Jaja. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf altijd een Eindhovenaar! Ik ga op missiewerk in Utrecht.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
succes pater erikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
jij gaat in utrecht een philips lichtje opstekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waar blijven die 2 collega's van je ?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was naar een kijkavond.
En nu heb ik binnenkort een kamer!
!
Waag het eens te denken dat onze filmavonden stoppenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, Erik op kamers
O wacht, nou gaan vast de marathonavondjes stoppen
De liefde is over. Hij wordt een bovenderivierder
Kijk maar uit, zodra je boven de rivieren gaat wonen is het gedaan met je! Je verliest je identiteit, je wordt onbeschoft en Brabanders willen niets meer met je te maken hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waag het eens te denken dat onze filmavonden stoppen! Heb je zo weinig vertrouwen en me
?
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zodra je boven de rivieren gaat wonen is het gedaan met je! Je verliest je identiteit, je wordt onbeschoft en Brabanders willen niets meer met je te maken hebben.
Maar ik ben er dan nog voor je hoor!
Mijn vriendin, die een tijd in A'dam heeft gewoond, zei eens "Gadverdamme Steeph... gad-ver-damme! Ik dacht dat het nooit zou gebeuren maar.... ik ben aan het veramsterdammen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waag het eens te denken dat onze filmavonden stoppen! Heb je zo weinig vertrouwen en me
?
Je kan mij ook niet vertellen dat het gezond is om maar thuis te blijven wonenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vriendin, die een tijd in A'dam heeft gewoond, zei eens "Gadverdamme Steeph... gad-ver-damme! Ik dacht dat het nooit zou gebeuren maar.... ik ben aan het veramsterdammen!". En toen ze dat merkte is ze snel terugverhuisd
Maar Erik, je kan het!
Nee absoluut nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan mij ook niet vertellen dat het gezond is om maar thuis te blijven wonen.
Hoezo? Mag je alleen op kamers als je gaat studeren? Het gaat toch ook om het op jezelf wonen en voor jezelf zorgen? Maar goed, als je in Utrecht gata studeren snap ik dat je dat daar gaat doen. Het is je vergeven.quote:En op kamers in Eindhoven vind ik zo nutteloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:35 schreef Ang3l het volgende:
Hoezo? Mag je alleen op kamers als je gaat studeren? Het gaat toch ook om het op jezelf wonen en voor jezelf zorgen? Maar goed, als je in Utrecht gata studeren snap ik dat je dat daar gaat doen. Het is je vergeven.Nee ik bedoel meer dat als ik in Utrecht studeer en op kamers ga, dat het dan niet zo veel zin heeft om in Eindhoven op kamers te gaan. Dan schiet ik er qua tijd vrijwel niets mee op en ga er qua geld enorm op achteruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Vandaar ook mijn:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat als ik in Utrecht studeer en op kamers ga, dat het dan niet zo veel zin heeft om in Eindhoven op kamers te gaan. Dan schiet ik er qua tijd vrijwel niets mee op en ga er qua geld enorm op achteruit.
quote:Maar goed, als je in Utrecht gaat studeren snap ik dat je dat daar gaat doen.
Dit klinkt allemaal heel aannemelijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zodra je boven de rivieren gaat wonen is het gedaan met je! Je verliest je identiteit, je wordt onbeschoft en Brabanders willen niets meer met je te maken hebben.
Ook alleen omdat jij 't al gewend bent, als Twentenaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal heel aannemelijk!
Ervaringsdeskundige hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen omdat jij 't al gewend bent, als Twentenaar.
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan mij ook niet vertellen dat het gezond is om maar thuis te blijven wonen. En op kamers in Eindhoven vind ik zo nutteloos
.
I totally feel ya...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:26 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met deze werkweek.
Ik wil met vakantie en aan andere dingen denken.
Proficiat met je nieuwe kamerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van mijn toekomstige huisgenoten is ook een Tukker. Maar de andere komt uit roermond en nog een andere nieuwe heeft zijn ouderlijk huis hier ongeveer een kilometer vandaan staan (wat trouwens een enorm toffe jongen is die heel goed kan gitaren).
Gitarenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een van mijn toekomstige huisgenoten is ook een Tukker. Maar de andere komt uit roermond en nog een andere nieuwe heeft zijn ouderlijk huis hier ongeveer een kilometer vandaan staan (wat trouwens een enorm toffe jongen is die heel goed kan gitaren).
Plaats een oproep op gay.nl. Gezocht: piano jongen met lange vingers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gitaren![]()
Zingen + gitaren
En piano! Maar die ken ik nog geen.
Ik heb zelf al de pianovingersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Plaats een oproep op gay.nl. Gezocht: piano jongen met lange vingers.
Of zoiets.
Een leuke "hetero", daar draai je je hand ook niet omquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelf al de pianovingers
Speel het alleen niet
En het hoeft geen homo te zijn hoor
Maar het zou een leuke bijkomstigheid zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Hij moet kunnen spelen! Hij hoeft m'n bed niet in
Seks hoeft niet in bed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Hij moet kunnen spelen! Hij hoeft m'n bed niet in
maar is wel het fijnst.quote:
ieder zijn meug.quote:
Neeh,quote:
o das me ook een paar keer gebeurd, dat ik zo dronken was dat ik mijn telefoon her en der liet liggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neeh,![]()
van 3 nachten leer je het om er geen te krijgen
Mis alleen me telefoon, wordt vanavond gelukkig weer gebracht
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb net de bandenspanning van het reservewiel van mijn auto gecontroleerd, nooit eerder aan gedacht om dat eens te doen.
Oh dan heb je geluk want je ging toch vrijdag pas wer naar Rotterdam, of heb ik het dan compleet verkeerd begrepen..?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neeh,![]()
van 3 nachten leer je het om er geen te krijgen
Mis alleen me telefoon, wordt vanavond gelukkig weer gebracht
Neeh goed begrepen maar die vriend van me gaat m met de auto ff langsbrengenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dan heb je geluk want je ging toch vrijdag pas wer naar Rotterdam, of heb ik het dan compleet verkeerd begrepen..?
hehe nee, had m de volgende dag in de auto laten liggen bij een vriend..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das me ook een paar keer gebeurd, dat ik zo dronken was dat ik mijn telefoon her en der liet liggen.
Alle gewone banden waren keurig op spanning (maar hij was ook een week geleden bij de garage voor een kleine beurt), maar dat reservewiel was wel erg zacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Heb je een típ gekregen van iemand dan??
"Het" zal (hoop ik) geen voorteken zijn, hoor.
oh ikzelf gebruik al heel lang Debian, bovendien ben ik bedrijfstechnisch nog op windows aant klooien!quote:
windows 7 is by far de beste "home user" besturingssysteem.. maar persoonlijk blijf ik erbij dat er niets zo was als Windows 2000quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:17 schreef wonderer het volgende:
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik W7 wel erg fijn vind. Baal alleen wel dat Word een functie heeft die voor mij ERG handig is, maar OOo heeft die niet, dus ik ben zowat verplicht om MS Word te gebruiken
Het ging over piano, muziek. Niet over sexquote:
Start > Configuratiescherm > Persoonlijke Instellingen > Windows klasiekquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:42 schreef Vlarp het volgende:
Windows 7
Vind het echt bijzonder prettig werken! De start balk en alle Aero foefjes ga je al heel snel heel intuïtief gebruiken
Serieus, ga eens met je tijd mee man!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
Start > Configuratiescherm > Persoonlijke Instellingen > Windows klasiek
ik ben juist heel eigentijds... vandaar dat ik ook al die glass rotzooi uit zet!quote:
ja!quote:
Daarvan zijn er meer in dit topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:57 schreef Xiance het volgende:
TE treurig gewoon.. leer ik eindelijk een leuke vent kennen, issie getrouwd!!
ik zeg, van mijn liefdesleven kun je een filmscript maken die zelfs de titanic nog doet verbleken..
die lijkt er een sitcom bij
Ik ben de enige die het van andermans soap moet hebben om een boek te kunnen schrijvenquote:
hoeveel materiaal heb je nodig?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het van andermans soap moet hebben om een boek te kunnen schrijven
Eigenlijk niet zo veel meer, deel drie wordt wat anders van opzet, hij slet niet meer zo veel rond (hij wordt ook een dagje ouderquote:
owww we gaan nu de fase in waarin ie wat serieuzer gedumpt gaat worden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo veel meer, deel drie wordt wat anders van opzet, hij slet niet meer zo veel rond (hij wordt ook een dagje ouder)
De helft hiervan zit al in de eerste twee boeken jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
owww we gaan nu de fase in waarin ie wat serieuzer gedumpt gaat worden?
of dat dan zn collega er met zn nieuwe date vandoor gaat?
of dat zn date getrouwd blijkt te zijn en eigenlijk alleen op sex uit is?
of dat zn vriendje middenin de nacht hem opbeld en het uit maakt omdat "mijn moeder denkt niet dat wij bij elkaar passen" ?
been there.. done that..
gelukkig heb ik Celine Dion
PLAGIAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
De helft hiervan zit al in de eerste twee boeken ja
quote:
Hee bro, ook weer aan het fokken of was het zomaar even je neus laten zien ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Onder der douche is ook lekker warm!
TNX, ik geef mijn collega morgen een dvd en dan krijg ik het ook, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja!
versie 10.4 is een vooruitgang..
en als je de overstap naar linux wil (proberen te) maken, is Ubuntu eigenlijk DE distro die je hebben moet.
Ubuntu is gebaseerd op Debian, wat al heel lang bekend staat als een robust, stabiel en veilig systeem.
Die voordelen heeft Ubuntu dus ook, maar waar Debian Vaak oudere (en volgens hun) stabielere software..
Ubunbtu daarintegen loopt vaak voorop met enkele andere distro's wat beteft nieuwigheden.. the best of both worlds dus
Ja!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wie houd er hier van dance/electro
nwe cd van Kelis is echt geniaal focking lekker
ben al aan de hele avond de buren boos aan het maken ermeequote:
Ik. maar kelis is toch geen electro?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wie houd er hier van dance/electro
nwe cd van Kelis is echt geniaal focking lekker
Wie dan?quote:
nwe cd is zwaar dance electroquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. maar kelis is toch geen electro?
Of de nieuwe cd wel?
flesh tonequote:
okí hoop dat je em vet vindquote:
quote:
ja m'n komma's deden het ff niet met 1 vinger typendquote:
En dat noemt zich schrijver.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het van andermans soap moet hebben om een boek te kunnen schrijven
Heel postmodern hoor, dan denkt men ook dat alles al ooit geschreven of gezegd is en dat een verhaal niets meer is dan een herhaling van reeds gemaakte woorden en zinnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dat noemt zich schrijver.Beetje de dingen hier over typen, wat namen veranderen, kaftje er om heen en klaar.
Heb je de titel wel zelf bedacht?
Nr 4 ben ik nu, en die's idd erg lekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
okí hoop dat je em vet vind
plus beter dat je doucht, dan ren je niet zo snel om em uit te zetten en hoor je em ff helemaal tenminste 1 keer
nr 456 en 7 zijn super lekkr
Lees het nou eerst maar eens voor je conclusies gaat trekkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dat noemt zich schrijver.Beetje de dingen hier over typen, wat namen veranderen, kaftje er om heen en klaar.
Heb je de titel wel zelf bedacht?
je kan et wiel maar 1 keer uitvinden tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel postmodern hoor, dan denkt men ook dat alles al ooit geschreven of gezegd is en dat een verhaal niets meer is dan een herhaling van reeds gemaakte woorden en zinnen.
Ik ken het oorspronkelijke bronmateriaal al.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees het nou eerst maar eens voor je conclusies gaat trekken
ja true truequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr 4 ben ik nu, en die's idd erg lekker.
Het is een stuk meer electro dan de R&B die ze eerst maakte
Het mag van mij nog iets harder qua electro, maar goed, ik ben dan ook van de Crystal Castles, Kap Bambino en You love her coz she's dead.
Maar: Lekkere ritmes tot nu toe
Klopt, ik had ff een inzinking, maar dat is echt niet nodig.quote:
Dan hebben ze Mak Z Danielewski nog niet gelezen, die verzint gewoon nieuwe woordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel postmodern hoor, dan denkt men ook dat alles al ooit geschreven of gezegd is en dat een verhaal niets meer is dan een herhaling van reeds gemaakte woorden en zinnen.
Als je dat zo neerzet doet me dat denken aan "vroegah"l links, rechts, zij, sluit, links, rechts, zij, sluit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Ow nr 5, a capella, ken ik
Volgens mij hebben we die met dansles gehad.
Of op stap of zo.
Ja, nouquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik ken het oorspronkelijke bronmateriaal al.
Hee Bartje! alles goed met jou?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je dat zo neerzet doet me dat denken aan "vroegah"l links, rechts, zij, sluit, links, rechts, zij, sluit...
Intrigerendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hebben ze Mak Z Danielewski nog niet gelezen, die verzint gewoon nieuwe woorden
Erg lastig lezen, erg stylistisch, wel af en toe zo mooiDie man vindt taal en schrijven echt opnieuw uit.
Heb nu 3 boeken van hem gelezen.
The House of Leaves
The 50 year sword
Only Revolutions
O die heb ik ook gehad hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je dat zo neerzet doet me dat denken aan "vroegah"l links, rechts, zij, sluit, links, rechts, zij, sluit...
Je kan ook lenen, en dan bedoel ik niet 't geldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
JA dat heb je wel eens eerder laten zien. Als ik geld had dan zou ik er naar uitkijken, maar het is érg triest gesteld met mijn geld
! Kutborg (en dan bedoel ik niet die uit Star Trek).
Ja, alleen moet ik dan ook wel tijd hebben om het te lezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook lenen, en dan bedoel ik niet 't geld
In de trein. Oh wacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ik dan ook wel tijd hebben om het te lezen.
Ik vind dat niet helemaal een passende vergelijking.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nouJe stopt toch ook niet met origami omdat je het oorspronkelijke materiaal (papier) al kent en het van voorbeelden namaakt?
Ja dat is straks ook overquote:
Alles is al een keer gevouwen en jij vouwt het na.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind dat niet helemaal een passende vergelijking.
Ja stom dus hequote:
Dat is als het lezen van een boek of het spelen van bladmuziek of het koken van een recept.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles is al een keer gevouwen en jij vouwt het na.
Oké dan anders. Schilderen. Als je bv een bloem schildert ... ja die zijn er ook al 1000 geschilderd. Het gaat er om dat jij er je eigen ding van maakt, iets vernieuwends. Zo kan Wondy's materiaal al bestaan, maar hij geeft er z'n eigen draai aan. Venieuwd 't.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is als het lezen van een boek of het spelen van bladmuziek of het koken van een recept.
Wat ga je er serieus op inquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké dan anders. Schilderen. Als je bv een bloem schildert ... ja die zijn er ook al 1000 geschilderd. Het gaat er om dat jij er je eigen ding van maakt, iets vernieuwends. Zo kan Wondy's materiaal al bestaan, maar hij geeft er z'n eigen draai aan. Venieuwd 't.
Hej Otje, ja met mij welquote:
Hahahaha nee je hebt ook helemaal gelijk dat je et dansles noemt, maar mijn referentiekader is een beetje ingesteld op ballroom/latinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die heb ik ook gehad hoor
2.5 jaar ballroom/latin, 8 jaar hiphop/streetdance, 1 jaar modern.
Maar hoe moet ik 't anders noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |