dat is 250 mijl rennen ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:17 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben mijn Scavenger challenge maar aan het volmaken, Lightweight heb ik maar uitgesteld tot volgende prestigeDat wordt 70 levels lang rondrennen, anders haal je dat nooit
Precies, en ik heb al 50 levels gedaan over Marathonquote:
hoe saai is dat man, 70 levels lang commando kniferquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, en ik heb al 50 levels gedaan over MarathonDus dat wordt even flink doorrennen in de volgende prestige, dan wordt ik zon smerige rondrencommandoknifert
Ja klopt, maar dan blijft het spel tenminste een beetje afwisselendquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hoe saai is dat man, 70 levels lang commando knifer![]()
sitrep pro 6 is ook echt pain in the ass, 750 enemy devices vernietigen
ik vind dat ze all pro sniper only hadden moeten makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan blijft het spel tenminste een beetje afwisselend![]()
Gister trouwens All Pro gehaald met de AUG
Ik ben pas deze prestige (3e) begonnen met snipen, en ik kan het nog steeds nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik vind dat ze all pro sniper only hadden moeten maken
dan had ik tenminste iets bijzonders daarmee![]()
dat was nog voor de 1e prestige, all pro en collateral in een keer gehaald
Hier nog zo eenquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 14:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben pas deze prestige (3e) begonnen met snipen, en ik kan het nog steeds niet
Ik ben gestopt bij 30, toen had ik genoeg van, zit nu op 57 of 58 3e prestige.. maar ik wil al die challenges van die perks hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Hier nog zo een.
Lightweight nu trouwens op 120 staan ofzo.. erg zonde om dat weg te gooien, ben nu 65 op 3e prestige.
Cage match en dan rondjes gaan rennen met zn 2enquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 14:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben gestopt bij 30, toen had ik genoeg van, zit nu op 57 of 58 3e prestige.. maar ik wil al die challenges van die perks hebben
Speel jij op 360?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Cage match en dan rondjes gaan rennen met zn 2en.
Yepquote:
cagematch is gonequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Cage match en dan rondjes gaan rennen met zn 2en.
Aanmaakblokjequote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 15:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GT? Of heb ik je al in mn lijst![]()
?
3rd person was de enige cagematchquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Aanmaakblokje.
Maar idd dacht ook ergens gelezen te hebben dat cage match weg is..
3rd person equivalent is er ook niet?
Ah, klok-klepel verhaal.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 15:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3rd person was de enige cagematch
de enige keer dat ik heb geboost was om booster justice te bedrijvenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah, klok-klepel verhaal.
Alleen FFA wat Riot shield proberen te boosten tijd geleden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:23 schreef FalleNk810i het volgende:
Sommige attachments zijn echt te nutteloos op sommige wapens.. thermal op Mpk5![]()
moest laatst 20 kills maken met ACOG erop, ging toch sneller dan ik had verwacht. maarja wel bs op close combat wapen..
Godverdomme, ik ben niet de enige!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
deze man kan zelfs uit de weg met een thermal vector
Oftewel, er waren gewoon een paar zeer incompetente mensen die een vinger in de pap hebben gehad bij het maken van dit spel.quote:Welkom op deze vergadering op 2 juni 2009.
In deze vergadering gaan we het op de eerste plaats hebben over hoe we ons spel noobvriendelijk kunnen maken door er belachelijke en goedkope dingen in te zetten.
Ok, Henk, heb jij een idee hoe we dit het best kunnen aanpakken?
Henk: "Ja. Ik zat te denken aan onzichtbare raketschoenen waardoor je 10 meter vooruit schiet als je iemand wil knifen."
Prima idee henk. Dan wil ik de vergadering hierbij sluiten.
Ik weet iig dat in splitscreen er wel een explosive spawn protection is. De andere "spawn protection" is painkillerquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
Er zitten inderdaad dingen in waarvan ik denk "hoe zijn die vergaderingen en brainstormsessie geweest toen ze dit bedachten?" Commando? WTF? Dan zijn ze dus een vergadering aan het houden en dan moet dan zo zijn gegaan:
[..]
Oftewel, er waren gewoon een paar zeer incompetente mensen die een vinger in de pap hebben gehad bij het maken van dit spel.
Wat ik het belachelijkst van dit spel vind is dat je zo vaak achter elkaar gespawnkilled wordt. Zelfs door helikopters en hariers, terwijl die niet eens door spelers bestuurd worden.
Er zijn games van meer dan 10 jaar oud die zoiets simpels als spawn protection hebben. Hoe moeilijk is het om te bedenken dat je gewoon de eerste 3 seconde nadat je spawnt niet geraakt kan worden door killstreaks en explosieven.?
Nohh ik weet niet wat het is maar ACR vind ik echt bout.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe kan je de ACR nou kut vinden. Richten en schieten, alleen op close range is ie ruk en zelfs dan gewoon lekker hipfiren!
De ACR is een lachertje, kun je zelfs mee rechtdoor schieten als je geraakt wordt.
Semtex er op/achter, Claymore neerzetten, wachten tot ie je ramt en in zn zij rammen en veel bewegen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef FalleNk810i het volgende:
ook zo vervelend is dat je altijd in het verliezende team wordt gezet en dat je als gevolg helemaal overhoop wordt gelopen door het andere team.
Wat bij veel al voorkomt is dat je in de lobby quit en dan join en weer in precies dezelfde terecht komt.. vandaag ging ik uit een match terwijl deze al begonnen was, join game, weer precies in diezelfde -_-
iemand nog tactiek om riot shield personen te ownen als ze recht voor je staan?
Eerst semtex/frags/flashes proberen, claymores werken ook inderdaad, proberen op de voeten te schieten, en anders gewoon even wegrennen, om daarna in hun rug/zij te schietenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef FalleNk810i het volgende:
iemand nog tactiek om riot shield personen te ownen als ze recht voor je staan?
Goeie, weet ik niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 18:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eerst semtex/frags/flashes proberen, claymores werken ook inderdaad, proberen op de voeten te schieten, en anders gewoon even wegrennen, om daarna in hun rug/zij te schieten
Werkt FMJ trouwens niet bij een riot shield?
Ok, ik gebruik nooit een shotgun, maar het is wel een keer het proberen waardquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Goeie, weet ik niet.
De AA-12 schiet er trouwens dwars doorheen (of ik moet magische tegenstanders hebben gehad).
Ik heb nog nooit iets van terugketsen gemerkt.. redelijk wat magazijnen RPD er in geschoten ook van vrij dichtbij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 19:15 schreef FalleNk810i het volgende:
lijkt me ook niet fijn als je je volle bak shotgun bullets teruggekaatst krijgt
boosterquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van terugketsen gemerkt.. redelijk wat magazijnen RPD er in geschoten ook van vrij dichtbij.
Denk dat dat alleen van toepassing is op Hardcore?
Paar keer geprobeerd met mn broertje, verveelden ons en cagematch bestond nog.quote:
Inderdaad kut, dat vind ik zo jammer aan de Spas. Veel te vaak hitmarkers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eergister had ik echt een potje spas-rape.
Geweldige gun.![]()
Zeker 16 kills achterelkaar hipfire.
1 ding is echt belachelijk! Als een gast met een Intervention een meter naast je schiet, ben je alsnog dood. Maar als je met een spas iemand vol raakt, krijg je (soms) hitmarker..![]()
Ik bedoel maar wtf?!
Herkenbaar inderdaad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Eergister had ik echt een potje spas-rape.
Geweldige gun.![]()
Zeker 16 kills achterelkaar hipfire.
1 ding is echt belachelijk! Als een gast met een Intervention een meter naast je schiet, ben je alsnog dood. Maar als je met een spas iemand vol raakt, krijg je (soms) hitmarker..![]()
Ik bedoel maar wtf?!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef DeeBee het volgende:
Die precision airstrike is wel echt de meest trieste killstreak reward die er is ongeveer.
Toch maar even 50x gehaald voor de challenge en emblem, maar man... Denk 35 kills ermee of zo en 15 suicides of iets.
Emergency airdrop blijft echt hilarisch, de natuur van de mens komt dan goed naar voren...stelletje ratten altijd uit je team.
De matchmaking en P2P shizzle blijft echt een van de grote problemen van deze game. Wat iemand al zei: je komt in 85% van de gevallen in een losing team en daardoor heb je gelijk een graf game... Verder is het gewoon onwijs gay dat er een minuut van die wachttijd is in de lobby of zo, enige wat daar altijd gebeurt is dat de helft van de mensen leaved.Waarom zit dat erin?! Gelijk door met het volgende level gewoon...hop hop...
Dat valt reuze mee hoor. Je weet uit welke richting je vliegtuig komt, dus je weet al in welke lijn ze komen. Leg desnoods een tac. insertion neer en zorg er gewoon voor dat je dit niet in vijandig gebied doet. Je hebt als je fatsoenlijk gooit sowieso 3 drops.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Precision airstrike![]()
![]()
En emegergency airdrop ga ik niet eens halen want met een beetje geluk kan je 1 van je eigen doosjes openen
5 kills met predator maakt het weer goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik spawn net recht voor een vijand die meteen een mes langs mn keel haaltWat een spel, wat een spel
Oh jij bent dat dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:25 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als je het over de xboxgamertags hebt, ik ben nog 3 dagen ofzo Boredoming
Das klote, al een mailtje gestuurd naar die gasten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:43 schreef Muchachooo het volgende:
het is ook niet te geloven. ik denk, examens zijn klaar, ik koop weer xboxlive. loopt die site uiteraard vast ná mijn betaling maar vóór ik de code krijg
En met wie heb ik het genoegen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh jij bent dat dus.
[..]
Das klote, al een mailtje gestuurd naar die gasten?
Ik had als afwisseling weer eens een keer MW2 gespeeld,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En met wie heb ik het genoegen?
OT: Nog lui op xbox die vanavond gaan knallen?
ja, maar na een uur nog geen antwoord. ik denk dat ik mijn laatste 48-uurs trial er maar in ga knallen, en dan na het weekend die drie maanden activeren ofzo. als ik ze nog krijg... heb ze een screenshot gestuurd van de afschrijving op mijn bankrekening, dus als het goed is zouden ze die code opnieuw kunnen sturenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh jij bent dat dus.
[..]
Das klote, al een mailtje gestuurd naar die gasten?
K zit soms wel in een party met PiereTT en Cagystorm.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En met wie heb ik het genoegen?
OT: Nog lui op xbox die vanavond gaan knallen?
Ah oke, dus ff afwachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja, maar na een uur nog geen antwoord. ik denk dat ik mijn laatste 48-uurs trial er maar in ga knallen, en dan na het weekend die drie maanden activeren ofzo. als ik ze nog krijg... heb ze een screenshot gestuurd van de afschrijving op mijn bankrekening, dus als het goed is zouden ze die code opnieuw kunnen sturen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb MW2 vandaag weer ergens opgepikt na 'm een maand geleden verkocht te hebben. Niet te geloven
Wat gebeurde er na "Nooit meer na RDR"?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb MW2 vandaag weer ergens opgepikt na 'm een maand geleden verkocht te hebben. Niet te geloven
Ja, had ik net ook door.. 200xp voor 1 kill.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:12 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat gebeurde er na "Nooit meer na RDR"?
Verder, onaangekondigd dubbel XP op xbox?
De singleplayer van RDR is top, maar de multiplayer vind ik minder.quote:
Gisteren op ps3 ook!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef FalleNk810i het volgende:
jammer dat het zoals altijd alleen weer eens op die grafbox is, wil ook weer double xp weekend. Volgend weekend ook weer dacht ik. xboxonly ofc
Bijna 2de prestigeaf en toe wel weer lekker om vanaf het ''begin'' weer te beginnen
Ja gisteren niet nu vandaag wel:D en dan ga ik natuurlijk net sociaal met vrienden chillenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:50 schreef leeroy het volgende:
[..]
Gisteren op ps3 ook!
Ben gelijk prestige gegaan!
Gisteren wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja gisteren niet nu vandaag wel:D en dan ga ik natuurlijk net sociaal met vrienden chillen
Hoezo doe je t niet? Nu mis je de titles, emblems van prestige challenges...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:30 schreef Muchachooo het volgende:
prestigeik doe het nog steeds niet, en er is niemand die mij op een andere gedachte kan brengen
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:24 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoezo doe je t niet? Nu mis je de titles, emblems van prestige challenges...
quote:NEW MAPS:
1. Gulag
2. Vertigo
3. Oilrig
OLD MAPS:
4. Shipment
5. Crossfire
Dudequote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Je accepteerd mn friends request nietquote:
Omnicide is inderdad een toffe challenge. Net als wargasm met iets anders dan 3,4,5quote:Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Agiath het volgende:
2e Prestige nu![]()
Maar men wat is die AK47 sterk zeg, jammer dat ik hem maar zo kort heb kunnen gebruiken...
En heb ook de omnicide! challenge gehaald, kill the entire enemy team (4+) in under 10 seconds
Ik vind scrambler maar een kutperk, het werkt twee kanten op, als ik mijn rader langzaam wit zie worden als ik ergens naartoe loop, weet ik al dat er een vijand zit met scrambler en ben ik extra op mijn hoedequote:Op zondag 30 mei 2010 11:50 schreef DeeBee het volgende:
Die dubbele XP scheelt wel om lekker de laatste irritante levels door te knallen, ging gisteravond even binnen no-time van 63 naar 65.
Ook mastery op de Tar even gehaald (FMJ challenge is nog best goed te doen ermee), maar nu weer lekker terug naar m'n vertrouwde silenced SCAR en dat merkte ik wel in de scores ook (ipv als een mongool te hunten op bullet penetration kills en maar wat te rushen, weer wat relaxter spelen).
Verder nog mastery aan het halen met de UMP en sleight of hand en OMA vol aan het knallen. Sleight of hand met de ACR en dat ding is toch best wel nice.Moest er niks van hebben eerst, maar wel een van de ontdekkingen van deze prestige, samen met bazenperk scrambler.
idd, ik zie scrambler alleen als een nadeel eigenlijk , zodra ik niet heb gehoord dat er een counter-uav is, en mijn radar is toch wit dan weet je dat er gewoon 1 in de buurt zit die je normaal ook niet op de radar had gezien zolang hij niet schietquote:Op zondag 30 mei 2010 11:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind scrambler maar een kutperk, het werkt twee kanten op, als ik mijn rader langzaam wit zie worden als ik ergens naartoe loop, weet ik al dat er een vijand zit met scrambler en ben ik extra op mijn hoede
Titel erbijquote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef DeLoet het volgende:
Ik speel altijd bij een maat, maar nooit online. Ik heb bijna de M4a1 uitgespeeld, moet nog 15 headshots ofzo! Gebeurt er dan nog iets speciaals of krijg je alleen die 10000 xp ?
Ben er sowieso bijquote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef Rossdale het volgende:
RDR uitgespeeld dus misschien vanavond nog eens MW2 proberenAl gok ik dat er nu echt helemaal niets meer van kan
Dan zijn we qua dit wapen even ver. Ik moet er ook nog ongeveer 15.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:18 schreef DeLoet het volgende:
Ik speel altijd bij een maat, maar nooit online. Ik heb bijna de M4a1 uitgespeeld, moet nog 15 headshots ofzo! Gebeurt er dan nog iets speciaals of krijg je alleen die 10000 xp ?
Ben prestige gegaan en heb mijn javelin dus niet meerquote:
AT4, de sniper-raketquote:Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben prestige gegaan en heb mijn javelin dus niet meer
Dus nu de ouwe AT4-held totdat ik mijn javelin weer heb
Sowieso aanschaffen dusquote:Op zondag 30 mei 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
RDR is el erg tof. Zit al op 56 uur ofzoOnline is hij ook wel heel erg leuk ondanks de woorden van Tauch
Maargoed het is geen FPS dus af en toe MW2 blijft wel leuk
Ik heb middag/avond party, maar misschien dat ik nog wat laat online kom. O ja, gister een potje gespeeld waarin in 4-16 gingquote:Op zondag 30 mei 2010 13:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso aanschaffen dusVanaf hoe laat ben jij er ongeveer vanavond? Gaan er meer mensen meeknallen op de 360?
Airdrops zijn gewoon kut ookquote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
Net mijn AC130 afgepakt in een airdrop![]()
Kan daar zo kwaad om worden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |