quote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ducttape, naast snelhardend beton de enige echte ADHD remmers
Jup! en 4 biertjes meegenomen, waarvan er 1 weggegooid wegens te goor en 1 ervan staat nog in de koelkast!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
Q, nog in de cracked kettle gekeken btw?
Vaaaaaaaage gast die Nappiequote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
OH HAI, MAG IK EVEN MEEKIJKEN?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
apart, dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup! en 4 biertjes meegenomen, waarvan er 1 weggegooid wegens te goor en 1 ervan staat nog in de koelkast!
Ik vond het geen geweldige winkel. Veel dingen die ze in de webshop wel hadden, hadden ze daar niet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:En daar moest je persé voor door het slotje posten?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vooral nu alle slotjesbrekers hier nauwelijks nog komen
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, de afwas is gedaan, de bento is gevuld, ik ga es kijken of die luie honden een plekje voor me vrij willen maken op mn bank.
Behave peopz
Het helpt ook niet echt als jullie iedere keer als iemand hier kijkt roepen "zo hé hallo dat werd tijd oid"quote:
Nou serieus, dat heb je mij echt nog nooit horen roepenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt als jullie iedere keer als iemand hier kijkt roepen "zo hé hallo dat werd tijd oid"
oidquote:Op maandag 17 mei 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou serieus, dat heb je mij echt nog nooit horen roepen
Tis groene pasta met pesto uit t bos en een gele paprika / geitenkaas / walnoten salade.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Foto van de bento plz!Is lang geleden en je maakt altijd van die leuke
Lekkolquote:Op maandag 17 mei 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis groene pasta met pesto uit t bos en een gele paprika / geitenkaas / walnoten salade.
In mn Helloooooow Kutty bentobak
Oh, je ouders zijn echt van die mensen die weggaan als ze een theaterstuk of musical niet leuk vinden?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
For fucks sake, soms is ze echt heel grappig![]()
![]()
![]()
"ja we waren naar de Musical"
"jahaaaaa ik weet dat we daar nooit naar toe gaan hoor"
"jaaaa je hebt helemaal gelijk, wij vinden daar niks aan"
"maar Chicago, die is zelfs voor een musical slecht hoor, papa kon niet eens slapen door al dat harde zingen en al die knallen, en ik vond het ook maar niks, dus we zijn na de pauze maar snel weggegaan"
![]()
"jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik WEET dat je ons dat ook zo wel had kunnen vertellen dat we dat gingen vinden, schatje, ik moet toch vaker naar je luisteren"
Uh ja, ik doe dat ook hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, je ouders zijn echt van die mensen die weggaan als ze een theaterstuk of musical niet leuk vinden?![]()
![]()
LOLquote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh ja, ik doe dat ook hoor.
Ik ga mn tijd niet verdoen bij een theatergedoe of musical of film of concert waar ik geen zak aan vind hoor, ik zie niet in waarom
Geef het opquote:
Jupquote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:Peanuts
![]()
Ik heb hier staaaaaaapels van die oude boekjes liggen![]()
Ml, kwist niet dat t een wedstrijd was, heb ik iets gewonnen?
Oh....geweldig. En dat je vader niet kon slapen!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
For fucks sake, soms is ze echt heel grappig![]()
![]()
![]()
"ja we waren naar de Musical"
"jahaaaaa ik weet dat we daar nooit naar toe gaan hoor"
"jaaaa je hebt helemaal gelijk, wij vinden daar niks aan"
"maar Chicago, die is zelfs voor een musical slecht hoor, papa kon niet eens slapen door al dat harde zingen en al die knallen, en ik vond het ook maar niks, dus we zijn na de pauze maar snel weggegaan"
![]()
"jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik WEET dat je ons dat ook zo wel had kunnen vertellen dat we dat gingen vinden, schatje, ik moet toch vaker naar je luisteren"
Ja, en dat in slaap vallen herken ik helaas ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh ja, ik doe dat ook hoor.
Ik ga mn tijd niet verdoen bij een theatergedoe of musical of film of concert waar ik geen zak aan vind hoor, ik zie niet in waarom
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, wat is ie alweer groot! en liefquote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb Dodge vandaag al drie keer uit de vogelkooi gevist![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
busted!...quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef senesta het volgende:
Wat groeit ie hard.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:43 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, ze zoomt de foto alleen steeds een stukje groter
Ja sorry hoor !quote:
Finse muziek is leuk, ik heb best wat Finse cd's , alleen geen rock maar van die echte Finse muziek.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en dat in slaap vallen herken ik helaas ook.
Wij waren een keer naar een mini festival in de Oosterpoort.
Allemaal Noordse en Finse rockers.... de derde band was niet echt goed, maar wel erg hard, het was een vrijdag en ik had zo'n 10 uur gewerkt. Zegt Pagan tijdens het werkelijk enorme geweld, wat ben je stil liefje, oh je slaapt.... zullen we dan maar naar huis gaan?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:00 schreef Lau. het volgende:
Goeiemorgen!Zo even wakker worden, doggie uitlaten en voor anderhalf uur naar school...
Hij is morgen 19 weken, maar de foto vertekend ook wel een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |