Ja!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wie houd er hier van dance/electro
nwe cd van Kelis is echt geniaal focking lekker
ben al aan de hele avond de buren boos aan het maken ermeequote:
Ik. maar kelis is toch geen electro?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wie houd er hier van dance/electro
nwe cd van Kelis is echt geniaal focking lekker
Wie dan?quote:
nwe cd is zwaar dance electroquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. maar kelis is toch geen electro?
Of de nieuwe cd wel?
flesh tonequote:
okí hoop dat je em vet vindquote:
quote:
ja m'n komma's deden het ff niet met 1 vinger typendquote:
En dat noemt zich schrijver.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben de enige die het van andermans soap moet hebben om een boek te kunnen schrijven
Heel postmodern hoor, dan denkt men ook dat alles al ooit geschreven of gezegd is en dat een verhaal niets meer is dan een herhaling van reeds gemaakte woorden en zinnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dat noemt zich schrijver.Beetje de dingen hier over typen, wat namen veranderen, kaftje er om heen en klaar.
Heb je de titel wel zelf bedacht?
Nr 4 ben ik nu, en die's idd erg lekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
okí hoop dat je em vet vind
plus beter dat je doucht, dan ren je niet zo snel om em uit te zetten en hoor je em ff helemaal tenminste 1 keer
nr 456 en 7 zijn super lekkr
Lees het nou eerst maar eens voor je conclusies gaat trekkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dat noemt zich schrijver.Beetje de dingen hier over typen, wat namen veranderen, kaftje er om heen en klaar.
Heb je de titel wel zelf bedacht?
je kan et wiel maar 1 keer uitvinden tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel postmodern hoor, dan denkt men ook dat alles al ooit geschreven of gezegd is en dat een verhaal niets meer is dan een herhaling van reeds gemaakte woorden en zinnen.
Ik ken het oorspronkelijke bronmateriaal al.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lees het nou eerst maar eens voor je conclusies gaat trekken
ja true truequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nr 4 ben ik nu, en die's idd erg lekker.
Het is een stuk meer electro dan de R&B die ze eerst maakte
Het mag van mij nog iets harder qua electro, maar goed, ik ben dan ook van de Crystal Castles, Kap Bambino en You love her coz she's dead.
Maar: Lekkere ritmes tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |