Oh jij bent dat dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als je het over de xboxgamertags hebt, ik ben nog 3 dagen ofzo Boredoming
Das klote, al een mailtje gestuurd naar die gasten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:43 schreef Muchachooo het volgende:
het is ook niet te geloven. ik denk, examens zijn klaar, ik koop weer xboxlive. loopt die site uiteraard vast ná mijn betaling maar vóór ik de code krijg
En met wie heb ik het genoegen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh jij bent dat dus.
[..]
Das klote, al een mailtje gestuurd naar die gasten?
Ik had als afwisseling weer eens een keer MW2 gespeeld,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En met wie heb ik het genoegen?
OT: Nog lui op xbox die vanavond gaan knallen?
ja, maar na een uur nog geen antwoord. ik denk dat ik mijn laatste 48-uurs trial er maar in ga knallen, en dan na het weekend die drie maanden activeren ofzo. als ik ze nog krijg... heb ze een screenshot gestuurd van de afschrijving op mijn bankrekening, dus als het goed is zouden ze die code opnieuw kunnen sturenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh jij bent dat dus.
[..]
Das klote, al een mailtje gestuurd naar die gasten?
K zit soms wel in een party met PiereTT en Cagystorm.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En met wie heb ik het genoegen?
OT: Nog lui op xbox die vanavond gaan knallen?
Ah oke, dus ff afwachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja, maar na een uur nog geen antwoord. ik denk dat ik mijn laatste 48-uurs trial er maar in ga knallen, en dan na het weekend die drie maanden activeren ofzo. als ik ze nog krijg... heb ze een screenshot gestuurd van de afschrijving op mijn bankrekening, dus als het goed is zouden ze die code opnieuw kunnen sturen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb MW2 vandaag weer ergens opgepikt na 'm een maand geleden verkocht te hebben. Niet te geloven
Wat gebeurde er na "Nooit meer na RDR"?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb MW2 vandaag weer ergens opgepikt na 'm een maand geleden verkocht te hebben. Niet te geloven
Ja, had ik net ook door.. 200xp voor 1 kill.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat gebeurde er na "Nooit meer na RDR"?
Verder, onaangekondigd dubbel XP op xbox?
De singleplayer van RDR is top, maar de multiplayer vind ik minder.quote:
Gisteren op ps3 ook!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef FalleNk810i het volgende:
jammer dat het zoals altijd alleen weer eens op die grafbox is, wil ook weer double xp weekend. Volgend weekend ook weer dacht ik. xboxonly ofc
Bijna 2de prestigeaf en toe wel weer lekker om vanaf het ''begin'' weer te beginnen
Ja gisteren niet nu vandaag wel:D en dan ga ik natuurlijk net sociaal met vrienden chillenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:50 schreef leeroy het volgende:
[..]
Gisteren op ps3 ook!
Ben gelijk prestige gegaan!
Gisteren wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja gisteren niet nu vandaag wel:D en dan ga ik natuurlijk net sociaal met vrienden chillen
Hoezo doe je t niet? Nu mis je de titles, emblems van prestige challenges...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:30 schreef Muchachooo het volgende:
prestigeik doe het nog steeds niet, en er is niemand die mij op een andere gedachte kan brengen
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:24 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoezo doe je t niet? Nu mis je de titles, emblems van prestige challenges...
quote:NEW MAPS:
1. Gulag
2. Vertigo
3. Oilrig
OLD MAPS:
4. Shipment
5. Crossfire
Dudequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef Tauchmeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |