orde en onbetrouwbaar, GL te moralistisch en feministisch. pvdd teveel one-issue
pi_82051881
Ik snap werkelijk niet wat de pvdd als partij heeft bij te dragen.
Pvda, Cohen leek een meesterzet, nu komt hij over als een leek en laat zeker niet dat zien wat van hem verwacht werd.
SP: Komt op veel punten sterk overeen met de pvv, daarbij heb ik nog altijd een beetje een communistische bijsmaak wanneer ik de sp zie/hoor/lees
Groenlinks, uiteraard willen we naar een duurzame sameleving, het moet echter ook economisch rendabel zijn.
pi_82051898
Anime fuck yeah
rice rice baby tututututedudududum
  zaterdag 29 mei 2010 @ 11:27:30 #239
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_82055769
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:08 schreef Ascendancy het volgende:

Quing verneukt quir ook wel eens.
quote:
Of was dat gewoon neuken?
quote:
Of verkrachten natuurlijk
Leuk yaoi plotje
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:57:35 #240
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_82062766
Drugs are bad, mmm'kay?
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:06 schreef Ascendancy het volgende:
R2 leek het alsof de makers dachten, we moeten het verhaal zo onlogisch mogelijk maken, straks komt er nog een voorspelbaar stukje, en dat moeten we niet hebben.
Viel wel mee toch? Zo onlogisch kwam het iig niet op mij over, hoewel er wel een of twee dingetjes tussen zaten die ik niet helemaal begreep, maar goed da's wel vaker

[ Bericht 93% gewijzigd door .Cake. op 29-05-2010 16:28:01 ]
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_82063351
Angel beats.... Donor dinges... Ze zouden zoiets ook hier moeten doen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 22:34:06 #242
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_82079079
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:57 schreef .Cake. het volgende:
Drugs are bad, mmm'kay?
[..]

Viel wel mee toch? Zo onlogisch kwam het iig niet op mij over, hoewel er wel een of twee dingetjes tussen zaten die ik niet helemaal begreep, maar goed da's wel vaker
Neen, die onzin was onzinnig, maar wat verwacht je? Omdat het script uitgelekt was hebben ze het helemaal opnieuw moeten schrijven. Alleen het einde was nog een beetje redelijk, maar het was alsof ik een hogesnelheidstrein in slow motion tegen een dorp zag crashen.
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:19 schreef Qunix het volgende:
Angel beats.... Donor dinges... Ze zouden zoiets ook hier moeten doen
Nee van mijn organen blijven ze af, capisce? Dat Otonashi zo zelfvoldaan kan worden van de gedachte dat iemand anders zijn lever kapot kan drinken ontgaat mij volledig. Als je je organen wilt doneren in het geval dat je overlijdt ga je naar het ziekenhuis, of wat dan ook en vraag je een formulier waar je dat mee kan duidelijk maken!

Maar boeiend, verder was het een goeie aflevering. Tenshi die nu met Otonashi gaat samenspannen om iedereen zelfvoldaan te maken.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_82082796
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

Nee van mijn organen blijven ze af, capisce? Dat Otonashi zo zelfvoldaan kan worden van de gedachte dat iemand anders zijn lever kapot kan drinken ontgaat mij volledig. Als je je organen wilt doneren in het geval dat je overlijdt ga je naar het ziekenhuis, of wat dan ook en vraag je een formulier waar je dat mee kan duidelijk maken!

Maar boeiend, verder was het een goeie aflevering. Tenshi die nu met Otonashi gaat samenspannen om iedereen zelfvoldaan te maken.
Bedoelde meer het onder aandacht brengen in een echte anime
  zondag 30 mei 2010 @ 00:07:08 #245
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_82084678
Ik heb net Hadashi no Gen 2 (Barefoot Gen 2) gekeken, fantastische anime over een groep kinderen die proberen te overleven nadat Japan genuked is. Traantjeswegpinkmateriaal Maakte meer indruk op me dan Grave of the Fireflies. Later moet ik nog maar eens het eerste deel kijken.
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
  zondag 30 mei 2010 @ 00:16:37 #246
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82085234
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 30 mei 2010 @ 00:17:59 #247
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_82085303
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:06 schreef Ascendancy het volgende:
R2 was kut. R1 was geniaal.
R2 leek het alsof de makers dachten, we moeten het verhaal zo onlogisch mogelijk maken, straks komt er nog een voorspelbaar stukje, en dat moeten we niet hebben.

Disclaimer: Deze post kan aanstootgevend zijn en onjuiste informatie bevatten ivm met alcohol. Voor klachten verwijs ik u graag door naar wdn.
* wdn noteert 50 euro: Ascendary. Voor het misbruiken van mijn username.
Rekeningen worden verstuurd aan het einde van de maand
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 30 mei 2010 @ 01:02:10 #248
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_82087233
quote:
K-ON.

Nah, tenminste zet het kinderen aan om een instrument te leren spelen. Lol, misschien moet ik meer gaan letten op de goede dingen in anime ipv de slechte, maar bashen is leuk dus laat ik dat toch maar liever niet doen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_82087372
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef wdn het volgende:

[..]

* wdn noteert 50 euro: Ascendary. Voor het misbruiken van mijn username.
Rekeningen worden verstuurd aan het einde van de maand
Ik bedoelde er natuurlijk mee dat jij veel wijzer bent dan ik
  zondag 30 mei 2010 @ 01:33:14 #250
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_82088160
quote:
Persoonlijk vind ik deze leuker (maar ja, ik speel dan ook zelf bas )

En omdat ik dan toch bezig ben gooi ik deze er ook ff tussendoor. Het zijn de volledige versies van de OP & ED van K-ON!!

Waarom? Gewoon, omdat het K-ON is

ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')