VOORZICHTIGGGGGGG!quote:
Hahahaha, lekker wijf!quote:
Nee jij zei dat ik overal foto's van maak.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahaha, lekker wijf!![]()
Zo heb ik dat nooit gezegd
ja, maar niet veulquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
VOORZICHTIGGGGGGG!
Oh, heb je nog gelezen trouwens?
Ik schiet ook niet op in de mijnes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar niet veul\
ben nu over de helft in dance dance dance
Nee klinkt heel redelijk tochquote:
Oh ja, dat schilderij was best nog wel relevant idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh![]()
kafka on the shore, was dat schilderij, dus het was nog een soort van relevant![]()
maar inderdaad, prachtig is ook dat hij een verhaal begint met 5 subplots, waarvan hij er 4 niet afmaakt
Nou je bent wel lekker snel terug zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:57 schreef Lau. het volgende:
Sjezus, ben ik daarvoor naar school gegaan...
Instaptoets/test/dinges voor de opleiding van volgend schooljaar... Stond op papier dat het anderhalf uur zou duren, ik ben er nog geen uur mee bezig geweest. Was 1 van de laatsten die binnenkwam, en de 2e die weer wegging... Easypeasy... 't Was net zo'n spelletje wat we vroeger op de basisschool hadden op de eerste computer, met spiegelbeelden, rekensommetjes, en "wat past er niet in dit rijtje" enz.
Ik doe de opleiding voor DTP-er, MBOquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou je bent wel lekker snel terug zo![]()
Wat doe je voor opleiding?
Jezus Qut, ook goeiemorgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:42 schreef Qwea het volgende:
hihihihi
IK WIL ZOMER VERDOMME! ZOMER! ZOMER! ZOMER!
waar je dat vandaan haalt weet ik niet, maar het knmi zei dat gisteren, vandaag niet meer. 21 max.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus Qut, ook goeiemorgen![]()
Ik zeg toch net dat het zondag 25 graden word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |