Oftewel, er waren gewoon een paar zeer incompetente mensen die een vinger in de pap hebben gehad bij het maken van dit spel.quote:Welkom op deze vergadering op 2 juni 2009.
In deze vergadering gaan we het op de eerste plaats hebben over hoe we ons spel noobvriendelijk kunnen maken door er belachelijke en goedkope dingen in te zetten.
Ok, Henk, heb jij een idee hoe we dit het best kunnen aanpakken?
Henk: "Ja. Ik zat te denken aan onzichtbare raketschoenen waardoor je 10 meter vooruit schiet als je iemand wil knifen."
Prima idee henk. Dan wil ik de vergadering hierbij sluiten.
Ik weet iig dat in splitscreen er wel een explosive spawn protection is. De andere "spawn protection" is painkillerquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
Er zitten inderdaad dingen in waarvan ik denk "hoe zijn die vergaderingen en brainstormsessie geweest toen ze dit bedachten?" Commando? WTF? Dan zijn ze dus een vergadering aan het houden en dan moet dan zo zijn gegaan:
[..]
Oftewel, er waren gewoon een paar zeer incompetente mensen die een vinger in de pap hebben gehad bij het maken van dit spel.
Wat ik het belachelijkst van dit spel vind is dat je zo vaak achter elkaar gespawnkilled wordt. Zelfs door helikopters en hariers, terwijl die niet eens door spelers bestuurd worden.
Er zijn games van meer dan 10 jaar oud die zoiets simpels als spawn protection hebben. Hoe moeilijk is het om te bedenken dat je gewoon de eerste 3 seconde nadat je spawnt niet geraakt kan worden door killstreaks en explosieven.?
Nohh ik weet niet wat het is maar ACR vind ik echt bout.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe kan je de ACR nou kut vinden. Richten en schieten, alleen op close range is ie ruk en zelfs dan gewoon lekker hipfiren!
De ACR is een lachertje, kun je zelfs mee rechtdoor schieten als je geraakt wordt.
Semtex er op/achter, Claymore neerzetten, wachten tot ie je ramt en in zn zij rammen en veel bewegen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef FalleNk810i het volgende:
ook zo vervelend is dat je altijd in het verliezende team wordt gezet en dat je als gevolg helemaal overhoop wordt gelopen door het andere team.
Wat bij veel al voorkomt is dat je in de lobby quit en dan join en weer in precies dezelfde terecht komt.. vandaag ging ik uit een match terwijl deze al begonnen was, join game, weer precies in diezelfde -_-
iemand nog tactiek om riot shield personen te ownen als ze recht voor je staan?
Eerst semtex/frags/flashes proberen, claymores werken ook inderdaad, proberen op de voeten te schieten, en anders gewoon even wegrennen, om daarna in hun rug/zij te schietenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef FalleNk810i het volgende:
iemand nog tactiek om riot shield personen te ownen als ze recht voor je staan?
Goeie, weet ik niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 18:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eerst semtex/frags/flashes proberen, claymores werken ook inderdaad, proberen op de voeten te schieten, en anders gewoon even wegrennen, om daarna in hun rug/zij te schieten
Werkt FMJ trouwens niet bij een riot shield?
Ok, ik gebruik nooit een shotgun, maar het is wel een keer het proberen waardquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Goeie, weet ik niet.
De AA-12 schiet er trouwens dwars doorheen (of ik moet magische tegenstanders hebben gehad).
Ik heb nog nooit iets van terugketsen gemerkt.. redelijk wat magazijnen RPD er in geschoten ook van vrij dichtbij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 19:15 schreef FalleNk810i het volgende:
lijkt me ook niet fijn als je je volle bak shotgun bullets teruggekaatst krijgt
boosterquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van terugketsen gemerkt.. redelijk wat magazijnen RPD er in geschoten ook van vrij dichtbij.
Denk dat dat alleen van toepassing is op Hardcore?
Paar keer geprobeerd met mn broertje, verveelden ons en cagematch bestond nog.quote:
Inderdaad kut, dat vind ik zo jammer aan de Spas. Veel te vaak hitmarkers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eergister had ik echt een potje spas-rape.
Geweldige gun.![]()
Zeker 16 kills achterelkaar hipfire.
1 ding is echt belachelijk! Als een gast met een Intervention een meter naast je schiet, ben je alsnog dood. Maar als je met een spas iemand vol raakt, krijg je (soms) hitmarker..![]()
Ik bedoel maar wtf?!
Herkenbaar inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eergister had ik echt een potje spas-rape.
Geweldige gun.![]()
Zeker 16 kills achterelkaar hipfire.
1 ding is echt belachelijk! Als een gast met een Intervention een meter naast je schiet, ben je alsnog dood. Maar als je met een spas iemand vol raakt, krijg je (soms) hitmarker..![]()
Ik bedoel maar wtf?!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef DeeBee het volgende:
Die precision airstrike is wel echt de meest trieste killstreak reward die er is ongeveer.
Toch maar even 50x gehaald voor de challenge en emblem, maar man... Denk 35 kills ermee of zo en 15 suicides of iets.
Emergency airdrop blijft echt hilarisch, de natuur van de mens komt dan goed naar voren...stelletje ratten altijd uit je team.
De matchmaking en P2P shizzle blijft echt een van de grote problemen van deze game. Wat iemand al zei: je komt in 85% van de gevallen in een losing team en daardoor heb je gelijk een graf game... Verder is het gewoon onwijs gay dat er een minuut van die wachttijd is in de lobby of zo, enige wat daar altijd gebeurt is dat de helft van de mensen leaved.Waarom zit dat erin?! Gelijk door met het volgende level gewoon...hop hop...
Dat valt reuze mee hoor. Je weet uit welke richting je vliegtuig komt, dus je weet al in welke lijn ze komen. Leg desnoods een tac. insertion neer en zorg er gewoon voor dat je dit niet in vijandig gebied doet. Je hebt als je fatsoenlijk gooit sowieso 3 drops.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Precision airstrike![]()
![]()
En emegergency airdrop ga ik niet eens halen want met een beetje geluk kan je 1 van je eigen doosjes openen
5 kills met predator maakt het weer goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik spawn net recht voor een vijand die meteen een mes langs mn keel haaltWat een spel, wat een spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |