Jawohl, maar heb zo'n geval voor vrij reizen door de week... en heb er verder geen geld op staan omdat ik het ding eigenlijk ook alleen doordeweeks gebruik...quote:
Ze zeiden het net nog op de reedijoowwwww.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar je dat vandaan haalt weet ik niet, maar het knmi zei dat gisteren, vandaag niet meer. 21 max.
Ah das jammerdebammerrrrrrr!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:52 schreef Lau. het volgende:
[..]
Jawohl, maar heb zo'n geval voor vrij reizen door de week... en heb er verder geen geld op staan omdat ik het ding eigenlijk ook alleen doordeweeks gebruik...
Mijn moeder vindt het zó enorm leuk en ze heeft wel weer eens wat extra aandacht verdiend, dus moet ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh bowlen, vreselijk, sterkte dr mee![]()
Poolen vind ik leuk en darten vind ik nog best lachen , maar bowlen.
Alleen die gore schoenen al![]()
Goedemiddag, dat van Frits herken ik zeer Oh/Oh, ik krijg s´nachts nog steeds regelmatig bezoek van één van onze overleden katers en m´n gozertje.quote:
Het was nu de tweede keer en ik ben niks geen zwever of zo, maar ik weet zeker dat het niet zomaar een droom was. Ik was echt blij dat ik die rattekop weer ff zagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Goedemiddag, dat van Frits herken ik zeer Oh/Oh, ik krijg s´nachts nog steeds regelmatig bezoek van één van onze overleden katers en m´n gozertje.
Oh god ja , met jou bowlen moet echt een avontuur zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
bowlen
Met veel bier, en dan elke x op je bek gaanik had de laatste keer overal blauwe plekken
en iedereen een lol hebben dat ik telkens onderuit ging
Wat een supernest. Forse kittens zo op de foto!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben helemaal trots op d'r. Dit klusje heeft ze mooi geflikt. En ze kijkt zelf ook ze relaxed en tevreden terwijl ze bij haar kinderen ligt.
echnie!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:51 schreef Barbaaf het volgende:
20 graden op zondag vind ik wel genoeg eigenlijk, als het maar droog is en niet te hard waait.
Rot op jij, dan zijn al die stomme beesten in de dierentuin zo lui, doen ze geen ene reet, staan we daar totaal voor jokerquote:
Boeiuhquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rot op jij, dan zijn al die stomme beesten in de dierentuin zo lui, doen ze geen ene reet, staan we daar totaal voor joker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |