quote:
quote:
Leuk yaoi plotjequote:
Viel wel mee toch? Zo onlogisch kwam het iig niet op mij over, hoewel er wel een of twee dingetjes tussen zaten die ik niet helemaal begreep, maar goed da's wel vakerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:06 schreef Ascendancy het volgende:
R2 leek het alsof de makers dachten, we moeten het verhaal zo onlogisch mogelijk maken, straks komt er nog een voorspelbaar stukje, en dat moeten we niet hebben.
Neen, die onzin was onzinnig, maar wat verwacht je? Omdat het script uitgelekt was hebben ze het helemaal opnieuw moeten schrijven. Alleen het einde was nog een beetje redelijk, maar het was alsof ik een hogesnelheidstrein in slow motion tegen een dorp zag crashen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:57 schreef .Cake. het volgende:
Drugs are bad, mmm'kay?
[..]
Viel wel mee toch? Zo onlogisch kwam het iig niet op mij over, hoewel er wel een of twee dingetjes tussen zaten die ik niet helemaal begreep, maar goed da's wel vaker![]()
Nee van mijn organen blijven ze af, capisce? Dat Otonashi zo zelfvoldaan kan worden van de gedachte dat iemand anders zijn lever kapot kan drinken ontgaat mij volledig. Als je je organen wilt doneren in het geval dat je overlijdt ga je naar het ziekenhuis, of wat dan ook en vraag je een formulier waar je dat mee kan duidelijk maken!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:19 schreef Qunix het volgende:
Angel beats.... Donor dinges... Ze zouden zoiets ook hier moeten doen
Bedoelde meer het onder aandacht brengen in een echte animequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee van mijn organen blijven ze af, capisce? Dat Otonashi zo zelfvoldaan kan worden van de gedachte dat iemand anders zijn lever kapot kan drinken ontgaat mij volledig. Als je je organen wilt doneren in het geval dat je overlijdt ga je naar het ziekenhuis, of wat dan ook en vraag je een formulier waar je dat mee kan duidelijk maken!
Maar boeiend, verder was het een goeie aflevering. Tenshi die nu met Otonashi gaat samenspannen om iedereen zelfvoldaan te maken.
wowquote:
* wdn noteert 50 euro: Ascendary. Voor het misbruiken van mijn username.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:06 schreef Ascendancy het volgende:
R2 was kut. R1 was geniaal.
R2 leek het alsof de makers dachten, we moeten het verhaal zo onlogisch mogelijk maken, straks komt er nog een voorspelbaar stukje, en dat moeten we niet hebben.
Disclaimer: Deze post kan aanstootgevend zijn en onjuiste informatie bevatten ivm met alcohol. Voor klachten verwijs ik u graag door naar wdn.
K-ON.quote:
Ik bedoelde er natuurlijk mee dat jij veel wijzer bent dan ikquote:Op zondag 30 mei 2010 00:17 schreef wdn het volgende:
[..]
* wdn noteert 50 euro: Ascendary. Voor het misbruiken van mijn username.
Rekeningen worden verstuurd aan het einde van de maand
Persoonlijk vind ik deze leuker (maar ja, ik speel dan ook zelf basquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |